Is in Kleef een milieusticker wel nodig of niet?
Aaah, mijn zusje komt dit weekend terug uit Duitsland, dus ik heb lekker een bestelling met mijn lievelingsproducten geplaatst, die ze morgen bij haar dm op kan halen.
Ik kan niet wachten tot dm ook in het midden/zuiden van mijn land komt, aangezien het inmiddels al drie jaar vestigingen in het noorden blijft openen!
Wat aankoopjes bij DM gedaan:
De elastiekjes linksboven en linksonder zijn voor mijn dochter, de rest is voor mij. In het midden liggen invisibobbles, ik wilde ze toch even testen al weet ik niet hoe het gaat met mijn haartype. Was een verpakking van 3, eentje zit al in mijn haar en dat gaat vooralsnog goed.
De douchegel heeft een heel fijn subtiel luchtje.
Dit is het enige product uit mijn bestelling waar ik niet al bekend mee was:
En ik wil hem even aanraden aan iedereen die graag naar koekjes zou willen ruiken! De definitie “crème-olie” is perfect, want hij voelt heel licht olieachtig aan, maar trekt erg snel in en laat de huid ontzettend zacht achter. Echt heerlijk (en €1,75)!
Ik heb bij de leveringsopties op de site gekeken, maar ik snap niet precies hoe het afhalen in de winkel werkt.
Je hebt die expresslevering, en dan staat er dat het binnen 3 uur voor je klaar staat. Maar ik kan nergens vinden hoe lang je de tijd hebt om het op te halen? Moet dat op dezelfde dag?
Ik wil een paar dingen kopen waarvan ik bang ben dat ze uitverkocht raken, kan ik het dan nu bestellen en volgende week ophalen? Of gaat dat niet?
Is er iemand die dit weet? 
Bedankt! Dat was dus die Express-Abholung?
Iemand anders kan het voor je ophalen, je krijgt een mailtje met een code en die heb je nodig! Mijn zusje die in Duitsland woont heeft vorige maand een bestelling van mij opgehaald. Ik heb ook nog eens een valse naam op mijn dm-profiel (geen idee waarom, ik heb het jaren terug aangemaakt en dacht waarschijnlijk niet dat ik het voor concrete dingen zou gebruiken) en dat is geen probleem geweest.
Ik wil trouwens iedereen die een lekkere bodylotion zoekt nogmaals die Creme-Öl aanraden, ik gebruik hem nog steeds na iedere douche en ik vind hem echt heerlijk!!! Mijn huid blijft er ook de hele tijd zijdezacht door. 
Ja deze is inderdaad heerlijk, heb hem zelf vorige week ook gekocht (op jouw aanraden dus, wilde je nog bedanken voor de tip maar ik vergat het steeds
) mn karretje was echt bizar vol deze keer, ik heb ook net iets te vaak FORUMTIP geroepen als mn vriend weer kritisch keek, lol.
Deze verkopen ze ook bij de normal in NL! Voor ongeveer dezelfde prijs als bij de DM, super Chill. Ook die banaan lijn van garnier hebben ze daar, al is die denk ik ietsje duurder, geloof €4,50 voor de shampoo/conditioner en rond de €7 voor het masker dacht ik.
Ah mocht je ooit op Utrecht Centraal moeten zijn, dan zit de normal daar pal naast.
Maar dm heeft idd een superchill assortiment, vind de Kruidvat/Etos daarmee vergeleken toch echt heel matig.
Die conditioner rechts ruikt zoo lekker he. Ik heb die van mij kortgeleden opgemaakt, ga m echt missen
Ik ga dit weekend voor t eerst naar de DM! Heb t topic al doorgespit voor musthaves. Heb tot nu toe: cocaïne wimperserum, balea douchegel, balea Q10 dag en nachtcrème, Garnier deo roller, trend nagellak . Nog meer tips?
Make up is er meestal ook goedkoper! Alles van Nivea scheelt ook best veel.
Ik koop er ook standaard schoonmaakmiddelen, was parfum, wattenschijfjes. Parfum hebben ze ook veel + goedkoper
Wow tof, verkopen ze dat nu ook bij DM?
Ik koop vaak tandpasta (sensodyne) goedkoper daar, maar ook een goede voorraad shampoo, douchegel etc. Ook als je de merken koopt die je hier in Nederland gebruikt scheelt het gewoon al veel geld. Ik vind bijv onderstaande deo heel chill, daar ook maar €2 geloof ik. Hier in Nederland dan €5.50.
Ik vind deze heel fijn! Ook al ben ik 30 en heb ik nog geen zeer rijpe huid
Deze vind ik ook goed
Mocht je een bad hebben dan zeker even bij de badspullen kijken, heel veel keuze hebben ze.
Wat ik meestal haal:
Rexona maximum protect deo
Zakjes badzout, ze hebben echt veel keus daarin.
Droog shampoo (batiste of colab)
Garnier fructis hair food haarmasker.
Snoepjes voor m’n konijn of de katten.
Gezichtreinigingsdoekjes kosten bij de DM ook geen drol.
Haarverf is ook heel goedkoop, mocht je dat gebruiken.
Meestal neus ik ook bij de douchegels en shampoos. Een fles badedas gaat altijd mee haha.
En je kunt natuurlijk kijken bij de adventskalenders.
Ik zag ook een zakje pumpkin spice kruiden, ben ik zelf erg nieuwsgierig naar haha
Maar volgens mij is het op veel plekken niet op voorraad.
Kneipp is er ook een stuk goedkoper
10 januari ga ik weer naar Duitsland (en dus naar de DM) woohoo, dus ik ben alvast een lijstje aan het opstellen haha. Als ik voor iemand nog iets mee meenemen laat maar weten
.