& @Mila Thanks! Goed om vast bij voorbaat te weten voor het geval er eindelijk weer iemand in mijn omgeving naar Duitsland gaat (al ben ik bang dat dat nog even duurt zo met de Corona die weer oplaait ) Toch makkelijker dan ze vanalles te moeten laten zoeken anders! Heb de laatste keer dat ik zelf in Duitsland was echt flink ingeslagen, maar een aantal van de fijne producten zijn helaas al even op dus hopelijk snel
Wat lief! Ik had gister inmiddels vast vanalles in m’n winkelmandje gegooid voor het geval er iemand in m’n omgeving weer eens zou gaan, dan had ik het maar alvast uitgezocht haha, maar dat was nog best veel
Die expres-service duurt alsnog ook een aantal uur of niet, anders zou dat wellicht makkelijker zijn?
Oh nee zo snel zal dat niet gaan! Ik stuur je even een DM dan!
Ja deze is inderdaad heerlijk, heb hem zelf vorige week ook gekocht (op jouw aanraden dus, wilde je nog bedanken voor de tip maar ik vergat het steeds ) mn karretje was echt bizar vol deze keer, ik heb ook net iets te vaak FORUMTIP geroepen als mn vriend weer kritisch keek, lol.
Thanks to @mila is m’n voorraad weer aangevuld
M’n favo deo van garnier was helaas uitverkocht (paars-groene dop), hopelijk is deze ook zo fijn! Ook de blauwe lijn conditioner en haarmasker is nieuw voor mij, maar dat haarmasker ruikt iig echt heerlijk! Die was wel afgeprijsd dus gaat er misschien uit (?.. Er zijn normaal niet gauw aanbiedingen toch?), dus wellicht nog een tip voor mensen die van kokos houden (al moet ik de werking dus nog even afwachten).
Deze verkopen ze ook bij de normal in NL! Voor ongeveer dezelfde prijs als bij de DM, super Chill. Ook die banaan lijn van garnier hebben ze daar, al is die denk ik ietsje duurder, geloof €4,50 voor de shampoo/conditioner en rond de €7 voor het masker dacht ik.
Ja iemand zei dat van de week toen ik in durf te vragen (alhoewel, meteen verplaatst naar beautytopic ) vroeg of die toevallig ook bij DieGrenze te koop is, gezien die hier binnenkort wel komt. Maar een Normal zit hier helaas niet in de buurt! Had hem ook op een NL site gevonden waar mensen inkopen bij de DM, vroegen ze er gewoon 4,95 per stuk voor terwijl ie maar 1,35 in de winkel kost. En dan dus nog verzendkosten. Dat vertikte ik haha. Hopelijk ga ik 'm als DieGrenze opent daar dus vinden (al is dat maar de vraag, want bleek uiteindelijk geen Duitse winkel ondanks de naam en koopt voornamelijk restpartijen op las ik)
De banaanlijn van Garnier bestel ik soms ook bij Notino, maar daar verschillen de prijzen nogal! Laatst was het masker de ene dag dat ik 'm in m’n mandje deed nog 6e, dag later toen ik wilde bestellen ineens 9.60 En dan dus ook nog verzendkosten. Shampoo/condioner rond de 6e ipv 4e geloof ik. Wel echt super fijn spul, dus wel chill voor jou dat ze die in een winkel dichtbij voor een redelijke prijs verkopen! Zou willen dat het gewoon in de Kruidvat etc komt (al zullen die ook wel het dubbele vragen dan haha)
Sowieso vind ik dat er hier nog veel te weinig goedkoop spul voor krullen in de winkels ligt zonder siliconen etc. Ook omdat dingen als conditioners en haarmaskers er snel doorheen vliegen bij mensen met krulhaar. DM is wat dat betreft echt wel vooruitstrevend.
Ah mocht je ooit op Utrecht Centraal moeten zijn, dan zit de normal daar pal naast.
Maar dm heeft idd een superchill assortiment, vind de Kruidvat/Etos daarmee vergeleken toch echt heel matig.
Die conditioner rechts ruikt zoo lekker he. Ik heb die van mij kortgeleden opgemaakt, ga m echt missen
Kom daar zelden, maar goed om te weten! Had ook nog nooit van de Normal gehoord eigenlijk! Maar die deo is echt de fijnste die ik tot nu toe ben tegengekomen! Snel droog, werkt goed en lang, ruikt lekker, top.
Ja voor de Kruidvat is het al heel vooruitstrevend dat er voortaan een apart vak is voor krul/kroeshaar Hallo, waarom heeft dat uberhaupt 1000 jr moeten duren. Maar dan is het aanbod alsnog onwijs beperkt en vooral de duurdere merken/producten.
Ja die is ook heel fijn! Heb die toen een keer voor het proberen meegenomen, verwachtte er niks van voor dat geld, maar werkt gewoon heel goed en ruikt lekker indd!
Ik ga dit weekend voor t eerst naar de DM! Heb t topic al doorgespit voor musthaves. Heb tot nu toe: cocaïne wimperserum, balea douchegel, balea Q10 dag en nachtcrème, Garnier deo roller, trend nagellak . Nog meer tips?
Make up is er meestal ook goedkoper! Alles van Nivea scheelt ook best veel.
Ik koop er ook standaard schoonmaakmiddelen, was parfum, wattenschijfjes. Parfum hebben ze ook veel + goedkoper
Wow tof, verkopen ze dat nu ook bij DM?
Ik koop vaak tandpasta (sensodyne) goedkoper daar, maar ook een goede voorraad shampoo, douchegel etc. Ook als je de merken koopt die je hier in Nederland gebruikt scheelt het gewoon al veel geld. Ik vind bijv onderstaande deo heel chill, daar ook maar €2 geloof ik. Hier in Nederland dan €5.50.
Ik vind deze heel fijn! Ook al ben ik 30 en heb ik nog geen zeer rijpe huid

Deze vind ik ook goed
Mocht je een bad hebben dan zeker even bij de badspullen kijken, heel veel keuze hebben ze.
Wat ik meestal haal:
Rexona maximum protect deo
Zakjes badzout, ze hebben echt veel keus daarin.
Droog shampoo (batiste of colab)
Garnier fructis hair food haarmasker.
Snoepjes voor m’n konijn of de katten.
Gezichtreinigingsdoekjes kosten bij de DM ook geen drol.
Haarverf is ook heel goedkoop, mocht je dat gebruiken.
Meestal neus ik ook bij de douchegels en shampoos. Een fles badedas gaat altijd mee haha.
En je kunt natuurlijk kijken bij de adventskalenders.
Ik zag ook een zakje pumpkin spice kruiden, ben ik zelf erg nieuwsgierig naar haha
Maar volgens mij is het op veel plekken niet op voorraad.
Kneipp is er ook een stuk goedkoper
10 januari ga ik weer naar Duitsland (en dus naar de DM) woohoo, dus ik ben alvast een lijstje aan het opstellen haha. Als ik voor iemand nog iets mee meenemen laat maar weten .
Oehehhhh ik ga onverwachts naar de DM nu. Moet ik nog iets hebben?