Heerlijk, ik ga ook altijd naar die DM aan de Emmerichstrasse. En daarna de auto bij die kerk parkeren en nog een rondje Kleve en op een bankje kijken naar de bedevaartsoordbezoekers.
Haha wij hebben ook mensjes bekeken, onder het genot van een Duits gebakje Echt goed tijdverdrijf.
We waren bijna genoodzaakt onze missie in de dm te staken omdat mijn zus heel nodig moest plassen, maar er was zelfs een toilet! Inclusief wachtrij met Nederlanders die allen >2 uur hadden gereisd Het centrum van Kleve was niet heel bijzonder inderdaad, maar wel leuk om een keer te zijn geweest.
Zeker @Panda! Die gezichtsdoekjes, deo, doucheolie, zonnebrand en concealer van Manhattan heb ik eerder geprobeerd en zijn heel fijn iig. En de tampons waren maar 2,35 voor 80st!
Volgens mij heb je niet echt lunchtentjes in Kleve (Duitsland in het algemeen) toch? Alleen gewone terrasjes of bakkers.
Wij gaan altijd naar de getrankenhall, edeka en dm aan de hoffmannallee en soms nog even t centrum in. De vorige keer een fles Baileys salted caramel meegenomen, aanrader!
weg
Oh shit je hebt gelijk, verkeerde topic sorry
Een kratje vol.
Deo, douchegeld, shampoo, cremespoeling, haarmasker, handzeep, haarverf, haargel, tandpasta en schoendeo
die handzeep ruikt zo lekker
Oehh nice! Ik heb al een aantal jaar eentje van de Monki was toen €25. Deze was €8,95! Zag ook dat ze wasbaar maandverband hadden. Duitsland lijkt echt al verder te zijn op dat gebied.
Die douchegel ruikt zooo lekker hahaha, had er ook een scrub van. Heb net de voetcreme opgesmeerd en mijn voeten zijn nu al babyzacht. Heel blij met mijn nieuwe spulletjes
Nee, meer inderdaad broodzaakjes waar je wat gebakjes oid kunt eten. Daarom gaan wij altijd sochtends en ontbijten we daar, maar voor mij is het maar halfuurtje dus dat scheelt misschien haha!
Mini zonnebrandjes zijn ook heel fijn om te halen bij DM. Sowieso het aanbod aan mini producten is veeeeel beter en groter dan in de Nederlandse drogisterijen.
Mocht iemand naar de dm gaan en wat voor me mee willen nemen dan hoor ik het graag! Gaat om oral b opzet borstels
Ik ga donderdag en kan het voor je meenemen, mocht nog niemand het aangeboden hebben!
Oh heel fijn! Ik stuur je een dm
Wat is jullie favoriete budget shampoo bij de DM?
Ik koop altijd die anti vet van Alverde, maar wil er nog een iets meer verzorgende shampoo en conditioner bij voor als m’n Biosilk op is. Vind deze die iets te prijzig voor wat ‘ie bij me doet,
Garnier fructis!
Is er iemand die de bekende Garnier deo gebruikt en ziet dat haar oksels verkleurd zijn? Ik heb opeens donkere vlekken rond mijn oksel en ben bang dat het door de deo komt.