DM Topic

De Balea badschuim van 55 cent is mijn favoriet. :heart_eyes: Er zijn veel verschillende smaken en ook altijd tijdelijke voor het seizoen.

2 likes

Dit soort dingen, 300 ml glitterdouchegel voor € 1,50, dat heeft toch niemand nodig

image

Of party like a pinguin deo

image

Maar weet nog niet helemaal zeker of ik ze wel kan laten liggen
5 likes

Hahaha geniale dingen!! :rofl:Heb je meer van die ‘onzin’ tips voor DM goodies die ik morgen (ja dan ga ik inslaan) zeker ga halen daar?

2 likes

Ze hebben wel heel veel shampoo zonder meuk :grimacing: maar ik weet natuurlijk niet hoe erg jouw allergie is.

1 like

Ebelin heeft een cool camel lijn

image

en pleisters komen ook altijd van pas

image

De dm brengt overduidelijk de kleuter in mij naar boven. Verder ben ik een groot fan van de konjac sponsjes

4 likes

@Egel ze hebben inderdaad veel neutraal spul!

1 like

Ik heb van Balea med een bodylotion met roze dop met 15% Urea. Die vind ik ook heel fijn. Ze hebben ook met 5%, maar dit is de speciale van de med lijn en is heerlijk hydraterend op die superdroge plekken ook.

5 likes

Ik kan sowieso niet tegen sillicone, gluten en aloe vera. Heb net alles wat ze aan haarspul te koop aanbieden opengeklikt, de ingredienten doorgelezen en er zijn 9 dingen waar ik sowieso tegen kan. Die sleep ik sowieso mee naar huis.

2 likes

Dommmmme vraag maar wat is Urea? :grimacing:

Ja kijk, dit bedoel ik!! Ik ga dit allemaal op mijn lijstje zetten voor mezelf eh mijn dochter!

Excuses voor mijn dubbelpost!!

1 like

Volgens mij is het vochtinbrengend. Ik kwam er iig voor het eerst achter toen Eucerin een crème uitbracht waar het in zat.

2 likes

Helpt het je?

1 like

Ik vind het niet meer vochtinbrengend dan wat anders maar uit automatisme grijp ik er in de winter wel naar. Handcrème, gezichtscrème, voetcrème, alles. Hoe oud is je dochter trouwens? Balea heeft ook een zwarte houtskool lijn, dat vind ze misschien ook wel leuk. De doekjes om je make-up te verwijderen zijn trouwens super zacht. Geen problemen mee gehad toen ik daar met mijn dronken hoofd mijn oog make-up mee afhaalde. Wel heel even problemen mee gehad toen het doekje mijn oogbal raakte maar dat was toch echt mijn eigen fout.

1 like

Zo mag ik het horen :sunglasses:

1 like

Haha oh oh hoe krijg je dat voor elkaar ook echt.
Ze is zeven. Zal zeker kijken naar de houtskool lijn, klinkt leuk. Zie het iig voor me haha.

1 like

Ik was druk in mijn oog aan het wrijven, een vriendin zei iets en uit automatisme deed ik mijn oog open om haar aan te kijken. Ik wist in ieder geval dat het mild genoeg was voor de huid om mijn ogen en vroeg mij elke keer af of het ook extra zou branden als het in je ogen kwam. Dat deed het inderdaad. Weer dronken een vraagstuk opgelost :flushed:

4 likes

Zijn hier gebruikers van de Maui producten? Zijn het fijne shampoo’s en conditioners?

Ja!!

1 like

Jep

1 like

Ik heb een shitload gekocht 2 dagen geleden, ben vanavond weer thuis. Zal het resultaat morgen posten. :sunglasses:

2 likes