DM Topic

Ik vind de bamboetandenborstel van Outdoor Freakz trouwens een stuk prettiger dan de houten van Alverde. Vind 'm een stuk steviger en daarbij is 'ie ook goedkoper, dus win win.

1 like

Hahahaha, nu moet ik ook m’n bericht editten.

De haartjes zijn harder/steviger.

1 like

Ik vind het altijd zo netjes hoeveel iedereen hier aanschaft.
Ik ga een keer in de drie a vier maanden en ben gelijk €100,- kwijt :sweat_smile:

7 likes

Ik zou je de moeite besparen. Ik vind de DM heel chill, maar zou er nooit zo ver voor rijden.

Wat je wel kunt doen is er een heel uitje van maken langs Duitse supermarkten enz, misschien is het dan wel de moeite waard.

3 likes

Als je van een goede ‘back up stash’ houdt is het echt wel de moeite waard. En de Duitse supermarkten zijn ook aan te raden.

2 likes

Pics or it didn’t happen!

Ik had al jaren een van een ander merk, maar vind deze ook gewoon fijn!

Altijd als ik naar DM ga moet ik er anderhalf uur enkele reis voor rijden. Ik koop ook veel vegan eten bij de supermarkt, dus naast dat ik het een leuk uitje vind, koop ik zoveel dat ik het de moeite wel waard vind. Dus @Peppie ik zou het doen :grin:

4 likes

Ik woon ook niet naast de grens en moet er even voor rijden, maar ik plan het altijd als dagje uit in. In ons huishouden worden veel Duitse producten gebruikt, dus als we gaan, doen we een rondje DM, 2 supermarkten en de Trinkgut.
We komen dan met een volle auto weer terug en kunnen er dan weer even tegenaan. :blush:
Sinds ik moeder ben koop ik nog meer bij DM vanwege het grote baby-assortiment.

Die vanille Cocos is zo lekker! Vanochtend nog mee gedoucht haha

1 like

Ik was de vorige keer €120,- kwijt bij de DMâ˜ș


Weet iemand heel toevallig of DM ook Jetske Ultee- proof gezichtsreiniger en creme verkoopt?

Ik weet niet welke reinigers Jetske Ultee-proof zijn, maar DM heeft een overzichtelijke website met een zoekfunctie waar alle producten op staan. Je zou ze dan evt allemaal in kunnen typen om te kijken of ze er zijn! De url is dm punt de.

Edeka en Kaufland zijn mijn favorieten.
Als die niet beschikbaar zijn vind ik Rewe en Marktkauf ook fijn. :blush:

1 like

Kaufland for sure

1 like

Thanks voor je reactie, dat ga ik doen

1 like

Ik hoop dat je vindt wat je zoekt :smile:

Voor degene die die haar en huid pillen slikken: Merken jullie al verschil?

Ik ga morgen naar de DM (die in Hertzogenrath die hier werd aanbevolen), iemand nog tips? Ik ga over drie weken op vakantie, dus sowieso daarvoor het Ă©Ă©n en ander inslaan.

:tada:

Ik ga sowieso voor Nivea deo, Nivea dagcreme met SPF en die Fructtis Hair Foods.

Soooowieso zonnebrand. Die van hun eigen merk vind ik zelf heel fijn, geen megasterke geur oid, zeer aantrekkelijk geprijsd.

2 likes

Waterspray en buttermilch & lemon douchegel

1 like