Lenor wasgeur bolletjes. Haha dat is wat ik nodig heb en daarom in me opkomt. Daar een stuk goedkoper
Edit: o ze heten officieel lenor unstoppables
Lenor wasgeur bolletjes. Haha dat is wat ik nodig heb en daarom in me opkomt. Daar een stuk goedkoper
Edit: o ze heten officieel lenor unstoppables
Zonnebrand? Dat scheelt altijd wel aardig vind ik. Met de lente in aantocht
Jaaaa dit is ook mijn favoriet. En ik heb al 100 verschillende merken geprobeerd, van Rosebud tot Elizabeth Garden, Carmex, Burtâs News en dr. Swaab. Maar deze helpt echt! (en totaal niet duur)
Ik was vandaag bij de DM en had voor het eerst die soort klantenkaart/Payback kaart gebruikt. Maar ik snap er eigenlijk geen reet van iemand die hier bekend mee is?
Ja ik heb die al jaren, wat wil je er over weten?
Ik had nu 1200 zoveel punten verzameld. Je kan dat op 3 manieren inwisselen zag ik? Hoe werkt dat precies? En hoe gebruik jij het meestal?
Ik heb ook de app (dat is even een gedoe, want je moet je Appstore op Duitsland zetten), daarin kun je coupons activeren zodat je 2x/3x/10x zoveel punten spaart bij je aankoop. Ik gebruik hem ook bij tanken en bij de supermarkt.
Punten inzetten doe ik eigenlijk alleen fysiek bij DM, daar gaat het supersimpel. Je kan ook online dingen kopen geloof ik, maar dan heb je een Duits adres nodig, dat heb ik niet. Bij DM scan je je kaart naast de kassa, dan kun je op dat schermpje kiezen voor âpunkte einlösenâ, dan moet je je postcode of pincode invullen en dan lever je 1 punt in voor 1 cent korting.
Oh nice, met tanken is ook handig! Ik heb die app al een tijdje op mân telefoon ook inderdaad. Dus voordat ik gister ging had ik ook die coupons voor extra punten geactiveerd. Ik zal eens ff kijken of ik zoân pincode kan aanmaken. Thanks!
Ik ga vrijdag via Duitsland naar Oostenrijk, in beide zit een DM. Iemand nog fijne tips ?
Ik zou gewoon even teruglezen. Dit hele topic is één groot tip-topic. Ik heb er vorige keer in ieder geval een aantal aanraders uit weten te vissen.
Oh dat doe ik ook zeker, wees daar maar niet bang voor. Je weet alleen nooit of er nog nieuwe tips zijn
Ik heb altijd een vast lijstje wat ik er sowieso haal
Luiers en babydoekjes in voordeelverpakkingen inslaan zo veel je kunt
https://www.dm.de/denkmit-waescheduft-floral-garden-p4058172348716.html
https://www.dm.de/denkmit-waescheduft-cotton-dream-p4058172348693.html
Deze, geuren wisselen volgens mij want heb ook wel eens andere geuren gehad, maar deze zijn allebei lekker fris! en je hebt maar weinig nodig, gaat lang mee vind ik.
Banana hair mask van Garnier.
Die vind ik juist niet fijn. Nu wel in NL te krijgen ook maar veel duurder.
Vinden jullie DM ook niet duurder geworden na de pandemie?
Tja, de grondstoffen zijn duurder en mensen moeten ook betaald worden.
Het is gelukkig nog steeds goedkoper dan in NL
Aan het begin van de pandie heeft de Duitse regering de BTW verlaagd, dat is er inmiddels weer af. Plus inderdaad dat alles duurder wordt/is geworden, hier maar ook daar. Als je voor goedkoper gaat moet je goed opletten, zeker bij de drogist, met de 1+1 akties van Kruidvat ben je nu vaak hier hetzelfde kwijt of zelfs goedkoper (zeker als je ook nog de rit/brandstof gaat rekenen).
Tip: DM Duitsland is veeel goedkoper dan Oostenrijk
Ik ga morgen naar Kleve. Ik begreep dat die dm aan de Emmerichstrasse wel fijn is met fijne parkeergelegenheid, maar ik zie dat het iets buiten het centrum ligt. We willen daarna wat wandelen, winkelen en ergens leuk lunchen. Is het makkelijk om na het dm-bezoekje in het centrum te parkeren? Of is Kleve uberhaupt niet zo leuk om te wandelen en winkelen, en is Emmerich bijvoorbeeld leuker? Hoewel daar de dm weer kleiner is, toch? Ik twijfel