DM Topic

Beetje laat! Maar ik vind hem heel lekker ruiken en goed voor een gemengde huid. Tevreden over!!

ik heb een tijdje geleden deze dagcreme gekocht en ik vind hem echt heel fijn! lekker vol maar niet te vettig, verzorgt heel goed

helaas woon ik absoluut niet in de buurt van duitsland dus als ie op is moet ik weer op zoek naar iets nieuws :frowning_face:

Mijn broer zit en Tsjechië en daar is een DM. Ik ben jaloers :rage:

Zijn er dames die weten of de DM wasbare wattenschijfjes heeft? :blush:

1 like

Ik zag laatst deze in de DM, weet niet of je zoiets bedoelt? Ik heb ze zelf niet gekocht, dus heb er geen ervaring mee.

Ik woon heel dicht bij de grens dus ik zou het eventueel even kunnen halen en opsturen?

Het is iets meer luxe dan ik zoek haha! Maar ik ga ze wel eens bekijken :blush: dankjewel!

2 likes

Ik ga over 2 weken naar Duitsland, ik zou hem eventueel voor je mee kunnen nemen en opsturen!

Ik ga morgen! Kan ik wat meenemen en opsturen?

1 like


Deze moet ik hebben! :scream: Hopelijk is dit geen limited edition

2 likes

Deze shampoo, werkt zo goed! Heb echt fluffy haar ipv binnen een dag alweer vettig.

2 likes

Ik zal vast spuit elf zijn, maar bij DM hebben ze zoooooo veel potjes babyvoeding (van Hipp) in verschillende smaken! Veel originelere combi’s en ook seizoensfruit. Mijn kindje is een half jaar dus leert net wat vastere voeding eten, en tijdens mijn laatste bezoek aan DM heb ik diverse potjes ingeslagen.
Er is echt veel meer keus dan in NL. :smile:
Ook de sensitive billendoekjes van Balea bevallen me erg goed.

1 like

Ja dat vond ik zo fijn oen ik nog in Duitsland woonde. Zoveel keuze en smaken.

En @Mhysa die handzeep ruikt inderdaad zo lekker! Nu ik hem zie, ben ik die vorige keer vergeten mee te nemen. Stom!

2 likes

*pakt haar DM lijstje erbij en maakt aantekeningen *

1 like

En als je een product koopt, wordt er ook een product gedoneerd aan iemand in een noodsituatie! Vind die zelf ook super lekker.

1 like

en @fiooltjes oh wow wat lief van jullie! zijn jullie toevallig ook een keer in de buurt van Amsterdam komende maanden? Zo niet, dan maak ik alsnog heel graag gebruik van het aanbod van (een van) jullie om het op te sturen :smile: er zijn nog wel meer dingetjes van die lijn die ik wil proberen, maar de kosten zou ik dan uiteraard wel eerst voorschieten!


mijn aankopen van afgelopen weekend! de dm douchegel voor 0,75ct en die van palmolive 1,15! de laatstgenoemde is echt heel lekker :heart_eyes: en ik zweer bij de douche-olie. gebruik die afwisselend met scheerschuim om m’n benen te scheren en/of om na het scheren nog meer te hydrateren. top spul! geurtje had ik niet perse nodig maar was in de aanbieding en is m’n dagdagelijkse parfum dus die kon ik niet laten staan :joy: verder nog shampoo en scheerschuim. deze shampoo is waar ik woon niet in de supermarkt te krijgen dus alvast in voren gekocht!

3 likes

Ik ga aanstaande zondag waarschijnlijk naar Amsterdam voor de klimaatmars. Verder kom ik er niet zo vaak, maar kan zeker een een pakketje maken! Geen probleem :blush:


Deze kaars is echt een aanrader! Echt een lekkere, warme geur.

1 like

Heb vandaag flink mijn slag geslagen! @mhysa ik heb ook de handzeep meegenomen. Uiteraard veel nivea (nivea is life) maar ook een paar douchegels van Alverde. Daarnaast de toner van lvly, tandpasta en tandenborstels, voetencreme, haarlak van elnett, droogshampoo van batiste, shampoo en conditioner van garnier fructis oil repair, en bietensap.

4 likes