DM Topic

Kaufland for sure

1 like

Thanks voor je reactie, dat ga ik doen

1 like

Ik hoop dat je vindt wat je zoekt :smile:

Voor degene die die haar en huid pillen slikken: Merken jullie al verschil?

Ik ga morgen naar de DM (die in Hertzogenrath die hier werd aanbevolen), iemand nog tips? Ik ga over drie weken op vakantie, dus sowieso daarvoor het één en ander inslaan.

:tada:

Ik ga sowieso voor Nivea deo, Nivea dagcreme met SPF en die Fructtis Hair Foods.

Soooowieso zonnebrand. Die van hun eigen merk vind ik zelf heel fijn, geen megasterke geur oid, zeer aantrekkelijk geprijsd.

2 likes

Waterspray en buttermilch & lemon douchegel

1 like

Douchegel van DM! Fijne DM trouwens, veel plezier.

Ik ben gisteren bij DM geweest en kocht o.a. dit:


Meerdere douchegels van 55 cent per stuk, 3 zakjes badzout, en mijn favoriete reiniger voor o.a. de badkuip.
Verder nog diverse potjes Hipp en Bebivita babyvoeding, luierzakjes, billendoekjes, talkpoeder etc.

7 likes

Mocht je ook nivea bodylotion gebruiken, een fles die hier rond de 8 euro kost kost daar rond de 2.50-3 euro

ik doe bijna een jaar met een fles douchegel/facewash/conditioner en gebruik het toch heel regelmatig. Met shampoo doe ik een half jaar dus echt inslaan heeft geen zin
Hoelang doe jij bijvoorbeeld met al die douchegel?? @FrauHelga

Een jaar? Ik twee weken :flushed:

3 likes

Hoe dan?? Pak je dan heel veel?

Ik ben bang van wel. Vind het zelf ook altijd te snel op gaan :weary:

Ik ook zoiets. Het is lekker cheap dus ik ben er totaal niet zuinig mee. Mijn haren zijn ook lang dus ik gebruik al sowieso veel shampoo en conditioner.

3 likes

Dit stelt me gerust hahaha. Al wil ik wel zuiniger worden :sweat_smile:

Geen jaar, maar ook geen twee weken. Ik hou het niet bij en heb meerdere flesjes tegelijk open. Soms ben ik niet in de stemming voor een bepaalde geur, zeg maar.
Ik schat dat ik een week of 3-4 met een flesje badschuim doe.

2 likes

Ah shit, vergeten te kijken bij de handzeep. Zal ik de volgende keer checken. :blush:

1 like

Ik ga morgen naar Oberhausen en heb zooooveel zin om naar de DM te gaan! Deo inslaan :star_struck:

2 likes

Welke deo ga je kopen?
Ik gebruik normaal Dove maar ik heb ooit bij DM Dove met alcohol gekocht en dat was niet zo fijn na het scheren.

Oh ik wilde ook Dove kopen! Hebben ze alleen maar met alcohol?