Zou jij toevallig iets voor mij mee willen nemen en opsturen?
Kan altijd kijken of het er is, geen probleem!
Aah super, ik heb je even een berichtje gestuurd
Even wat spulletjes gehaald. Een paar mini’s omdat die bijna op zijn. Vitamine c & b12 bruistabletten. Bad bruisballen en badzout. Bodylotion n.a.v. dit topic. Droogshampoo. Ik ga over 2 maanden naar blond, dus ook maar alvast voor blond haar meegenomen en n.a.v. dit topic het balea kleurcorrectie creme voor blond haar.
Van die buttermilk lemon word ik gewoon horny zo lekker is die
Ik heb er meerdere potten body cream van gehad, heb ze wel in Tsjechië gekocht en niet in Duitsland dus weet niet of het daaraan lag.
Ik ga morgen naar de DM in Gronau (bij Enschede), maar zie dat er 2 filialen zitten. Welke raden jullie aan om heen te gaan? En nog producten die ik écht niet mag missen? Sowieso wel heel benieuwd naar de geur buttermilk lemon nu
Ik ben bij beide geweest en vind het niet veel verschil maken, zijn beide prima!
Ah oke! Ik ben alleen eens bij die aan de Königstraße geweest, maar daar waren verder geen andere leuke winkels of omgeving… Is dat bij die andere wel? Dat je nog ff verder leuk kan winkelen of lunchen ofzo
Die buttermilk lemon sowieso halen ja. En lash cocaine
Nee bij die andere heb je ook niet echt leuke winkels in de buurt, zit aan de grote weg en bij een soort industrieterreintje. Ik ga daarom altijd naar de konigstrasse want daar heb je iig alle supermarkten in de buurt.
Als je leuke winkels in de buurt wil hebben kan je beter naar Nordhorn rijden, die zit pal naast het centrum. Weet niet waar in Nederland je woont maar qua afstand hoeft t niet perse uit te maken, voor mij is het beide ongeveer even ver rijden (woon in 't westen van Twente). Maar als je ook naar Enschede gaat is Gronau wel 't meest praktische.
Die aan de konigstrasse is voor mijn gevoel wel wat groter. Die heeft ook mijn voorkeur vanwege alle supermarkten daar
Werkt dit echt?
Dat vraag ik mij ook af! Heb ‘m maanden geleden in mijn mandje gegooid, maar nog niet gebruikt (lui). Iemand positieve ervaringen ermee?
Die gel pads voor onder je ogen van Schaebens zijn echt chill.
Dit neem ik standaard mee
Echt goede scheermesjes waar je benen heel glad van worden
Is een mannen deo, ruikt echt heel lekker en doe hem zelf ook wel eens op
Heel lekkere geur en vooral heel mild voor je handen als die niet zo goed tegen zeep kunnen, heb het altijd in de keuken
Ik zie dat ze nu ook Kristin Ess verkopen bij de DM! Volgende keer eens kijken!
Ik koop zelf altijd deze handzeep; echt dat zure van citroen.
Vind die buttermilk citroen een beetje misselijkmakend zoet
Oh deze ga ik zoeken! Mooie verpakking ook.
Ik heb het gezien inderdaad een paar weken terug in Gronau. Heb de zilvershampoo meegenomen en vond hem heel fijn. Toen ging ik op TikTok zoeken blijkbaar hebben heel veel mensen haaruitval gekregen. Wel door de standaard lijn en niet door de zilversjampoo maar heb hem toch voor de zekerheid weggedaan.