DM Topic

ja haarverf vooral! haarverf van l’oréal kost in NL geloof ik 19,95 en in duitsland echt maar 3.50 ofzo?! precies hetzelfde ook. ik sla ook altijd foundation en mascara enzo in, scheelt ook zoveel. en inderdaad ook douchegel voor 0,75 van het huismerk, maar die vind ik vaak nog lekkerder dan dure a-merken.

Ik probeer tegenwoordig wat bewuster te doen, dus betaal nu €2,50 ofzo voor een tube bio/vegan/öko doucheschuim. Maar dat betaalde ik in NL voor mijn Sanex of Dove.

Haarverf ben ik echt blij mee, die grijze haren in de uitgroei moeten echt wel elke 1,5 à 2 maanden bedekt worden, dus erg fijn dat het hier zoveel goedkoper is.

1 like

Heeft iemand aanraders voor fijne gezichtsmaskers?

ik gebruik sinds een tijdje de maskers van garnier. zijn van die doekmaskers! weet niet of je dat bedoelt haha

1 like

die van l oreal zijn erg fijn

1 like

@pastelzwart beetje saai want ik kan geen foto’s maken, maar ik heb gekocht:

  • EOS Crystal Peach/Hibiscus
  • Balea All Weather lippenbalsem
  • Balea facewash normale huid
  • Balea volume/antifrizzspray
  • Veganz chocola met framboos
  • Veganz chocola met matcha
  • Biokoekjes met chocola ertussen
  • Badzout voor eenmalig gebruik van een merk waarvan ik de naam niet meer weet, maar deze was echt superlekker :smiley:

Verder heb ik aan zo ongeveer alle douchegels geroken maar niets was écht mijn ding dus ik heb geen douchegel meegenomen.

Maar aaah ik wil echt Balea + Alverde in Nederland. :frowning:

4 likes

Hebben ze veel vaste zeepjes bij DM (of een andere Duitse drogist)? Op de website staan er niet veel en ik vroeg me af of er in de winkels wel meer zijn.

Nooit gezien eigenlijk! Wel van die standaard Dove zepen maar daar blijft het wel zo’n beetje bij denk ik

De buit. Ga binnenkort weer richting Duitsland dus ben niet helemaal losgegaan.

8 likes

Ik heb nu een neusstrip op, niet de zwarte! Hou je op de hoogte😎

1 like

Ik rijd volgende week naar Oostenrijk via Keulen, Frankfurt, München.

Iemand een tip voor een chille DM niet ver van de snelweg?

Volgens mij hebben ze er wel wat hoor. Zal volgende keer dat ik er ben (zal wel ergens deze week nog zijn) wel even een foto maken van het schap!

Bedoel je van die blokken zeep? Ze hebben d’r ongeveer 6 verschillende. Toevallig gister gezien.

1 like

6 likes

15% Urea is echt een wondermiddel, ik wil die al zo lang weer

Kan je over een tijdje aangeven of de dagcrème fijn is?

2 likes

Ben heel benieuwd! Hoop dat t helpt voor jeukende benen in de winter!

@Vaiana zal ik doen!

1 like

Ik vind die shampoo echt top! Maakt mijn haar goed schoon en krijg er geen jeuk door. en dat voor 95 cent :partying_face:

1 like

Ja echt! Ik gebruikte altijd eucerin Urea 10%, maar dit is veel goedkoper.

1 like

Lidl heeft een 10% Urea, mijn holy grail! 1,99 voor 400 ml. Misschien fijn voor als je even niet bij de DM kunt! :slight_smile:

Samenvatting

1 like