DM Topic

Welke gebruik je?

Jaaa (gebruik wel enkel de conditioner)

1 like

En welke gebruik jij?

Ik de shampoo voor krullen. Coconut nog wat.
Worden mijn haartjes erg blij van.
Er zit veel aloe Vera in.

1 like

Ik heb geen krullen helaas. Maar ik zal ze eens gaan uit proberen! Bedankt voor je reactie!

1 like

Ja! Ik heb de anti frizz blabla (die met vanille iig) en vind hem heel fijn!

1 like

Ik ga binnenkort een dag naar Duitsland met mijn moeder haha, en we willen naar de DM en naar zo’n mega supermarkt. Iemand aanraders voor net over de grens waar we dan heen moeten?

1 like

Klinkt goed! Ik ga eens kijken, dankjewel :smiley:

Haha wat een fantastische jaren ‘70 foto :joy: Ik spot ook een Rob Geus kind :joy:

2 likes

Hoplakee!

10 likes

Emmerich is leuk gelegen aan de Rijn inderdaad, maar de supermarkten vind ik zelf vrij klein. In het centrum zit de Rewe maar die is klein en niet zo voordelig helaas.

Nordhorn (wat noordelijker, dan ga je de grens over bij Oldenzaal) heeft een grote supermarkt, de Marktkauf, in een apart winkelcentrum met een grote DM er bij. In Nordhorn vind je buiten dat winkelcentrum ook een mooie Kaufland.

Verder is Kleve een leuke grensplaats en Goch.

1 like

Looooove DM :heart_eyes:
Veel van mijn Alverde- en Balea-favorieten zijn al langs gekomen. Deze zijn ook top:

42239482-779307_org

4 likes

Eenhoorn condooms! :joy::joy:

8 likes

Ja deze zijn geweldig! Ik heb er ook twee pakjes van. En ze zijn vegan

1 like

Ze zijn fijn, vegan en zien er leuk uit. O ja en er staan leuke teksten op :thumbsup:

2 likes

Hahah zijn ze niet veel duurder dan durex? Vind het beetje zonde om daar meer geld aan uit te geven, anders haal ik ze ook

1 like

Volgens mij 6 of 7 euro per pakje?

Condooms en braadworsten :smirk:

8 likes

Haha jezus you made my day :joy:

2 likes

Keukenkastje in een notendop. Afsluiten met chocola :thumbsup:

2 likes