Bedankt! Ik krijg eindelijk deel van mijn verjaardagscadeau: mag ‘heel veel’ uitzoeken voor in bad. Was in september jarig dus het mocht ook wel een keer
Die in kleve is ook niet zo groot toch? Misschien kan je de volgende keer naar kranenburg dat is in de buurt van kleve en die is ppzich wel groot. Hij word wel verbouwd volgens mij.
Die net buiten het centrum van Kleve is wel behoorlijk groot vind ik. Dus niet diegene die echt in de winkelstraat zelf zit.
Die in Kranenburg zit net aan de verkeerde kant van Kleve zeg maar. We komen uit de kant van Emmerich.
Er komt een nieuw filiaal op een andere plek, dus het is niet echt een verbouwing!
Ja, de emmerichstrasse is groot
Dat is niet normaal!!! En alleen maar HOLLANDERS. Opbokken ga maar bij nijmegen over de grens
Gelukkig wordt ‘ie hier een stuk groter
Ja volgens mij niet toch met een Nederlands adres
Ik volg een grote skincare groep op Facebook en daar wordt de Balea Med lijn aangeraden. Ik gebruik zelf ook de facewash, dag en nachtcrème en die vind ik super fijn!
Deze lijn
Hebben jullie tips voor (budget) verzorgende shampoo’s, conditioners, maskers en/of serums?
Ga normaal altijd voor douchegels en gezichtscrèmes, maar wil nu even focussen op mijn haar
Ik gebruik thuis altijd deze
Die is in Nederland ook wel bij de Kruidvat, maar hier is ie goedkoper.
Die pot vond ik te groot om mee te nemen, dus ik had even random iets gekocht bij de DM laatst omdat m’n haar stro werd. En die bleek ik ook wel erg fijn te vinden! Dat is deze
Is dat die in x Stunden gepackt und Abhohlservice? Want die werkt en gebruik ik nu steeds voor de vaste dingen, en dan vervolgens alsnog dik een uur in de DM rond te dwalen om aldaar andere random dingen vinden om te kopen.
Nieuwe DM in kranenburg is open 🫶 heb de getipte shampoo’s gekocht.
Ja mooi geworden! Ook een hele wand met kinderkleertjes, dat hadden ze eerst helemaal niet.
Haha ik dacht er laatst nog aan. Ben je dankbaar voor de updates! Ik moet maar weer een tripje plannen
Vond het echt de moeite waard, zeker nu met al de winkels aan de overkant erbij. Heerlijk gegeten bij de bakkerij bij Rewe ook!
Is ieh ook groter nu ?
De DM? Ja!
Dit weekend deze gekocht, ruikt zoo lekker. Zoet en ook beetje dat zurige van de passievrucht

Kan hem nog niet op de website vinden trouwens.
Ben benieuwd, ik ga donderdag even kijken in kranenburg.