DM Topic

Ik probeer tegenwoordig wat bewuster te doen, dus betaal nu €2,50 ofzo voor een tube bio/vegan/öko doucheschuim. Maar dat betaalde ik in NL voor mijn Sanex of Dove.

Haarverf ben ik echt blij mee, die grijze haren in de uitgroei moeten echt wel elke 1,5 à 2 maanden bedekt worden, dus erg fijn dat het hier zoveel goedkoper is.

Heeft iemand aanraders voor fijne gezichtsmaskers?

ik gebruik sinds een tijdje de maskers van garnier. zijn van die doekmaskers! weet niet of je dat bedoelt haha

die van l oreal zijn erg fijn

@pastelzwart beetje saai want ik kan geen foto’s maken, maar ik heb gekocht:

• EOS Crystal Peach/Hibiscus
  • Balea All Weather lippenbalsem
  • Balea facewash normale huid
  • Balea volume/antifrizzspray
  • Veganz chocola met framboos
  • Veganz chocola met matcha
  • Biokoekjes met chocola ertussen
  • Badzout voor eenmalig gebruik van een merk waarvan ik de naam niet meer weet, maar deze was echt superlekker :smiley:

Verder heb ik aan zo ongeveer alle douchegels geroken maar niets was écht mijn ding dus ik heb geen douchegel meegenomen.

Maar aaah ik wil echt Balea + Alverde in Nederland. :frowning:

Hebben ze veel vaste zeepjes bij DM (of een andere Duitse drogist)? Op de website staan er niet veel en ik vroeg me af of er in de winkels wel meer zijn.

Nooit gezien eigenlijk! Wel van die standaard Dove zepen maar daar blijft het wel zo’n beetje bij denk ik

De buit. Ga binnenkort weer richting Duitsland dus ben niet helemaal losgegaan.

Ahh alles van de oranje Neutrogena lijn is zo fijn! En de lichtblauwe (hydra) al helemaal. Ik kon het op mijn oude werk met dikke korting kopen maar het was alsnog dezelfde prijs als bij de DM haha!

Dat aquaserum van balea gebruik ik ook al jaren, smeer het over mn hele gezicht en hals maar gaat wel snel op helaas.

De zwarte neusstrips van balea was ik wel echt ontevreden, er gebeurde niks? Nja wel jammer want is wel goedkoper dan die van Biore in NL.

Is er toevallig iemand die de Curly girl methode doet met DM producten?

Ik heb nu een neusstrip op, niet de zwarte! Hou je op de hoogte😎

Ik rijd volgende week naar Oostenrijk via Keulen, Frankfurt, München.

Iemand een tip voor een chille DM niet ver van de snelweg?

Waarom langs de snelweg? In Oostenrijk hebben ze ook DM’s :smiley:

Volgens mij hebben ze er wel wat hoor. Zal volgende keer dat ik er ben (zal wel ergens deze week nog zijn) wel even een foto maken van het schap!

Langs de A4 bij Köln ligt ene, anders moet je even op vestigingen zoeken. Liggen volgens mij wel meerdere langs de autobahn.

Bedoel je van die blokken zeep? Ze hebben d’r ongeveer 6 verschillende. Toevallig gister gezien.

Geïnfluenced om de wittechocoladeshampoo te halen haha! Die deorollers zijn een enorme aanrader!!

15% Urea is echt een wondermiddel, ik wil die al zo lang weer

Kan je over een tijdje aangeven of de dagcrème fijn is?

Ben heel benieuwd! Hoop dat t helpt voor jeukende benen in de winter!

@Vaiana zal ik doen!