DM Topic

Weten jullie of DM toevallig een vegan crème heeft die qua textuur en werking lijkt op de lait-crème concentré van Embryolisse?

Aankopen en kattenpootjes :tipping_hand_woman:t2:

26 likes

Wat een mooie kat zeg! Heel bijzonder die vacht😍

2 likes

Volgens de rasstandaarden van de Bengaal is 'ie eigenlijk mislukt :joy:

1 like

Ik vond de schappen sowieso heel leeg deze week, was er wel savonds. Maar heb een aantal dingen die ik nodig had niet kunnen kopen.

Die body peeling 5% AHA is echt top trouwens. De huid van mijn benen is er meteen een stuk rustiger door. Ik heb voorheen de 10% AHA bodylotion van paula’s choice gebruikt, maar merk eigenlijk geen verschil. (Behalve dan op mn bankrekening want die van paula is 10 keer zo duur)

4 likes

Het hele topic denk ik?:joy:

8 likes

Misschien moet hier net zoals bij het baktopic een beginpost komen met een opsomming van allerlei producten :joy:

12 likes

Oew nog meer DM fans! Wat een heerlijke winkel hè? Lucky me woont 20 min van de grens :heart_eyes:

6 likes

Wij zitten een weekje in België tegen de Duitse grens aan en willen een keer naar een DM rijden. Ik zit nu te denken aan de DM aan de Mauerstrasse in Stolberg. Voor zover ik het online kan zien lijkt het erop dat die in een winkelcentrum zit. Dan moet die vast ook groot zijn.
Of is er een andere optie onder Aken die beter is?

3 likes

Dm aankoopjes. Verpakking een beetje kapot door het reizen. Maar blij mee! Neutrogena vind ik een fijn merk en is in NL en BE duur. Mn favo rexona deo had ik nog (was daar ook niet te koop). En wilde dit blokje shampoo uitproberen.

6 likes

Ik heb me uitgeleefd bij DM

23 likes

Vanmiddag ook inkopen gedaan :grin: blij mee!

17 likes

Net thuis, was me toch druk. Alleen vergeten foto te maken maar gelukkig hebben we de app nog haha.

dm aankopen

4 likes

Heb je ook een vergrootglas voor ons gekocht?

36 likes

Hahaha, mijn man riep het zelfde nadat ik ze had uitgepakt :joy:

4 likes

Deze is echt goed

4 likes

Oh wow met 25%! Die zal wel snel effect hebben ja! Moet ik even onthouden voor de volgende keer dat ik in Duitsland kom

Aankopen van vorige week, de set linksboven was in de ausverkauf :smile:

19 likes

Ik ben daar nog nooit geweest. Maar misschien kun je de locaties die t dichtste bij jouw hotel zijn googlen en daar bij hun revieuws/fotos kijken.

3 likes

Ben daar ook nog nooit geweest maar ik kijk bij meerdere keuzes altijd naar welke niet midden in een centrum zit maar bijvoorbeeld naast een supermarkt buiten het centrum. Dan heb je vaak een grotere DM met veel parkeerplek en kan je het ook meteen combineren met tripje supermarkt indien gewenst. :grin:

8 likes