DM Topic

Ik vind de “beautyblender” van Ebelin heel fijn, en is maar 2,50. En de producten van Balea. Oh en heb er laatst panty’s gehaald en die bevallen ook goed

1 like

Douchegel, douchegel, douchegel! :joy:

1 like

12 likes

De DM bij Meppen was chill toch?

Ik vond van wel!

1 like

Yes!

1 like

7 likes

Wat vind je van deze handcrème? Ik heb 'm ook en vind hem zo vies en plakkerig (ook al heb ik ontzettend droge handen)

Totaal geen last van, maar mijn handen zijn nog droger dan de Sahara.

Ik wil zo graag al die maskertjes, lijkt me zo chill!

Ik heb die ook en idd vies plakkerig. Maar eenmaal ingetrokken vind ik het wel fijn. En het helpt echt mega goed tegen mijn droge handen! Geur is wel iets te aanwezig.

Huh nee die handcreme is echt heeeel fijn. Trekt meteen in en zachte handen

Inderdaad! Je moet er gewoon niet teveel van gebruiken, dan komt het allemaal goed haha

Vrijdag een week naar Duitsland! Mopshond pleepapier kopen! Ik ga zeker een shoplog opnemen. Tenzij m’n kop niet meewerkt :sweat_smile:

Die handcreme vind ik ook fijn maar ben niet veel verschillende gewend :stuck_out_tongue:

Lenzen zijn echt prima! Vind ze qua draagcomfort denk ik zelfs prettiger dan de Clariti Elite lenzen die ik normaal gebruik

1 like

Tof dat je nog een reactie geeft, bedankt! Gaan op mijn dm lijstje.

1 like

image
Dit is echt LIFE! Ik slik deze pilletjes nu 6 weken ongeveer en mijn huid ziet er echt zo mooi en stralend uit! Ik krijg er zelfs complimentjes over. Ook mijn haar is zachter/ ziet er gezonder uit. Over nagels kan ik niks zeggen want ik heb gelnagels, maar echt dikke aanrader dit!!

9 likes

Klopt het dat dm geen aanbiedingenfolder heeft?

Ik denk dat DM geen folder heeft inderdaad, ik heb er nog nooit eentje gezien in ieder geval. Je kan je wel (via mail) abonneren op een nieuwsbrief.

1 like