DM Topic

Op vakantie helemaal geïnspireerd door dit topic

20 likes

Wat is jullie favoriete budget shampoo bij de DM?
Ik koop altijd die anti vet van Alverde, maar wil er nog een iets meer verzorgende shampoo en conditioner bij voor als m’n Biosilk op is. Vind deze die iets te prijzig voor wat ‘ie bij me doet,

Garnier fructis!

2 likes

Is er iemand die de bekende Garnier deo gebruikt en ziet dat haar oksels verkleurd zijn? Ik heb opeens donkere vlekken rond mijn oksel en ben bang dat het door de deo komt.

2 likes

Ik heb ook geen verkleurde oksels!

1 like

Dan is het misschien toch iets anders! Dankjewel voor de reacties!

1 like

Wat is de fijnste DM in de buurt van Emmen?

3 likes

Afgelopen week flink ingeslagen!

21 likes

Die in Meppen, in het MEP Center.

2 likes

Het enige nog leuke aan Die MEP…

2 likes

De Treacle Moon is voor mij, 2 van de badbruisballen en 2 van de zakjes rechts zijn voor mijn dochter. Alle andere dingen zijn cadeautjes voor mijn zus en nichtje.

14 likes

Hier word je toch vrolijk van! Was het Kruidvat maar zo creatief

2 likes

Ja eens. Als ik een aardigheidje voor iemand wil kopen slaag ik bij DM vrijwel altijd. Echt een fijne winkel.

2 likes

Zo jammer dat de dichtsbijzijnde DM 1u en 59m rijden is vanaf hier. :sob:

1 like

Ik maak er een paar keer jaar een uitje van. Is het echt waard.

7 likes

Mijn man en ik plannen ons jaarlijkse weekendje weg wel altijd in de buurt van de Duitse grens. :sweat_smile::grimacing:
Maar vorig jaar zijn we niet weggeweest en dit jaar lijkt het er ook niet van te komen. Jammerrrr

2 likes

Ik ben nu in Winterberg heb dus echt geen idee wat ik bij de DM “moet” kopen hahaha. Gisteren wist ik nog iets maar dat ben ik inmiddels alweer vergeten :no_mouth: ik ben zo’n iemand die altijd dezelfde shampoo enzo gebruikt en dat merk is niet bij de DM te koop. Zonnebrand heb ik ook al.

3 likes

Ik koop er altijd schoonmaakmiddel, parfum, make up, huidverzorging, tandpasta, deodorant, etc. Meeste a merken zoals Nivea en rexona zijn er ook veel goedkoper. Eigenlijk allerlei verzorgingsproducten wel.

Mijn tripje ging niet door, maar nu heb ik nog de tijd om nog een tip te vragen.

Favo budget zonnebrand? Mag ook beetje zoals Australian Gold een bronzer in zitten.

Ik heb drie jaar op rij die van de DM gebruikt, allemaal fijn! Sundance heet die lijn.

3 likes