DM Topic

Wow held! Nooit gezien! Ik ga kijken, maar denk dat deze niet bij elke lidl staan. De balea 5% heb ik ook maar die is een beetje oke, misschien voor de zomer.

1 like

Die bodylotion is echt top!

1 like

Wat doet dat urea?

2 likes

Gaat er misschien binnenkort iemand naar de DM die voor mij een dagcrème kan meenemen?

Oh super! Dit ga ik onthouden voor mijn vriend, hij heeft best vaak last van eczeem. Misschien dat dit hem kan helpen!

Ja ik ook! Helpt goed. Die bij de lidl heb ik net gekocht en werkt ook top.

Ik! Hopelijk zaterdag. Heb je een lijstje?

@Ludo Die dagcreme werkt echt fantastisch bij mij.

Ik maak vanavond een foto, het is maar één dingetje :slight_smile:

Ik was gisteren mijn jaarlijkse DM boodschappenlijstje aan het maken en ik kon op de website geen Freshlight shampoo meer vinden? Klopt het dat deze niet meer verkocht wordt? Mijn haar werd er zo mooi glanzend van :fearful:


Het is deze, hij zit in een doosje!

1 like

Komt in orde!

Nog iemand anders voor wie ik iets moet meenemen?

1 like

Ik ga volgende week ook! Heb al mega veel gescreenshot uit dit topic, maar vroeg me af of er ook een mascara is die echt geweldig is?!

Zo blij dat ik dit topic toevallig aanklikte haha! Heb een hele droge huid en ga over 3 weken naar Duitsland. Deze maar even inslaan :slight_smile: ben benieuwd

1 like

Zag het echt nét nadat ik was geweest :sob: Misschien dat ik er volgend weekend nog even kom. Kan je niks beloven, maar als je je lijstje doorstuurt laat ik je in de loop van volgende week nog even iets horen.

1 like

Ik ga volgende week sowieso, anders wil ik ook wel voor je meenemen!

1 like

Ik ben van 22 feb tot 4 maart wel weg. Dus kan wel pas daarna naar je toe sturen! Kan je me plaatjes sturen via pb? :grimacing:

1 like


Kwam toevallig voorbij een DM vandaag, dit zijn mijn aankoopjes.

4 likes

Over 2 weken ga ik naar Duitsland. Ben eigenlijk opzoek naar goedkopere producten voor de curly girls methode. Heeft iemand misschien tips of aanraders? :slight_smile: Ben ook al aan het googelen geslagen maar kan het niet echt vinden haha.

Voor alle mensen die een beetje last hebben van vettig haar (of dat het na 2 dagen alweer vettig wordt), dit is echt mijn go to shampoo. Love it en heel natuurlijk!

4 likes