DM Topic

Wil je dit voor mij globaal vertalen?

3 likes

Gewoon het hele topic doorscrollen én de app downloaden waar je kortingscoupons in kan aanzetten. Scheelt me toch elke keer wel iets.
Ik koop er zelf graag shampoo en haarverf. Maar ook toiletpapier en anti-vet spray bijv.

2 likes

Is het zoiets?

Samenstelling: Aqua purificata, sporenelementen (zink, ijzer).

3 likes

Neee douchegel en zeep van Balea is echt top. Gewoon goed. Ze hebben ook zonder onnodig spul erin, dat zijn de wittere/ lichtblauwe verpakkingen. Gebruiken het al jaaaren (mascha stem) thuis, denk zo’n 20 jaar? Hahah. Navulverpakkingen ook altijd op voorraad.

5 likes

Ik heb zon spray van mn piercer voor 5 euro. Maar ik ga als het goed is morgen nasr de dm ik kan wel even kijken en een foto maken.

4 likes

Haal zonnebrand! Goedkoop en fijn. Gewoon van het eigen merk van de DM.

2 likes

Ze verkopen geen steriele zoutspray (en die zou ik altijd adviseren, zoals Neilmed), maar je zou wel eventueel een neusspray (zoutoplossing) zonder toevoegingen kunnen gebruiken als je echt niks anders voor handen hebt of kunt krijgen, want dat is altijd beter dan zelf een zoutoplossing maken. Nadeel van een gewone neusspray is dat zo’n verpakking na het eerste gebruik dus niet meer steriel is.

DM verkoopt deze:
https://www.dm.de/mivolis-meerwasser-nasenspray-p4058172938849.html

1 like

Die in Vreden ligt buiten het centrum. Tenzij je het met winkels in het centrum wilt combineren vind ik dat zelf altijd fijner. De DM in Vreden ligt ook vlakbij de Aldi.

2 likes

Bij de DM in vreden zitten een Aldi en een k&k. Even verderop zit ook nog een edeka volgens mij, dus als je ook wat supermarkten mee wilt pakken zou ik die doen. Maar volgens mij is Bocholt vanaf Aalten wel een stuk dichterbij?

Misschien kan je hem overhalen door aan te bieden ergens spaghetti ijs te gaan eten? (Nee, geen DM maar wel typisch Duits en mijn favoriete ijs coupe ooit :heart_eyes:)

2 likes

Ahum verloofde toch :stuck_out_tongue: maar je kunt ook lekker voordelig tanken daar, dus misschien maakt het dat minder vervelend voor hem

1 like

Ik vind de dm in bocholt heel leuk. En sowieso kun je in Bocholt wel goed een middagje shoppen

3 likes

Tip trouwens voor als je iets van vitamine c wilt kopen. Koop alleen dichte potjes. Dus geen glazen dingen. Want bij dachtlicht vervliegt de vitamine c uit het product en dan doet het dus niks voor je.

3 likes

Anti klit, hebt een flesje voor het haar (heet iets van seideglanzz) en het werkt top. Ruikt ook heel erg lekker!

2 likes

ze hebben een nieuwe (of toch voor mij nieuw) lijn; DM beauty expert waar ik een aantal dingen van gekocht heb, waaronder deze. Gebruik ze nu sinds een paar weken, en ben er heel tevreden mee.

oa deze
Balea Beauty Expert
images

8 likes

Van balea trouwens

2 likes

Ik heb de peeling body creme net gekocht. Ben heel benieuwd.

1 like

Shoplooooog

2 likes

En vegan marsmellows en nog wat kattenvoer

6 likes

Die perziklotion lijkt me heerlijk!

4 likes