DM Topic

Ik vind die shampoo echt top! Maakt mijn haar goed schoon en krijg er geen jeuk door. en dat voor 95 cent :partying_face:

Ja echt! Ik gebruikte altijd eucerin Urea 10%, maar dit is veel goedkoper.

Lidl heeft een 10% Urea, mijn holy grail! 1,99 voor 400 ml. Misschien fijn voor als je even niet bij de DM kunt! :slight_smile:

Samenvatting

Wow held! Nooit gezien! Ik ga kijken, maar denk dat deze niet bij elke lidl staan. De balea 5% heb ik ook maar die is een beetje oke, misschien voor de zomer.

Die bodylotion is echt top!

Wat doet dat urea?

Gaat er misschien binnenkort iemand naar de DM die voor mij een dagcrème kan meenemen?

Oh super! Dit ga ik onthouden voor mijn vriend, hij heeft best vaak last van eczeem. Misschien dat dit hem kan helpen!

Ja ik ook! Helpt goed. Die bij de lidl heb ik net gekocht en werkt ook top.

Ik! Hopelijk zaterdag. Heb je een lijstje?

@Ludo Die dagcreme werkt echt fantastisch bij mij.

Ik maak vanavond een foto, het is maar één dingetje :slight_smile:

Ik was gisteren mijn jaarlijkse DM boodschappenlijstje aan het maken en ik kon op de website geen Freshlight shampoo meer vinden? Klopt het dat deze niet meer verkocht wordt? Mijn haar werd er zo mooi glanzend van :fearful:

Het is deze, hij zit in een doosje!

Komt in orde!

Nog iemand anders voor wie ik iets moet meenemen?

Ik ga volgende week ook! Heb al mega veel gescreenshot uit dit topic, maar vroeg me af of er ook een mascara is die echt geweldig is?!

Zo blij dat ik dit topic toevallig aanklikte haha! Heb een hele droge huid en ga over 3 weken naar Duitsland. Deze maar even inslaan :slight_smile: ben benieuwd

Ben je al geweest? Zo nee, zou je voor mij misschien nog wat mee willen nemen?

Zag het echt nét nadat ik was geweest :sob: Misschien dat ik er volgend weekend nog even kom. Kan je niks beloven, maar als je je lijstje doorstuurt laat ik je in de loop van volgende week nog even iets horen.

Heel lief van je! Het lukt me op een of andere manier niet om een foto te uploaden, maar het gaat om de Balea cremespoeling “intensiv pflege” (in een gele verpakking) en de Alverde shampoo “Nutri care” (wit met gele dop).