DM Topic

Oeh waar ga je heen?

Ja heel lekker!

Ja is fijn als je in de zon ligt en er is een beetje een windje :blush:

1 like

Sittard! En ik ga ook nog echt bijna aan de grens wonen, haha.

Maar ik kom vanaf september wel nog 4x per week in Tilburg, dus je mag altijd je bestelling doorgeven haha.

5 likes

Ik ben benieuwd hoe de lenzen je bevallen en of ze goedkoper zijn dan in Nederland.

Dit is een van mijn favoriete topics, jullie foto’s zijn zo satisfying om naar te kijken :smile: nu wil ik ook weer naar dm!!

Yes! Ik kom net terug van 2,5 week Bali en tijdens de wandeltochten vond ik het enorm lekker om af en toe even Mn gezicht nat te maken.

Had een kleine mee voor in het vliegtuig.

1 like

De maandlenzen heb ik al eens eerder gebruikt en die vond ik fijner dan de lenzen die ik normaal gebruik (Clariti elite). Geen droge ogen, ook niet aan het eind van de dag. Ze zijn €5 per stuk, niet goedkoper dan wanneer ik die andere online ergens voor 6 maanden besteld. De daglenzen heb ik nog niet eerder gebruikt maar wel handig om in huis te hebben en die sterkte verkopen ze niet in NL bij de drogist. Die waren €5,75, dat is iets duurder dan bv de daglenzen van Kruidvat

2 likes

Bedankt voor je informatie. Ik zal de volgende keer als ik naar de DM ga ook eens kijken!

1 like

Super leuk!! Ik zal het onthouden :smiley:

@Coffee @Slippertje ik heb de Visiomax zelf niet, maar een collega vertelde laatst dat het watergehalte bij Visiomax tussen de 55% en 58% ligt. Dat is ook ongeveer het ideale watergehalte, en dure merklenzen zoals Clariti Elite en Acuvue Moist zitten ook rond de 58%. Sommige huismerklenzen hebben 38% ofzo en daar krijg je droge ogen van. De prijs/kwaliteitverhouding lijkt dus goed te zijn :+1:

3 likes

Dit is mijn shoplog! Wat tof dat ze zoveel meer keuze in Clipper thee hebben. De vitaminepillen zijn ook echt veel goedkoper en ik ben net vorige maand begonnen aan de CG Methode dus vandaar de haarmaskers haha.

13 likes

Ja die banana ga ik ook halen voor mijn krullen! Is dat het laatste leave in product dat je erin doet, vóór de gel?

Zo dat zijn nog eens aankopen haha @Batalash.
Wij zijn vorige week weer eens geweest en ik had maar voor 16 euro. Ik weet niet wat er mis met mij was.

1 like

Wat heerlijk!! Ik ben heel benieuwd naar al je aankopen, post je binnenkort een foto? :innocent:

1 like

Ja zo ga ik het wel gebruiken! En als masker. Ben benieuwd! Er zit wel een hele sterke geur aan haha.

Oh jee, ruik je de hele dag naar bananensnoepjes haha. Als je haar maar goed zit!
Gebruik jij ook low poo shampoo en heb je die ook bij de dm gekocht toevallig?

1 like

Hahaha dit vraagt om een foto (als het al op een foto past). :blush:

De gele die Jip liet zien! Banana hair food

Ik heb die papaya hair mask, maar daar wordt mijn haar toch wel iets sneller vet van dan normaal.