DM Topic

Ik ken de omgeving niet maar Meppen ligt dicht bij Emmen.

Ik ben zo benieuwd naar dit. Zal vast niet zo heftig zijn

Iemand nog iets nodig? Ik ga morgen.

Moet wel bekennen dat het vorige wat lang heeft geduurd voordat @Luzarl haar crème had :sweat_smile:

Ik ben vandaag geweest!!

je kunt niet alleen zeggen dat je gegaan bent!! :anguished::anguished::persevere: daar hoort natuurlijk een fotoverslag bij, of op z’n minst een opsomming van alles wat je gekocht hebt!!

Wij gaan daar idd ook ‘altijd’ heen vanuit Emmen.
(Kom dr veel te weinig trouwens!)

Dat komt nog!! Hahah

Wij gaan ook altijd naar Meppen. Meestal DM -> broodje (of flammkuchen) eten bij het bakkertje (contant geld meenemen). En daarna naar de marktkauw idd! Voelt bij die alsof ik naar een Amerikaanse supermarkt ga haha

Dit is precies onze routine in Meppen hahaha

Hier ook dezelfde routine! En van die croissantjes met worst erin bij Edeka. Afgelopen zaterdag weer zo’n dagje gedaan, heerlijk.

Niet zo veel. Had vooral veel snoep gekocht en dat ligt allemaal strategisch bij m’n vriend. Iets met te strakke broeken en discipline en de zomer enzo

Welke plaats met een DM ligt in de buurt bij Roermond? Ga dit weekend die kant op dus mooie kans om even langs te gaan

In Niederkrüchten

Is de DM op goede vrijdag open?

Ik neem aan van niet aangezien Duitsers heel krampachtig/traditioneel zijn wat betreft feesdagen

Daar valt niks van te merken bij de Duitsers die willen winkelen want met feestdagen komen ze in hordes naar de woonboulevards in Nederland :joy:

Nee!

In Berlijn niet, en ik neem aan dat dit voor alle DM’s geldt.

€40,70 in totaal. Maskers zijn voor bij een cadeautje en de Balea honing shampoo en conditioner voor m’n moeder.

De meeste Essie nagellak was afgeprijsd omdat het uit het assortiment gaat, maar ik kon geen leuke kleur vinden

Daar ga ik ook altijd! Bij Elmpt is dat toch? Ik las trouwens dat er in Brüggen ook een komt.