DM Topic

Dat is altijd m’n grootste verbazing, mijn vriend smeert liters factor 50 in een week en was voorheen dus honderden euro’s aan l’oreal of nivea kwijt, maar hij is net zo tevreden met DM huismerk en nu kopen we dus hele vakanties aan zonnebrand voor een paar euro, waarom is dit in Nederland zo duur?

2 likes

Ik weet welke je bedoelt, jammer dat hij niet bevalt!

Hij is inderdaad te zacht voor normaal poetsen, maar hij is wel een aanrader voor mensen die (tijdelijk) ontstoken tandvlees of aften hebben :sweat_smile: Als ik daar last van heb, is poetsen bijna niet mogelijk vanwege de pijn, behalve met bovengenoemde zachte borstel.

(Ik hoop dat iemand iets aan deze tip heeft)

1 like

Er zijn heel veel houten tandenborstels waar je tanden wel schoon van worden, dus ik hoop dat je de hoop niet opgeeft en nog even verder zoekt!!! :smiley:

Die cola douchegel trouwens, wat???

Ik heb hiervoor de Jordan Green Clean gehad en die is wel fijn. Ik ga die maar weer kopen :sweat_smile:

Oh en de douchegel is echt geweldig. Erg zoet, maar daar hou ik wel erg van

Dit is een Curly Girl Method holy grail!

1 like

Ruikt het erg naar banaan?

Jup heeeel erg. Wel meer snoepig

1 like


Zo ik heb weer ingeslagen!

15 likes

Puberale ik moest lachen om de ‘Wurst’

Ben zeeeeer benieuwd naar die tandenstokers! Heb ze wel eens van oral b maar die vind ik best duur

1 like

Ik gebruik die stokers al een tijdje (moest van de tandarts), vind ze erg fijn, voor zover dat natuurlijk kan met stokers :smile: Kosten geloof ik rond de 4 euro.

2 likes

Van de tandarts moet ik deze, maar zijn erg duur in NL en hier niet.

1 like

Yessss ze hebben de stervrucht/watermeloen weer. In de winter is die er nooit, maar nu weet ik wat ik deze zomer ga inslaan :heart:

Ik ben nu in Budapest met een DM vlakbij, dus vandaag maar even kijken hoe dat zit hier in vergelijking met Duitsland. :thinking::thinking:

Edit: wat kostten bv de douchegels bij jou @Ludo ?

Het assortiment verschilt wel wat! In Boedapest heb je bijvoorbeeld Lady Speedstick!

2 likes

Omg goed dat je dat zegt!! Die wil ik sws halen.
(De prijzen vallen me trouwens hier verder qua shoppen niet zo mee tot nu toe)

Waar heb je gewinkeld? De prijzen van bv H&M enzo schelen volgens mij maximaal een paar euro…
Stappen is wel heel voordelig!

1 like

Ik zit naast het West end Winkelcentrum maar zijn ook naar Vaci straat geweest bv. Ja het scheelt inderdaad hooguit een paar euro. Vandaag nog maar verder kijken.

1 like

Volgens mij iets van 50 cent.

1 like

@anon22402465 Klopt, de 300 ml duschgels van Balea zijn 55 cent in Duitsland.

De sterfruit / meloen ken ik nog niet! Zal ik de volgende keer meenemen.

1 like

Ok, ik ga een vergelijkend warenonderzoek doen. Tnx!