DM Topic


Kan iemand deze even ruiken? Ben zo benieuwd of deze lekker is :joy:

Heb je de shampoo met rijstmelk al geprobeerd en zo ja, hoe vind je die?

Mocht het nog nodig zijn hoor ik het wel! :slight_smile: Ik ga maandag tm vrijdag en zou het eventueel op kunnen sturen! Ik kom niet zo heel vaal in Amsterdam

Ik kwam gistermorgen bij de dokter en zag op het toilet een handzeep van Balea staan. :grin: moest meteen aan dit topic denken! Verder geen input. Wil wel eens graag langsgaan maar ben er nog niet geraakt. :pensive:

2 likes

Van welk merk is die tweede?

nee, helaas! ik gebruik altijd de shampoo van elvive, dus kan er niks over zeggen!

Ah oké. Ik heb de shampoo inmiddels ook gekocht en vanavond gebruikt, hij is heel fijn.
Maar blijkbaar zit er een stofje in dat katten lekker vinden want mijn kater ligt in mijn nek te rollen, en hij snuift en lebbert aan mijn haar. :joy:

Ik dacht overigens dat het 1 op 1 een kopie zou zijn van Loving Blends maar de shampoo uit die lijn met rijstmelk is echt anders.

2 likes

Ooh dat wil ik ook op m’n kat proberen :heart_eyes:

1 like

Over een maandje ga ik naar Berlijn met de trein, wat betekent dat ik lekker veel mee terug kan nemen uit de DM. Superveel zin in!

5 likes

Hebben jullie DM-bodylotion tips? De huid van mijn benen is altijd erg droog.

Deze is erg fijn!
image

3 likes

Heb je in Kleef een milieusticker nodig? En is het daar op zaterdag een beetje te doen?

Nee hoor, geen milieusticker nodig! Qua drukte is Kleve ook op zaterdag prima te doen.

Aankoopjes van vandaag :blush:

En daarna naar Marktkauf geweest.

4 likes

Zijn de haren van de tandenborstel stevig?

Er staat op dat 'ie medium is, maar vind de haren vrij zacht.

Ik ga zaterdag naar Aachen, wat is daar de beste (grootste) DM?

In het oude centrum zit er in ieder geval één, maar die is klein. Iets verder in het centrum zijn er nog 2 maar geen is echt heel groot.

Als je een auto tot je beschikking hebt zou ik aanraden om een eindje door te rijden naar Herzogenrath. Zit er vlak bij en dan heb je in een industriegebied een grote DM met genoeg parkeergelegenheid. Een fijne, overzichtelijke, ruime en grote winkel is dat, zit aan de Roermonder Straße 180.
Het geldt voor de meeste steden dat de grootste DM’s buiten het centrum zitten. Zulke DM’s hebben altijd mijn voorkeur vanwege de parkeergelegenheid en de rust en overzichtelijkheid in de winkel.

@Radio Nordhorn?

2 likes

Nog een tip voor de DM-moeders zoals @FrauHelga download de app Glückskind :slight_smile: die is van DM en daarmee krijg je nog extra korting op veel producten!

1 like

Meppen :blush:

2 likes