DM Topic

2 likes

Meh degene die voor mij de kalenders gaat halen, gaat het pas volgende week halen. Hopelijk hebben ze die van Balea en Alverde nog

Vast wel hoor! Had vorig jaar die van balea begin november gekocht.

1 like

Ik ben gister in Kranenburg geweest en daar waren volop adventkalenders, zelf die van balea meegenomen.

1 like

Lastige vraag denk ik, maar weet iemand hoe het in het algemeen met de voorraad van adventkalenders is in Kleve? Ik weet dat daar 3 DMā€™s zijn, dus hopelijk gaat het goed.
Maar woon aan de westkust, en wil ergens komende weken de ā€œlange oversteekā€ naar Duitsland maken haha. Ga nooit echt ver met de auto, maar zag dat het 2 uur rijden was, en op zich is dat wel goed te doen op 1 dag heen en weer, maar doodzonde natuurlijk als er dan geen kalenders zijn. Het is niet zo dat je dan de week erna nog even terug rijdt :stuck_out_tongue:

Ik zou gewoon opbellen en vragen. De meeste filialen zijn al vroeg open en dan weet je in ieder geval of ze er een aantal hebben liggen.
Heb ik ook wel eens gedaan, ze reageerden steeds heel aardig.

1 like

Ik ben de namen kwijt maar ze hebben ze wel! Ook meerdere merken.

1 like

Oh ja natuurlijk! Haha, daar ik daar zelf niet op kom :slight_smile:
Thanx!

Haha! Nou ja, als er hier iemand toevallig langs de winkel komt is het ook handig maar als je dan nog zo lang moet rijden, is het misschien nog een risico.

Jaaa echt goor spul! Ik had niet gezien dat het ook haarlak was toen ik het kocht, dacht gewoon droogshampoo. Maar toch maar geprobeerd en gelijk onder de douche gegaan daarna om mā€™n haar te wassen want het was een grote kleverige plakboel geworden.

Het is bijna 2.5 uur rijden, enkele reis. Je moet er wat voor over hebben :wink:

1 like

Ah ik ben juist echt fan van dit spul! Ik spuit dit altijd door mn haar als ik het gekruld heb. Dus niet op mn hoofdhuid. Dan blijven mn krullen vet lang zitten en lijken het een soort van mooie beach waves

1 like


Ik gebruik dit wimperserum nu een paar dagen. Volgens mij zit dat stofje wat verboden is in de kruidvat Wimperserum hier niet in, dus geen idee of het mā€™n wimpers langer gaat maken ofzo. Maarrrr, mijn wimpers zijn al vrij lang dus daarvoor doe ik het niet zo. Ik merk dat nu na een paar dagen dit serum gebruiken mā€™n wimpers gewoon direct goed zitten zeg maar. Geen gedoe met wimpers die aan elkaar plakken als ik mascara op doe of gekruist. Ze zitten gewoon direct goed sochtends en krullen mooi (vind ik zelf :joy:)
Dus geen idee of dit ook echt zorgt voor langere, dikkere wimpers zoals het zelf claimt maar ben nu al enthousiast over wat het qua verzorging voor mā€™n wimpers doet. Kost 4,95
Zal een foto van mā€™n wimpers met 1 laag mascara in een spoiler doen.

foto wimpers


Haha ziet er zo raar uit alleen de ogen

5 likes

Yes! Ik heb de Alverde en Balea kalenders!

7 likes


Ook weer even de grens overgestoken. Ben benieuwd naar het wimperserum!

4 likes

Dat zijn doekjes die je bij vervaagde zwarte was kan doen en dan zou het weer mooi zwart moeten worden. Ik had even snel reviews in de winkel opgezocht en die waren positief, dus hopelijk werkt dit

2 likes

Zou je willen laten weten of het werkt? Lijkt me veel handiger dan elke keer maar zwarte verf kopen.

1 like

Zal ik doen! Ga het denk ik volgende week proberen

1 like

Welke vestiging van DM in Dusseldorf is het fijnst/grootst? Of maakt het niet zo gek veel uit allemaal?

Het werkt prima! 3 doekjes op een volle trommel zwarte was gebruikt en je ziet zeker verschil

5 likes