DM Topic

Ik gebruik ze al heel lang, wat wil je weten?

Zijn de haren stevig? Bij mij gaan ze altijd zo snel uit elkaar staan :neutral_face:

Ja ik vind van wel! Ik kan zo wel ff een foto maken van de borstel. Maar ze zijn niet echt duur dus je kan het altijd proberen toch?

Oh foto hoeft niet hoor. Ik ga ze op mijn verlanglijst zetten

2 likes

Is er eigenlijk ook animo voor een Frans (para)pharmacie-topic? Ik haal daar altijd een paar holy grails, ook in de supermarkten vind je er veel verzorging trouwens :slight_smile:

2 likes

De buit. Nooit genoeg deo op voorraad blijkbaar.

13 likes

Die linksonderin was voor mij geen succes helaas. Ben benieuwd hoe die jou bevalt!

Halp!! Ik zie op YouTube al mensen met adventskalenders van Balea, maar op de Instagram en website van DM nog niks. Liggen ze al in de winkel? :open_mouth:

2 likes

Huh wat raar! Zo vroeg al. Ik zie het nu ook op YouTube maar idd niks op de website of insta…

2 likes

Wij hadden het afgelopen week niet gered, maar gaan maandag. Zal jullie even laten weten of er een adventkalender van Balea staat :blush:

1 like

Yes, ze hebben ook die van Balea. Heb er net 1 gekocht voor 14,95 (ze hebben er ook een voor mannen).

Sorry voor de slechte foto

4 likes

Ben er heel lang geleden een paar keer geweest tijdens de kerstmarkt en ik krijg nu weer zoveel zin om te gaan! Kon toen niet helemaal losgaan maar vond de foam zeeppompjes echt super fijn! M’n vriend trouwens ook en hij heeft het er nog wel eens over dus misschien kan ik hem overhalen snel nog eens te gaan :smirk:

Ik ga 22 oktober en kom begin november terug (ga namelijk op vakantie) en wil best wat voor je meenemen.

Stuur maar pb als je zo lang kunt wachten.

Ik ga waarschijnlijk vandaag naar DM, zo’n zin in

Ja alles is volgens mij open en ook tot best laat

Ja, inderdaad. Wil geen party-pooper zijn maar de DM’s en alle supermarkten die ik ken zijn dicht op zondag.

Ik ben gisteren geweest en heb bijna €50 uitgegeven :sob: Moest allemaal dingen die (bijna) op waren vervangen, maar heb daarnaast ook 2 Essie gellakjes gekocht dus dat was al bijna de helft van het bedrag.

Ik blijf het zeggen maar ik ben zo fan van die sensitive urea lijn en de ‘med’ lijn. Heb opeens een klein beetje eczeem in mijn gezicht en heb gisteren gesmeerd en het is zo goed als weg :scream:

3 likes

Nee je hebt helemaal gelijk.
Een vriendin zei gister dat ze open waren maarrrrr helaas.

1 like

Beetje drastisch maar I like your style

5 likes

Ik ben er morgen! Lemme know :blush: