Om de vaatwasser schoon te maken.
goede foto’s. Ik ga voorlopig niet naar de DM maar ik heb wel een lijstje in mn telefoon staan met producten die ik zou willen kopen. Ik vul het lijstje regelmatig aan met producten uit dit topic.
Had hij/zij een aanhanger mee?
Dit ben ik over 2 weken luiers, doekjes, shampoo, tandpasta. Weer ff een jaar voorraadje inslaan
Dan viel mijn 67€ nog mee.
Dank je wel!
Ik werd een keer bij de kassa verrast met een bedrag van €246,- Ik gooi altijd m’n kar vol voor 3-4 maanden en zie dan wel wat het kost, maar moest toch ff slikken haha. Ter verdediging; ik was ook langs de afdeling make-up gegaan, die sla ik meestal over of ik koop wat kleins, maar had nu ook allemaal wat duurdere dingen gekocht.
Ja de auto zat te vol, we waren zonder dakkoffer dus meer paste echt niet. De oudste zat al met d’r voeten op pakken luiers
Edit; maar we mogen in februari hopelijk weer als we op wintersport gaan, mét dakkoffer
Deze vrouw heeft ook weer lekker burgerlijk ingeslagen. Moet er nog meer dan 2 uur mee naar huis reizen dus niet enorm gek gedaan. Even wat vakantie essentials, basic dingen en producten voor m’n vriend zijn krullen:
Let niet op het lelijke beddengoed is gelukkig niet van mij hahaha.
Heeft iemand toevallig de adventskalenders al zien liggen? Ik wil volgende week misschien even naar Aken voor de DM, maar als ze er nog niet zijn wacht ik nog even.
je kunt op de site kijken bij welke dm iets op voorraad is.
Ohja thanks voor de tip! Niet in Aken helaas nog dus op het moment.
Online zijn ze te vinden, maar (zover ik weet) nog niet in de winkels. Ook afhalen is niet mogelijk. Kun je het beste de site in de gaten houden.
Klaar voor het najaar met verschillende zakjes badzout, in warme geuren. En nog badschuim in sinaasappel-kaneelgeur.
Heb ze gisteren niet gezien in Kleve
Deels curly-girl, deels probleemhuid-realness:
De Lashcocaïne was 30 euro, de eyeliner 9 euro. Totaal 74 euro. Als mijn vriend niet mee was, was het een stuk meer geweest. :’-)
Ik dacht dat dit een fout was, maar nope
Wat zijn dé baby musthaves bij de DM?
Zie jullie foto’s wel, maar kom er nog niet uit wat ik nou echt moet kopen bij de DM voor m’n baby …