DM Topic

Aankoopjes van vandaag :blush:

En daarna naar Marktkauf geweest.

4 likes

Zijn de haren van de tandenborstel stevig?

Er staat op dat 'ie medium is, maar vind de haren vrij zacht.

Ik ga zaterdag naar Aachen, wat is daar de beste (grootste) DM?

In het oude centrum zit er in ieder geval Ă©Ă©n, maar die is klein. Iets verder in het centrum zijn er nog 2 maar geen is echt heel groot.

Als je een auto tot je beschikking hebt zou ik aanraden om een eindje door te rijden naar Herzogenrath. Zit er vlak bij en dan heb je in een industriegebied een grote DM met genoeg parkeergelegenheid. Een fijne, overzichtelijke, ruime en grote winkel is dat, zit aan de Roermonder Straße 180.
Het geldt voor de meeste steden dat de grootste DM’s buiten het centrum zitten. Zulke DM’s hebben altijd mijn voorkeur vanwege de parkeergelegenheid en de rust en overzichtelijkheid in de winkel.

@Radio Nordhorn?

2 likes

Nog een tip voor de DM-moeders zoals @FrauHelga download de app GlĂŒckskind :slight_smile: die is van DM en daarmee krijg je nog extra korting op veel producten!

1 like

Meppen :blush:

2 likes

Ah daar ben ik nog nooit geweest! Fijne DM?
Ik vroeg het omdat in Nordhorn de DM en Marktkauf naast elkaar zitten dus ik combineer het bezoek vaak. :smile2:
@anon18050057 Oh daar ga ik me in verdiepen, dank voor de tip!

Meppen is top!! En goddelijke broodjes bij de Edeka daar.

2 likes

Ik vind de winkel in Meppen ook fijn! Wel een beetje rommelig soms, maar voldoende assortiment. Ben nooit in een andere DM geweest dus weet niet hoe 'ie is in vergelijking met andere DM’s.

De Marktkauf zit daar niet heel erg in de buurt, is nog 8 minuutjes rijden met de auto. Is recentelijk vernieuwd :blush: vier binnenkort mijn verjaardag, dus dat is leuk frisdrank en drank inkopen wel haha.

1 like

Is de Marktkauf leuk? Ik ga altijd even naar de Edeka in Meppen naast de dm, maar dat is zo’n klein winkeltje!

1 like

Ja de Marktkauf is echt gigantisch. Het is dat ik veganistisch eet, maar alleen al die chocolade- en snoepafdeling is echt to die for.

Wat voorbeeldjes van het prijsverschil met Nederland:

  • 1,5l Pepsi/7up voor 0,59 ipv 1,79-1,95
  • 0,7l Berentzen Sauer Apfel voor 4,44 ipv 9,99
  • 0,7l Puschkin Vodka voor 7,50 ipv 12,79
  • 0,7l Southern Comfort voor 9,99 ipv 18,99

Enzovoort :sweat_smile:

5 likes

Het assortiment van Marktkauf is inderdaad heel fijn, en de prijzen ook! <3

1 like

Is er een fijne DM net over de grens bij Emmen? :grimacing:

Ik ken de omgeving niet maar Meppen ligt dicht bij Emmen.

1 like


Ik ben zo benieuwd naar dit. Zal vast niet zo heftig zijn

Iemand nog iets nodig? Ik ga morgen.

Moet wel bekennen dat het vorige wat lang heeft geduurd voordat @Luzarl haar crĂšme had :sweat_smile:

Ik ben vandaag geweest!!

je kunt niet alleen zeggen dat je gegaan bent!! :anguished::anguished::persevere: daar hoort natuurlijk een fotoverslag bij, of op z’n minst een opsomming van alles wat je gekocht hebt!!

6 likes

Wij gaan daar idd ook ‘altijd’ heen vanuit Emmen.
(Kom dr veel te weinig trouwens!)