DM Topic

Ik neem aan van niet aangezien Duitsers heel krampachtig/traditioneel zijn wat betreft feesdagen

8 likes

Daar valt niks van te merken bij de Duitsers die willen winkelen want met feestdagen komen ze in hordes naar de woonboulevards in Nederland :joy:

3 likes

Nee!

1 like

In Berlijn niet, en ik neem aan dat dit voor alle DM’s geldt.

1 like


€40,70 in totaal. Maskers zijn voor bij een cadeautje en de Balea honing shampoo en conditioner voor m’n moeder.

De meeste Essie nagellak was afgeprijsd omdat het uit het assortiment gaat, maar ik kon geen leuke kleur vinden

6 likes

Ja klopt bij Elmpt, is echt maar 10 minuten rijden. Ga soms ook in Heinsberg.

1 like

Zijn die lenzen prettig?

Ik ken ze nog niet, zag toevallig dat mijn sterkte er was. Ga ze volgende week proberen en dan plaats ik hier nog wel even een update!

1 like

Ik ga deze week naar DM, wat moet ik echt meenemen? :blush:

De Urea lijn is top! Als je een droge huid hebt tenminste. Van Balea dus heel goedkoop.

3 likes

Ik vind de “beautyblender” van Ebelin heel fijn, en is maar 2,50. En de producten van Balea. Oh en heb er laatst panty’s gehaald en die bevallen ook goed

1 like

Douchegel, douchegel, douchegel! :joy:

1 like

12 likes

De DM bij Meppen was chill toch?

1 like

Ik vond van wel!

1 like

Yes!

1 like

7 likes

Totaal geen last van, maar mijn handen zijn nog droger dan de Sahara.

Ik heb die ook en idd vies plakkerig. Maar eenmaal ingetrokken vind ik het wel fijn. En het helpt echt mega goed tegen mijn droge handen! Geur is wel iets te aanwezig.

Huh nee die handcreme is echt heeeel fijn. Trekt meteen in en zachte handen