DM Topic

sowieso de Lashcocaine

7 likes

Bakjes om voeding in te bewaren met deksel, lepeltjes, billendoekjes, en als je kind eenmaal aan hapjes toe is; van Hipp hebben ze heel veel verschillende smaken.

1 like

Heeft hij echt niet nodig
 jaloers!

2 likes

De badschuim had ik vorig jaar, echt zo ontzettend lekker! Was al benieuwd of ie dit jaar weer zou komen. Ga ook even inslaan!

1 like

Ja heerlijk hĂš? Ik liep er tegenaan, had het nog nooit eerder gezien. Deze kocht ik in Kranenburg.

Ik haal er maar meteen 3 denk ik, want hij vloog er hier doorheen de laatste keer. Ga van de week maar eens een bezoekje brengen aan DM :heart_eyes:

2 likes

Schuimt deze een beetje? Hij lijkt me heerlijk maar bij de meeste badschuim zijn de bubbels zo snel weg.

1 like

Hij schuimt flink. Vooral de kinderen vinden het helemaal geweldig want dan kunnen ze schuimbaarden maken :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Zijn er al adventkalenders gespot? Weet nog niet naar welke stad ik ga dus ook nog niet welke en dm ik moet checken

Ik kan echt niet wachten om weer naar de DM te gaan voor babyspullen maar het is vanuit mij net te ver rijden om zomaar even te gaan. Ik ben dus geen expert qua babyspullen maar ik zou een volgende keer zeker dit halen.

Als je nog zwanger bent zijn de buikolie van eigen merk, de netbroekjes voor na de bevalling en de pads voor in je bh als je borstvoeding wil geven in ieder geval heel fijn!

Voor de baby en peuter staat dit op m’n lijstje

• flessenreiniger (soort afwasmiddel voor babyspul)
  • potjes babyvoeding van hipp
  • luiers
  • billendoekjes
  • babyshampoo en badschuim
  • babyolie
  • baby zonnebrand
    Verder weet ik zo even niet maar als ik er dan ben zie ik altijd nog 100 dingen die in m’n mandje belanden :sweat_smile:

De hydrofiele doeken van DM vind ik ook erg fijn en ik heb voor de baby een heel fijn wollen strikmutsje bij DM gekocht.

1 like

Ik zwéér echt bij deze Calendula zalf van DM. Kost hier echt 7,50 voor een mini-tube. Werkt zo mega goed tegen schrale plekjes, uitslag etc (ook voor jezelf trouwens)

5 likes

Is in Kleef een milieusticker wel nodig of niet?

1 like

Nee.

2 likes

Aaah, mijn zusje komt dit weekend terug uit Duitsland, dus ik heb lekker een bestelling met mijn lievelingsproducten geplaatst, die ze morgen bij haar dm op kan halen. :smiling_face_with_three_hearts: Ik kan niet wachten tot dm ook in het midden/zuiden van mijn land komt, aangezien het inmiddels al drie jaar vestigingen in het noorden blijft openen!

8 likes

Wat aankoopjes bij DM gedaan:

De elastiekjes linksboven en linksonder zijn voor mijn dochter, de rest is voor mij. In het midden liggen invisibobbles, ik wilde ze toch even testen al weet ik niet hoe het gaat met mijn haartype. Was een verpakking van 3, eentje zit al in mijn haar en dat gaat vooralsnog goed.

De douchegel heeft een heel fijn subtiel luchtje.

6 likes

Dit is het enige product uit mijn bestelling waar ik niet al bekend mee was:

En ik wil hem even aanraden aan iedereen die graag naar koekjes zou willen ruiken! De definitie “crùme-olie” is perfect, want hij voelt heel licht olieachtig aan, maar trekt erg snel in en laat de huid ontzettend zacht achter. Echt heerlijk (en €1,75)!

10 likes

Ik heb bij de leveringsopties op de site gekeken, maar ik snap niet precies hoe het afhalen in de winkel werkt.
Je hebt die expresslevering, en dan staat er dat het binnen 3 uur voor je klaar staat. Maar ik kan nergens vinden hoe lang je de tijd hebt om het op te halen? Moet dat op dezelfde dag?
Ik wil een paar dingen kopen waarvan ik bang ben dat ze uitverkocht raken, kan ik het dan nu bestellen en volgende week ophalen? Of gaat dat niet?
Is er iemand die dit weet? :no_mouth:

4 likes

Aanvullende vraag
 :wink: : Kan iemand anders het ook voor je ophalen of moet je je legitimeren of iets in die trant?

2 likes

Bedankt! Dat was dus die Express-Abholung?

1 like

Iemand anders kan het voor je ophalen, je krijgt een mailtje met een code en die heb je nodig! Mijn zusje die in Duitsland woont heeft vorige maand een bestelling van mij opgehaald. Ik heb ook nog eens een valse naam op mijn dm-profiel (geen idee waarom, ik heb het jaren terug aangemaakt en dacht waarschijnlijk niet dat ik het voor concrete dingen zou gebruiken) en dat is geen probleem geweest.

Ik wil trouwens iedereen die een lekkere bodylotion zoekt nogmaals die Creme-Öl aanraden, ik gebruik hem nog steeds na iedere douche en ik vind hem echt heerlijk!!! Mijn huid blijft er ook de hele tijd zijdezacht door. :smiling_face_with_three_hearts: