Die ruikt heel lekker. Het is blijkbaar ook een soort tanning lotion oeps haha
Ohhh die peeling bodylotion lijkt mij echt top!
Nice!
Jaa mij ook. Ik zal hem even een tijdje gebruiken en reviewen anders haha.
Peelings hebben mn gezichtshuid echt verbeterd. Dus ik hoop dat deze lotion mn lichaamshuid ook mooier maakt
Jaaa die kopfhaut balance is echt toppieee!!
Oh dit ziet er satisfying uit hsah
Nee maar ik zag een video van iemand die er al een paar op had enzo. En ze vond hem heel fijn.
Hahah nja heb die andere uitgetest en die ruikt nog lang lekker en geeft een heeele lichte tan.
Ik heb hem nu voor de tweede keer gekocht! Eerste verpakking had een heftige parfumgeur, maar deed goed z’n werk
Hahah ik heb normaal een kar nodig. Dus own it en wees trots. Love DM.
Ja uiteindelijk vielen de kosten ook echt mee? Maar heb ook echt voornamelijk producten van de goedkopere Balea lijn gehaald.
Shampoo twijfelde ik teveel, ga toch maar weer voor Biosilk. M’n haar heeft echt zorg nodig haha!
Zal straks foto plaatsen van mijn aankopen.
Ik ben ook net terug, leek mij ook wel verstandig een kar te pakken en dat was nodig ook. Samen met man 200 euro armer en heel veel spullen rijker. Ik hoef het komende jaar niet meer in NL naar de drogist denk ik
(Excl tandenborstel linksboven, die staat daar in de lader)
Oké het is wel eens erger geweest haha! Voor vriendin nog micelair water (5x) en facewash (5x) maar al afgegeven.
Wilde nog anti muggenspul voor vakantie, maar niet kunnen vinden.
Ga je straks nog? Download even de dm app. Im had 10% korting voor balea men. Als je die coupons activeert en scant bij de kassa krijg je die kortingen.
Even een review van deze. Het is top spul! Ik heb mn gekocht voor de geur en kwam er later achter dat er ook tanning lotion in zat. Maar dat is niet heel erg opvallend. Het geeft een lichte hele mooie tan. Het is niet vlekkerig en die geur blijft ook lang. Als je dit sochtends op doet ruik je t smiddags denk ik nog. De geur is niet heftig of overheersend ofzo.
Vanavond ga ik die peeling body lotion proberen.
Weet iemand btw wanneer de advent kalenders enzo een beetje beginnen haha.
Ik deed dit na het scheren, nie best.
Vroeger dan hier! Ik ging half november en er was letterlijk niks meer.
Hahaha ja het is een peeling he dat prikt als je t gebruikt volgende dag ook goed insmeren met zonnebrand enzo.
Oh dan ga ik in oktober ff alles in de gate houden. Ik woon opzich dicht bij de grens dus ben er zo.
Ik ga spontaan morgen naar de DM. Dus dat wordt iig die body peeling meenemen
Zijn die waxstrips goed? Of heb je ze nog niet eerder geprobeerd?