Ik vond ze heel fijn en soepel, alleen vond ik ze enorm stinken zodra er ook maar een klein beetje plas in zat. Jammer, want vond ze de meest flexibele en zachte luiers!
Ik heb dit totaal niet met kruidvat haha, wij gebruiken deze het meeste!
Ik vind juist die van de Lidl altijd zo stinken als er een plasje inzit.
Mijn aankopen van vandaag. Toilettasje ga ik als luiertasje in mijn gewoon tas gebruiken.
Beetje veel
De Balea deo had ik de vorige keer eentje meegenomen om uit te proberen en vond ik hartstikke fijn.
En ik wil echt even laten weten hoe enthousiast ik ben over de Kneip lippenbalsem! Voelt heel fijn zacht en niet vettig aan en een heel mooi kleurtje. Kijk nou
Ee waren ook nog andere kleuren, meer berry en roze, die ga ik zeker ook nog uitproberen.
Ohh die berry lijkt misschien wel op de bekende honey nogwat van clinique?
Black Honey?
Ja, same here. Hier zweren we ook bij de Etos luiers.
Ohh, die Kneipp lippenbalsem ziet er heel fijn uit!
Heb al weer een DM verlanglijst gemaakt.
Mijn aankopen! Was nog niet eerder in een DM geweest (terwijl ik notabene dichtbij de Duitse grens ben opgegroeid), maar wat een top winkel. Groot, overzichtelijk, veel producten. Ik ben fan!
M’n geliefde garnier deorollers hebben niet alleen een nieuwe verpakking maar ook een nieuwe formule en zijn nu bij lange na niet meer zo fijn
Aah nee echt?! Heb er ook 2 gehaald in de nieuwe verpakking.
Ja ik dacht eerst van ligt dit nou aan mij, maar toen ik de reviews checkte zag ik het daar ook steeds bij de nieuwste reviews terugkomen! (En dan is ie ook nog eens best wat duurder geworden)
Echt jammer, was echt m’n favo deo!
Ben vandaag ook weer eens sinds lange tijd geweest! Was bijna 80 euro.
Ik kon de garnier roller dus niet vinden vanwege de nieuwe verpakking haha. Heb er maar twee van balea genomen nu
Jaaaa ik baal ook! Ik dacht eerst dat het tussen m’n oren zat, maar de reviews liegen er niet om. Hoop dat 'ie snel weer wordt aangepast.
Kun je als Nederlander bij DM online bestellen? Ik zie dat je ‘t wel in een DM kan laten bezorgen bijv. maar wil geen account aanmaken als iemand hier weet dat het niet kan spaar ik me de moeite liever
Nee, niet naar je huisadres in NL in ieder geval.
Er zijn wel tussenpartijen (Colis Expat, Huifkar) tegen extra kosten, maar DM levert niet rechtstreeks in NL.
Nee dat dacht ik inderdaad al. Maar je kunt ook naar een DM laten versturen of DHL/Homer punt, maar geen idee of dat met een NL factuuradres dan wel zou werken
Combi van Rossmann & DM!
Er was een nieuw garnier haarmasker; cacao (dacht eerst dat het de macademia was die ook bruin was maar een andere dus) en de kersen douchegel is echt heerlijk! Hou normaal helemaal niet van fruitgeurtjes voor douchegel maar deze is top!
Ik moest me wat inhouden want het moest bij m’n handbagage passen. Al had ik sowieso thuis nog een grote voorraad aan allerlei verzorgingsproducten dus dit was ook prima zo
Haha ik was vandaag ook al de helr dag mn schouder aan het aaien. Top spul.
I love de DM, in Kaldenkirchen ben ik mijn portemonnee kwijtgeraakt en ik had ze opgebeld om te vragen of er iets gevonden was, is er camera beelden gecheckt gewoon. Zo vriendelijk
Ik was in Enschede dus maar direct ff doorgereden naar de DM in Gronau. Dit zijn m’n aankopen, bijna alles heb ik voor t eerst gekocht dus ben benieuwd! Samen € 25,10 maar door jullie heb ik de DM gedownload en heb een gezichtsverzorging coupon geactiveerd waardoor t € 22,02 werd.
Edit: nog geen adventskalenders gezien trouwens