DM Topic

Bedoel je toevallig deze van Garnier?

afbeelding

Ik kon hem vorig jaar ook niet vinden en heb toen deze gehaald in zowel roller als spray. Heb alleen nog de spray variant gebruikt en die werkte prima (niet alle deo’s werken namelijk even goed bij mij).

4 likes

Ik ben deze afgelopen week gaan gebruiken en deze ruikt zo lekker naar cheesecake of ee citroentaartje ofzo :heart_eyes:

16 likes

Jaaaa daar heb ik er ook een paar van ingeslagen tijdens m’n laatste bezoek, zo lekker :heart_eyes:

4 likes

Ik vind het naar Campino snoepjes ruiken. :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Hier is ook een handcrème van. Zit dan constant aan m’n handen te ruiken, zo lekker!

Best ever!
Laatste keer waren de zeep schappen leeg en was ik echt verdrietig omdat mijn voorraad op was.
Toen ik wilde afrekenen waren ze aan het aanvullen en heb ik er gelijk zes meegenomen :joy::joy:

De Alverde adventskalender lijkt me ook echt leuk! Maar in september liggen ze zeker nog niet in de winkels hè

2 likes

Ik denk oktober (zocht in dit topic even terug en zag een bericht van oktober vorig jaar dat iemand ze had zien liggen)

2 likes

Ah dankjewel! Zin in!haha

1 like

In Kranenburg gaan ze de oude Penny verbouwen tot een DM! Wordt dan ruim 2x zo groot als de DM die er nu zit, en die vond ik al niet heel klein.

7 likes

Wohooo!

1 like

Ben benieuwd of het assortiment dan groter wordt of dat het gewoon ruimer is en/of meer van alles!

2 likes

Wanneer gaan ze verbouwen? :blush:

2 likes

Ze zijn al begonnen, gaat open in januari zeggen ze:
https://www.gelderlander.nl/nijmegen-e-o/kranenburg-krijgt-een-grote-dm-drogist-en-een-bruggetje-voor-de-rewe~a113dd12/

1 like

afbeelding

Heeft iemand deze gezien in een DM?

7 likes

Je kan het via de website redelijk volgen. Daar beginnen nu adventskalenders op te komen maar als je dan kijkt of het op voorraad is bij een bepaalde vestiging dan staat er nog van niet.

7 likes

Haha heb je die ook bij jessie maya gezien?

3 likes

Volgens de app moet die verkrijgbaar zijn bij DM.
Je kunt ook kijken hoeveel er op voorraad zijn bij de DM waar je zelf heen gaat

3 likes

Ligt deze dan bij makeup of bij de haarspullen van g2b?

3 likes

Oh wow! Wist ik niet, wat handig dat je dat zo kan zien.

1 like