Ik ga volgende week ook! Heb al mega veel gescreenshot uit dit topic, maar vroeg me af of er ook een mascara is die echt geweldig is?!
Zo blij dat ik dit topic toevallig aanklikte haha! Heb een hele droge huid en ga over 3 weken naar Duitsland. Deze maar even inslaan ben benieuwd
Ik ga volgende week sowieso, anders wil ik ook wel voor je meenemen!
Ik ben van 22 feb tot 4 maart wel weg. Dus kan wel pas daarna naar je toe sturen! Kan je me plaatjes sturen via pb?
Over 2 weken ga ik naar Duitsland. Ben eigenlijk opzoek naar goedkopere producten voor de curly girls methode. Heeft iemand misschien tips of aanraders? Ben ook al aan het googelen geslagen maar kan het niet echt vinden haha.
Voor alle mensen die een beetje last hebben van vettig haar (of dat het na 2 dagen alweer vettig wordt), dit is echt mijn go to shampoo. Love it en heel natuurlijk!
Ik heb de shampoo met witte chocolade gekocht, en hoewel die zalig ruikt, doet het echt niks voor mijn haar helaas. Was ook al heel snel na het wassen weer vet.
Mijn buit nog van bijna 3 weken geleden trouwens.
Ik ga om de zoveel tijd vanuit het dorp van mijn ouders naar de DM (10 minuutjes rijden) en haal dan weer een voorraad (Andrelon komt van de AH ).
De buit van vandaag.
Ik heb de hand en voetcreme met urea nu voor het eerst nav de berichten hier. Ben benieuwd!
Is er wel eens een van jullie bij Rossmann (zelfde idee als DM) geweest? Is het een aanrader?
Vind ik wel leuk om doorheen te lopen als er toch een winkel van in de buurt zit, maar mis ik niet als ik al bij de DM ben geweest.
Vind het wel prima! Qua prijzen sowieso vergelijkbaar bij de DM. Maar vind stiekem de DM qua spullen ietsje fijner .
Ik ben regelmatig bij Rossmann geweest toen ik daar familie in de buurt had wonen, maar ik vind het niet zo’n fijne winkel.
Op zich redelijk qua assortiment en prijzen, maar felle verlichting, smalle gangpaden en minder sfeervol dan DM. Beetje als een Kruidvat. Niet slecht, maar ook geen winkel die uitnodigt tot lekker neuzen tussen de producten. DM heeft naar mijn mening wel dat uitnodigende.
Op zich leuk om een keer te proberen, maar ik heb echt 10 keer liever DM.
Niet sweetener, maar heb diezelfde droogshampoo en vind m wel fijn! Wel ietsje stugger dan Batiste en de geur is best sterk dus daar moet je van houden (ik heb die roze en vind m wel lekker ruiken)!
Ik gebruikte altijd Batiste en Aussie maar deze zijn echt wel te vergelijken met die van Balea. Ik vind die roze van Balea bijna hetzelfde als de roze van Batiste! Ze doen allebei hun werk goed.
Voor mij ook niet. Ik vind het sowieso lastig om een shampoo te vinden die echt wat voor mn haar doet. Ik gebruik vanalles door elkaar van zwitsal tot guhl en het is nooit bijzonder?
Die geur is zo ziek lekker , ik had vroeger een scrub ervan. Soms dan open ik die fles alleen maar om even te ruiken