Ja! Ik van de week in een kleine DM in midden Duitsland.
Chill thanks, ik ga er morgen even heen
Vandaag gekocht. Vooral spullen gekocht pm de voorraad bij te vullen.
Tandpasta ingeslagen omdat de tandpasta die ik lekker vond van Prodent uit het assortiment is.
Ik zag online dat de adventskalenders in de winkel liggen!
Liggen er idd best wat. Heb voor een vriendin de Maybeline kalender en voor mezelf 3 thee kalenders
Jaaa ik heb er ook een gekocht vandaag bij de DM met snacks
En nog een andere bij Edeka (Lindt chocolade)
Nog meer gekocht:
de welbekende douchegel en handcreme van balea in die geur buttermilch citroen ofzoiets?)
ook veel snacks voor de baby bij DM, hebben veel meer keuze dan in NL.
Ja dat is echt al 15 jaar mijn lievelingsgeur. Ik gebruik het liefst een fles per keer
Is die buttermilk er al 15 jaar? Wat fijn. Ik ben altijd bang dat het op is.
Heb net mijn handen er weet met handcreme ingesmeerd. Vorige keer heb ik zes flessen meegenomen
Je hebt er ook bodybutter van, heerliee!
Ik krijg honger van die geur, haha. Lijkt op die citroenkoekjes van de Lidl
Omg ken ik niet. Morgen even naar de lidl
Ik denk het wel, ik ga al meer dan 20 jaar op vakantie naar Duitsland en ik kan natuurlijk niet alle vakanties herinneren, maar een stabiele factor is die douchegel!
En maar 0.75 cent ofzo? Hoe het kannnnn in deze tijd
75… vroeger was t 50 cent.alles word duurder!!
5 euro voor 4 is toch echt een rotaanbieding. Zit je met 5 flessen
Voor het eerst naar de DM geweest en met jullie in mijn achterhoofd door de winkel gestruind.
Ben heel blij met de Christina Aguilera parfum, kende het geurtje niet. En de ureacrème van @Yzile geloof ik. Deo scheelt ook echt zeg!
Ik heb laatst die wimper serum gekocht. En heb t idee dat het wel goed werkt. Ik gebruik heb pas 2 weken maar mn wimpers zijn wel wat voller.
Ik heb ook t gevoel dat 't werkt! Gebruik t de laatste tijd alleen niet echt meer. Ik heb voor foto’s gemaakt dus zal binnenkort nog eens foto’s maken ter vergelijking