DM Topic

Ik kan weer even vooruit met douchegel en handzeep

17 likes

Voor en na

Ben in september begonnen. Volgens de verpakking moet je t 2x per dag gebruiken voor het beste resultaat, maar ik deed t hooguit 4x in de week 1x op. Ik merk nu dat m’n wimpers langer zijn geworden en daardoor lijkt t ook allemaal wat voller. Ben wel benieuwd hoe het resultaat zou zijn als je echt echt netjes elke dag 2x op doet :joy: ben alleen nu mijn flesje kwijt dus moet binnenkort ff nieuwe bijhalen.

Edit: is trouwens 2x dezelfde mascara

8 likes

Ik ga straks weer voor het eerst in 3 jaar! Zo’n zin om flink in te slaan😄:

10 likes

Shoplog straks pls haha

7 likes

Ik had door omstandigheden maar 5 min dus heb niet zoveel gekocht :sob:.

Dit plus nog een badschuim.

7 likes

Oh alsnog fijne spulletjes! Hopelijk is er niet iets vervelends gebeurt.

4 likes

Kom hier toch even om tips vragen, alles gelezen en kom regelmatig bij DM maar nu is het voor mijn man:

Wat is een fijne shampoo en conditioner voor hem, met haar dat heel dik is maar gauw droog wordt? Liefst zo natuurlijk mogelijk. Ik heb dus echt het tegenovergestelde haar haha so I’m lost. Dank alvast :heart:

4 likes

Donderdag weer naar de DM :+1:
Zo’n zin innnn :partying_face:

2 likes

Het merk Alverde is heel fijn die hebben voor allerlei soorten haar een shampoo en conditioner, kan je eens naar kijken! Het is ene natuurlijk merk dat ook vaak in de prijzen is gevallen!

4 likes

Dankjewel! Ik ga voor deze:

2 likes

Welk wimperserum is het?

1 like

@Jolie nee het is gewoon de goedkope van Balea

https://dm.de/balea-wimpernserum-teint-perfektion-p4058172431968.html?wt_mc=meindmapp.link.pdsteilen.laufend

3 likes

Jaa scheelt idd nogal in prijs! Die andere heb ik geen ervaring mee, misschien dat die wel beter werkt maar ik vind deze eigenlijk ook wel prima

1 like

Voor de mensen die vaak naar Kranenburg (bij Nijmegen) gaan, daar komt een nieuwe grotere DM!

5 likes

Oeeh tof! Ik was al blij met de grote rewe haah. Word die dm verbouwd of komt die op een andere plek.

1 like

Andere plek, tegenover de oude rewe!

2 likes

De handzeep x6. :biggrin:

14 likes

Is de - Make a wish - balea douchecreme voor kinderen of is het gewoon een limited edition voor volwassenen?

1 like

Het staat bij de volwasseneproducten, maar ik heb het wel gehaald voor mijn kind haha!

2 likes

Limited, ik heb ‘m begin deze maand ook gekocht.

2 likes