DM Topic

Ik heb de shampoo met witte chocolade gekocht, en hoewel die zalig ruikt, doet het echt niks voor mijn haar helaas. Was ook al heel snel na het wassen weer vet.

1 like

Mijn buit nog van bijna 3 weken geleden trouwens.
Ik ga om de zoveel tijd vanuit het dorp van mijn ouders naar de DM (10 minuutjes rijden) en haal dan weer een voorraad (Andrelon komt van de AH :stuck_out_tongue:).

12 likes

Mijn aankopen van vandaag:

15 likes

De buit van vandaag.


Ik heb de hand en voetcreme met urea nu voor het eerst nav de berichten hier. Ben benieuwd!

7 likes

Is er wel eens een van jullie bij Rossmann (zelfde idee als DM) geweest? Is het een aanrader?

2 likes

Vind ik wel leuk om doorheen te lopen als er toch een winkel van in de buurt zit, maar mis ik niet als ik al bij de DM ben geweest.

2 likes

Vind het wel prima! Qua prijzen sowieso vergelijkbaar bij de DM. Maar vind stiekem de DM qua spullen ietsje fijner :slight_smile:.

3 likes

Ik ben regelmatig bij Rossmann geweest toen ik daar familie in de buurt had wonen, maar ik vind het niet zo’n fijne winkel.

Op zich redelijk qua assortiment en prijzen, maar felle verlichting, smalle gangpaden en minder sfeervol dan DM. Beetje als een Kruidvat. Niet slecht, maar ook geen winkel die uitnodigt tot lekker neuzen tussen de producten. DM heeft naar mijn mening wel dat uitnodigende.

Op zich leuk om een keer te proberen, maar ik heb echt 10 keer liever DM.

3 likes

Niet sweetener, maar heb diezelfde droogshampoo en vind m wel fijn! Wel ietsje stugger dan Batiste en de geur is best sterk dus daar moet je van houden (ik heb die roze en vind m wel lekker ruiken)!

1 like

Ik gebruikte altijd Batiste en Aussie maar deze zijn echt wel te vergelijken met die van Balea. Ik vind die roze van Balea bijna hetzelfde als de roze van Batiste! Ze doen allebei hun werk goed.

1 like

Voor mij ook niet. Ik vind het sowieso lastig om een shampoo te vinden die echt wat voor mn haar doet. Ik gebruik vanalles door elkaar van zwitsal tot guhl en het is nooit bijzonder?

1 like

Die geur is zo ziek lekker , ik had vroeger een scrub ervan. Soms dan open ik die fles alleen maar om even te ruiken :sob::heart::heart::heart_eyes:

Wisselt bij mij ook per merk, maar een simpele shampoo van Andrélon werkt bijvoorbeeld prima. Dan voelt mijn haar echt schoon en fris. Na de witte chocolade-shampoo voelde mijn haar niet schoon, het had alleen (even) een geurtje.

Mijn favoriete shampoo is Loving Blends (in Duitsland ‘Wahre Schätze’). DM heeft van Balea ‘Schönheitsgeheimnisse’ die qua looks erg lijkt op de Loving Blends maar een fractie van de prijs is. Ik moet nog even testen of die in de buurt komt qua werking, de laatste keer ben ik die shampoo vergeten.

Jaa die shampoo gebruik ik ook maar van sommige krijg ik supersnel jeuk aan mn hoofd en van andere helemaal niet

Beetje lang geleden, maar hoe was dat wimperserum? Heb m gister meegenomen!

Ik heb hem ook gekocht een jaar geleden. Maar hij doet werkelijk niks voor mijn wimpers helaas :pensive:

Hmm oké, balen :grimacing: hier zit niet dat stofje in waardoor die Kruidvat niet meer mag? (Ja lekker research gedaan voordat ik t kocht :stuck_out_tongue_closed_eyes:)

1 like

Ik vind hem ook tegenvallen, merk eigenlijk geen verschil :frowning: Dat stofje (bimatoprost) zit er helaas ook niet in. De volgende keer dat ik bij de DM ben wil ik het coffein wimperserum van Alverde eens proberen

Haha ja precies. Gelukkig maar dat ie niet zo duur is. :crazy_face:

Ja die zag ik niet in deze DM :sob:

1 like