DM Topic

Ik vind die bij ludwig Jan strasse ook fijn. Je kunt daar volgens mij 2u parkeren met een parkeerschijf en het is op loopafstand van het centrum. Er zit ook een fijne edeka naast.

Het centrum is verder niet zo bijzonder, maar wel geinig. Je kunt er wel lunchen, maar qua winkels zou ik niet teveel verwachten!

1 like

Nee is heel goed te doen. Ik weet precies de locatie niet maar als je goed oplet zie je een kasteel in de buurt.

Emmerich is echt niks aan, heel veel leeg en saai. Alleen stuk langs de rijn (?) kade is wel aardig. Kleve is ook niet fantastisch maar beter dan Emmerich. En vanuit de DM is het echt max 5 minuten lopen naar centrum.

1 like

Bedankt voor de tips! Work in progress in Kleve :dancingbanana:

27 likes

Heerlijk, ik ga ook altijd naar die DM aan de Emmerichstrasse. En daarna de auto bij die kerk parkeren en nog een rondje Kleve en op een bankje kijken naar de bedevaartsoordbezoekers. :sweat_smile:

1 like

Haha wij hebben ook mensjes bekeken, onder het genot van een Duits gebakje :joy: Echt goed tijdverdrijf.

We waren bijna genoodzaakt onze missie in de dm te staken omdat mijn zus heel nodig moest plassen, maar er was zelfs een toilet! Inclusief wachtrij met Nederlanders die allen >2 uur hadden gereisd :thumbsup: Het centrum van Kleve was niet heel bijzonder inderdaad, maar wel leuk om een keer te zijn geweest.

Zeker @Panda! Die gezichtsdoekjes, deo, doucheolie, zonnebrand en concealer van Manhattan heb ik eerder geprobeerd en zijn heel fijn iig. En de tampons waren maar 2,35 voor 80st!

11 likes

Volgens mij heb je niet echt lunchtentjes in Kleve (Duitsland in het algemeen) toch? Alleen gewone terrasjes of bakkers.
Wij gaan altijd naar de getrankenhall, edeka en dm aan de hoffmannallee en soms nog even t centrum in. De vorige keer een fles Baileys salted caramel meegenomen, aanrader!

1 like

weg

3 likes

Oh shit je hebt gelijk, verkeerde topic sorry

3 likes

Een kratje vol.
Deo, douchegeld, shampoo, cremespoeling, haarmasker, handzeep, haarverf, haargel, tandpasta en schoendeo

20 likes

die handzeep ruikt zo lekker :heart:

6 likes

Het was vandaag weer winkelen in een snoepwinkel. Wat hebben ze toch veel en goedkope dingen.

17 likes

Oehh nice! Ik heb al een aantal jaar eentje van de Monki was toen €25. Deze was €8,95! Zag ook dat ze wasbaar maandverband hadden. Duitsland lijkt echt al verder te zijn op dat gebied.

3 likes

Die douchegel ruikt zooo lekker hahaha, had er ook een scrub van. Heb net de voetcreme opgesmeerd en mijn voeten zijn nu al babyzacht. Heel blij met mijn nieuwe spulletjes :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Nee, meer inderdaad broodzaakjes waar je wat gebakjes oid kunt eten. Daarom gaan wij altijd sochtends en ontbijten we daar, maar voor mij is het maar halfuurtje dus dat scheelt misschien haha!

4 likes

Ik ging eigenlijk alleen maar voor haarlak en zonnebrand :joy:

25 likes

Mini zonnebrandjes zijn ook heel fijn om te halen bij DM. Sowieso het aanbod aan mini producten is veeeeel beter en groter dan in de Nederlandse drogisterijen.

3 likes

Mocht iemand naar de dm gaan en wat voor me mee willen nemen dan hoor ik het graag! Gaat om oral b opzet borstels

Ik ga donderdag en kan het voor je meenemen, mocht nog niemand het aangeboden hebben!

1 like

Oh heel fijn! Ik stuur je een dm

1 like