DM Topic

Nee viel mee gelukkig! Dankjewel😊

Heeft iemand deze Pimple patches al eens gebruikt?

https://www.dm.de/balea-anti-pickel-patches-hautrein-p4010355440181.html

Ik heb meerdere ook high end merk patches gebruikt en t werkt allemaal voor geen meter.

5 likes

Precies. Wat eigenlijk, bij mij althans, nog het beste werkt is een blaren pleister klein knippen en dat erop plempen.

1 like

Ja! Het werkt alleen om de kop sneller op je puist te krijgen haha. Maar het kan echt niet tippen aan de COSRX pimple patches.

1 like

DM en Rossmann aankopen van vandaag!

14 likes

Voor als er nog iemand naar de DM gaat, in januari krijg je 10 procent korting op alles wanneer je de app gebruikt en de coupon geactiveerd hebt.

Rossman heeft trouwens ook een app en is er eigenlijk altijd een 10 procent korting coupon.

4 likes

Jaa blij mee

Ik zag alleen bij thuiskomst dat de caissière de peeling cleanser 2x heeft aangeslagen, dus die korting was mooi voor niks :smiling_face_with_tear:

6 likes

Klopt het dat de Garnier deo, die hier ook populair is, niet meer te krijgen is? Hebben jullie tips voor een fijne vervanger (hoeft niet perse van de DM maar mag wel!)?

Ik vind de nieuwe formule veel fijner, de pude werkte bij mij lang zo goed niet!

3 likes

Aah top!! Ik dacht dat hij er helemaal uit was. Dan ga ik het gewoon proberen! Dankjewel

2 likes

Wat is een fijne DM in de buurt van Valkenburg/Maastricht?
Normaal ga ik altijd naar die in Kleve (want bij mijn ouders net over de grens) maar ben volgende week een weekendje in Valkenburg en wilde ook even langs de DM.

2 likes

Ik vind die in Aken veel fijner (meer keus ook lol) maar die in Herzogenrath is waarschijnlijk dichterbij. Die vond ik wel verdrietig alleen haha. Ik zie dat er ook een zit in Übach-Palenberg, maar daar ben ik zelf nog nooit geweest.

3 likes

Übach Palenberg is ook fijn! Leuk stukje met meerdere winkels ook…

2 likes

Ik ga altijd naar Tüddern!

5 likes

Is wel ideaal te combineren via de snelweg op heen of terug weg, via Born…

1 like

Bedankt! Ik krijg eindelijk deel van mijn verjaardagscadeau: mag ‘heel veel’ uitzoeken voor in bad. Was in september jarig dus het mocht ook wel een keer :joy:

1 like

Die in kleve is ook niet zo groot toch? Misschien kan je de volgende keer naar kranenburg dat is in de buurt van kleve en die is ppzich wel groot. Hij word wel verbouwd volgens mij.

1 like

Die net buiten het centrum van Kleve is wel behoorlijk groot vind ik. Dus niet diegene die echt in de winkelstraat zelf zit.
Die in Kranenburg zit net aan de verkeerde kant van Kleve zeg maar. We komen uit de kant van Emmerich.

1 like

Er komt een nieuw filiaal op een andere plek, dus het is niet echt een verbouwing!

1 like