DM Topic

Ik ben er morgen! Lemme know :blush:

Weet iemand of opzetborstels voor een elektrische tandenborstel ook goedkoper zijn bij DM?
Ik ga volgende week naar Berlijn en ben alvast een lijstje aan het maken!

Je kan op de webshop van de DM (DM.de) en bijv de kruidvat makkelijk vergelijken!

Denken jullie dat ik genoeg op mijn lijstje heb staan voor morgen (sommige dingetjes zijn voor de Marktkauf)?

:joy:

Ik blijf maar toevoegen haha. En waarschijnlijk gaat er nog wel meer mee.

Ik zag ‘katten handcreme’ staan, en toen dacht ik aan crème voor op die kussentjes van de katten

Dat is wel heel schattig :tired_face:

Maar ik bedoelde deze haha:

Ohja je hebt gelijk, ik ga meteen even kijken!

Ja scheelt best veel! Scheermesjes ook

Koop deze alvast voor de zomer als jullie bij de DM komen, beste spul ever.

Ik heb de Balea adventkalenders al gespot (de gewone, voor mannen, trend it up en de Alverde versie).

Zag verder ook van essence, maybelline en Essie o.a.

Omg, kan iemand deze kalender voor mij meenemen?

Omg ik wil deze kalender ook. Kan iemand deze voor mij ook meenemen? Ik vergoed alles.

Buit! Helaas al vroeg weer weg, anders had ik ook voor jullie adventkalenders kunnen halen.

Oh en we hadden nog een fles mondspoeling, maar daar was vriendlief blijkbaar erg enthousiast over aangezien die al opgeruimd stond in de badkamer :joy:

Omg spoiler :yum:

Mag ik vragen wat die zakjes citroen zijn achter in het kratje? Is het yoghurt? Is het drinken? is het shampoo? is het schoonmaak middel? Zoveel vragen.

Oef ik denk dat ik mijn schoonmoeder vrijdag maar eens ga vragen of ze met me wilt gaan. ben zo benieuwd nu door dit topic.

Hahaha zo spannend is het niet :joy: zijn navulverpakkingen handzeep à 55 cent per zak. Ruikt goed en zacht voor je handen.

hahaha nog verkeerd gegokt ook nog. Damn!

Ook weer even mijn slag geslagen! Veel Balea voor mijn haren, handzeep, houtkorrels voor de konijnen en lekker herfstig badschuim. Nu ga ik dus in bad, perfect weer ervoor als je het mij vraagt :bathtub:

Edit: oh het was €14 alles bij elkaar. Is toch echt niets :joy:

Hopelijk kan mijn vader in Duitsland nog de kalenders van Balea en Alverde scoren. Hij gaat volgens mij wel naar een dorp, dus dat wordt duimen