DM Topic

Inderdaad! Je moet er gewoon niet teveel van gebruiken, dan komt het allemaal goed haha

Vrijdag een week naar Duitsland! Mopshond pleepapier kopen! Ik ga zeker een shoplog opnemen. Tenzij m’n kop niet meewerkt :sweat_smile:

1 like

Lenzen zijn echt prima! Vind ze qua draagcomfort denk ik zelfs prettiger dan de Clariti Elite lenzen die ik normaal gebruik

1 like

Tof dat je nog een reactie geeft, bedankt! Gaan op mijn dm lijstje.

1 like

Klopt het dat dm geen aanbiedingenfolder heeft?

Ik denk dat DM geen folder heeft inderdaad, ik heb er nog nooit eentje gezien in ieder geval. Je kan je wel (via mail) abonneren op een nieuwsbrief.

1 like

Oh dit klinkt goed! Zijn het grote tabletjes? Die krijg ik nooit weg namelijk

Aaah, ik had mijn moeder een lijstje gestuurd met dingen die ik graag zou willen, en nu heeft ze:

  • uit zichzelf een voorraadje van alles gekocht (waar ik zelf niet om durfde te vragen, omdat zij heel erg is van geen aankopen doen tenzij je iets nodig hebt etc. etc. en ze zelf heel weinig heeft met beutyproducten)
  • uit zichzelf een haul-foto gemaakt en naar me toegestuurd met als bijschrift “Mission accomplished!”.

Ik vind het zo schattig, haha! :smiling_face_with_three_hearts:

DE BUIT:


(Dat ze niet zo’n goede fotografe is nemen we te lief.)

3 Doppelherz Magnesium + B1+ B6 + B12 + FolsĂ€ure, 2 Mivolis Haar Vital Komplex, 2 Mivolis Vitamin C Depot, 2 Alverde Wimpernserum Ovenight Coffein Serum, 3 Balea Nosestrips mit Aktivkohle, 2 Balea Urea Fußcreme, Balea Bodylotion Urea, 3 Balea Cremedusche Buttermilk & Lemon, 3 Balea Handcreme Buttermilk & Lemon, 3 Balea Deo Roll On Antitranspirant Extra Dry

Ik heb even online een winkelwagentje aangemaakt om te kijken hoeveel het mijn moeder heeft gekost. Zonder kortingen €39,20!

36 likes

DM heeft nooit aanbiedingen, Rossmann wel!

1 like

Een week Duitsland en een hele volle sporttas later
28 likes

Haha thanks! Dit doe ik overigens nooit meer hahaha twee uur van mijn leven verspild aan 1 minuut :sweat_smile:

2 likes

Vandaag heb ik zo’n houten tandenborstel van Alverde geprobeerd en ik ben echt teleurgesteld. Hier kunnen je tanden toch niet schoon van worden? Ik weet dat er al werd aangegeven dat die borstels zacht zijn, maar zo zacht had ik ze niet verwacht. Echt jammer!

Vandaag weer even geweest en allemaal mini’s voor vakantie, zonnebrand en die zooi gehaald. En pleepapier, altijd pleepapier. En nieuw doosje invisibobbles XD
34 euro nogwat. Daar had ik in NL nog geen 4 huismerkzonneproducten voor


Dat is altijd m’n grootste verbazing, mijn vriend smeert liters factor 50 in een week en was voorheen dus honderden euro’s aan l’oreal of nivea kwijt, maar hij is net zo tevreden met DM huismerk en nu kopen we dus hele vakanties aan zonnebrand voor een paar euro, waarom is dit in Nederland zo duur?

2 likes

Ik weet welke je bedoelt, jammer dat hij niet bevalt!

Hij is inderdaad te zacht voor normaal poetsen, maar hij is wel een aanrader voor mensen die (tijdelijk) ontstoken tandvlees of aften hebben :sweat_smile: Als ik daar last van heb, is poetsen bijna niet mogelijk vanwege de pijn, behalve met bovengenoemde zachte borstel.

(Ik hoop dat iemand iets aan deze tip heeft)

1 like

Er zijn heel veel houten tandenborstels waar je tanden wel schoon van worden, dus ik hoop dat je de hoop niet opgeeft en nog even verder zoekt!!! :smiley:

Die cola douchegel trouwens, wat???

Ik heb hiervoor de Jordan Green Clean gehad en die is wel fijn. Ik ga die maar weer kopen :sweat_smile:

Oh en de douchegel is echt geweldig. Erg zoet, maar daar hou ik wel erg van

Dit is een Curly Girl Method holy grail!

1 like

Ruikt het erg naar banaan?

Jup heeeel erg. Wel meer snoepig

1 like