DM Topic

Zijn ze ook latexvrij of dat niet?


Naturkautschutzlatex haha

1 like


Heb mijn ouders op pad gestuurd naar de DM.

7 likes

Dan ben ik er nog steeds allergisch voor maar dankjewel voor t opzoeken.

Heeft iemand een idee wanneer de adventskalenders bij de DM te koop zijn?

Vorig jaar werd die van Balea aangekondigd op Balea’s Instagram. Was niet heel vroeg, november dacht ik.

1 like

Ik heb het even opgezocht want ik ben toen speciaal naar de DM gegaan toen op insta stond dat ze ze hadden en dat was vorig jaar op 27 oktober haha

4 likes

NOOOO dan is degene die hem voor me koopt niet in Duitsland :frowning:
Is er iemand die die van Balea en Alverde dan voor me wilt kopen? Onkosten krijg je natuurlijk vergoed

Zou je er ook eentje voor mij willen meenemen? :heart:

De zilvershampoo van Langhaar mädchen vond ik goed!

1 like

Heel fijn! Laat me weten als je ze dan gescoord hebt :slight_smile:

2 likes

Volgend weekend naar DM, zin in!

1 like

Wel laten zien wat je gekocht hebt :slight_smile:

Zekers, het liefst ga ik nu al. Is de eerste keer

1 like


Voor de kattenliefhebbers onder ons :slight_smile:

6 likes

Ik koop altijd lekkere dingen voor mn cavia’s, van die knaagsticks zijn daar veel goedkoper en ook van die hooirolletjes.

Een vriendin haalt er ook vaak kattenvoer vandaan. Ik ga over een paar weken op vakantie naar Duitsland dus ga dan flink inslaan.

1 like

Mijn moeder heeft lekker voor me ingeslagen bij de dm. De huismerk deorollers vind ik zooo lekker ruiken. En een extra zwarte tandpasta, nieuwe tandenborstel en een shampoo met witte chocolade geur!!!

2 likes

Sommige deorollers zijn heel goed, sommigen zweet ik doorheen helaas. Maar voor dat geld vind ik het niet zo erg.

Ik ga hopelijk volgende week met mijn vriend naar de DM. Lijstje is al in de maak :sunglasses:

1 like


Cadeautjes!! De tandpasta, tandenborstels, deodorant, wascheduft (weet t NL woord niet) en appelshampoo ken ik al. Ben vooral benieuwd naar de avocado shampoo. En die witte chocoladeshampoo ruikt zooo lekker!!

9 likes

Kan je misschien over een tijdje vertellen hoe die tandemborstels zijn? Zien er namelijk interessant uit