DM Topic

Weet iemand of opzetborstels voor een elektrische tandenborstel ook goedkoper zijn bij DM?
Ik ga volgende week naar Berlijn en ben alvast een lijstje aan het maken!

Je kan op de webshop van de DM (DM.de) en bijv de kruidvat makkelijk vergelijken!

1 like

Denken jullie dat ik genoeg op mijn lijstje heb staan voor morgen (sommige dingetjes zijn voor de Marktkauf)?

:joy:

Ik blijf maar toevoegen haha. En waarschijnlijk gaat er nog wel meer mee.

1 like

Ik zag ‘katten handcreme’ staan, en toen dacht ik aan crème voor op die kussentjes van de katten

4 likes

Dat is wel heel schattig :tired_face:

Maar ik bedoelde deze haha:

1 like

Ohja je hebt gelijk, ik ga meteen even kijken!

Ja scheelt best veel! Scheermesjes ook

1 like

Ik heb de Balea adventkalenders al gespot (de gewone, voor mannen, trend it up en de Alverde versie).

3 likes

Zag verder ook van essence, maybelline en Essie o.a.

3 likes

Omg, kan iemand deze kalender voor mij meenemen?

1 like

Omg ik wil deze kalender ook. Kan iemand deze voor mij ook meenemen? Ik vergoed alles.

Buit! Helaas al vroeg weer weg, anders had ik ook voor jullie adventkalenders kunnen halen.

Oh en we hadden nog een fles mondspoeling, maar daar was vriendlief blijkbaar erg enthousiast over aangezien die al opgeruimd stond in de badkamer :joy:

7 likes

Omg spoiler :yum:

Hahaha zo spannend is het niet :joy: zijn navulverpakkingen handzeep à 55 cent per zak. Ruikt goed en zacht voor je handen.

2 likes

Hopelijk kan mijn vader in Duitsland nog de kalenders van Balea en Alverde scoren. Hij gaat volgens mij wel naar een dorp, dus dat wordt duimen

Ik ga zaterdag weer!:heart_eyes:

2 likes

Meh degene die voor mij de kalenders gaat halen, gaat het pas volgende week halen. Hopelijk hebben ze die van Balea en Alverde nog

Vast wel hoor! Had vorig jaar die van balea begin november gekocht.

1 like

Ik ben gister in Kranenburg geweest en daar waren volop adventkalenders, zelf die van balea meegenomen.

1 like