DM Topic

Zaterdag flink ingeslagen :). Was in totaal 94 euro kwijt, maar had ook nog een luchtje dat niet op de foto stond. Hou echt van de DM haha maar het was zooooo ongelofelijk druk.

10 likes

Weet iemand of ze ook een goede tubing mascara hebben? Ik ben heel tevreden over de Clinique High Impact Curling mascara maar ik vind dat eigenlijk echt te duur. Ik probeerde laatst Maybelline Snapscara maar dat vond ik weer helemaal niks. Dus als iemand weet of er een soort-van-budget versie is bij de DM zou dat echt top zijn :grimacing:

1 like

Ja aan de achterkant van de winkel kun je parkeren!

1 like

Even goed ingeslagen :see_no_evil:

25 likes

Wat genieten! Ik ben ook zo benieuwd naar dat bananen masker, rook zo lekker in de winkel maar ik vond het te duur helaas

1 like


Even een rondje door de DM gemaakt. Die Dove deodorant ruikt zooo lekker. Iedere shoptrip gaan daar 2 bussen van mee haha.

6 likes

Wat voor geur is die deo? Kan het niet zo goed lezen of afleiden uit de foto op de fles

Matcha groene thee en kersenbloesem staat erop! Moet zeggen dat ik die geur niet helemaal kan plaatsen haha, je zou hem echt al moeten ruiken.

1 like

Hey ik heb een vraag
Is er iemand die het leuk vindt om met de trein of bus een dagje naar een stad in Duitsland te gaan naar de dm en een supermarkt? Of met de auto natuurlijk maar die heb ik niet.
Ik ben in Amsterdam 2 tm 15 augustus. Laat maar weten!

2 likes

Ja!!! Gelukkig nog wel, vanaf volgende week vrijdag!

ja leuk!

Leuk!! Volg je me toevallig op insta? Misschien kunnen we daar praten?

nee ik heb geen insta.

Ik ga vanavond naar de DM in Gronau. Wil het wimper serum halen die iemand hier aanraadde. En wat mini’s voor vakantie. Kan eventueel ook wat meenemen voor iemand, dan laat maar weten :blush:

1 like

Ik gebruik nu die kokos vanille douchegel van Balea, maar ik vind hem zo stinken :nauseated_face: Net verbrandde cake of zo :sweat_smile:

Haha niet geroken van te voren?

Nee, doe ik nooit bij douchegels :flushed:

1 like

Weet iemand wat de grootste en dichtbijzijnde DM is vanuit Utrecht? Kleve?

Die in Kleve aan de Emmericherstrasse is het makkelijkst en snelst vanuit Utrecht. Redelijk groot ook en een mooie winkel, veel parkeergelegenheid.
Die in Emmerich is ook dichtbij maar is veel kleiner, en parkeren is daar lastiger als er markt is.

2 likes

Nog musthaves voor krullend haar en gezichtsverzorging?