La Roche Posay (ook die spf spray) staat hier nu ook bij de Etos, laatst zelfs 2 voor de prijs van 1. Misschien een tip voor iedereen die ernaar op zoek is?
Grote etossen hebben nu een extra skincare gedeelte waarin merken zoals Avene en Vichy worden verkocht. Ik heb zelf een spf spray voor het gezicht van Vichy maar die heb ik daar nog niet zien staan.
Weet trouwens iemand wanneer er bij DM’s aangevuld wordt? Dus niet de online shop. Zit al dagen te wachten totdat mijn favo lippenstift weer in de winkel ligt dus kan plannen met weer een uitje. Ondanks ja, in de buurt zou er nog wel 1 op voorraad zijn maar vaak genoeg gehad dat de store checker niet klopte achteraf bij bezoek en of click en collect als methode.
Die shampoo helemaal rechtsboven heb ik ook!!! Ik woon nu in duitsland dus ben zo bij de dm, echt heerlijk
Oeeh die plex Care, is dat olaplex dupe? Ben daar wel benieuwd naar!
Ik heb er nu twee keer mee gewassen, haar voelt heel fijn aan!
Zie alleen op haar foto ook het masker, die heb ik niet gezien dus moet nog even terug heb de shampoo, spoeling en serum.
Ik ben jaloers op jullie en wil ook eens naar de dm, welke is makkelijk bereikbaar met het ov (vanaf Rotterdam)?
Ik zou voor Keulen gaan. De trein stopt letterlijk naast de Dom, en vanaf daar loop je het winkelcentrum in waar er meerdere zitten.
Ah cool dankje, gelijk kijken voor trein tickets
Ik vind hem super fijn. Lang geleden dat mijn haar zo fijn aangevoeld heeft.
Ik denk t, maar heb nooit olaplex gebruikt.
Hierboven had ik hem ook al getipt. Ze hebben ook een reisverpakking, dan zou je m kunnen testen. Aan de andere kant hij kost 3 euro ofzo, dus daar hoef je t ook niet echt voor te laten.
Mijn doodgeblondeerde fijne haar vindt het een hele fijne shampoo. Ik gebruik hem samen met de conditioner. De dode plukken worden weer een soort van normaal en glad en mijn haar glanst heel mooi. Je haar wordt er zacht van, maar het houdt wel een soort van volume, dus niet heel slap en zwaar.
Heb wel het idee dat mijn haar soms wat sneller vet wordt, dus ik was 1x per week met een andere shampoo.
256 . Ook nog inclusief zakken koffiebonen, vlooienspul voor katten, schoonmaakdingen en spullen van mn vriend die niet op de foto staan. Maar het was wel een beeetje een gevalletje jankend pinnen haha
Gebruiken jullie ook de DM app? Daar staan vaak echt wel fijne vouchers in.
Goed dat je het zegt! Dit was hier eerder aangehaald maar was ik helemaal vergeten nog te doen.
Trouwens ik was er vorige week maar heb echt maar 1 ding kunnen vinden en kopen. Kijk ik nu volgens de store checker is alles wat ik toen niet kon vinden want zoveel lege schappen inmiddels aangevuld is. Ach ja, fijn om te weten dat mijn favo lipstick er dus inderdaad niet uit is maar gewoon uitverkocht was.
Ik vind dit echt een aanrader
Ik koop wel vaker allerlei verzorgende lichaamsoliën maar vaak zit het dan in zo’n vies flesje en is het moeilijk te doseren. Hierin zit een supergrote pipet, het werkt echt als een trein. Het trekt snel in en ruikt neutraal. Hier de ingrediënten.
Ja mega fijn is die! Volgende keer op jacht voor het masker.
Ik heb hem laatst ook gekocht en inderdaad zo fijn! Ik heb zelfs dat ik mijn haar een dag langer niet hoef te wassen en dat is uniek ook fijn dat er mini’s van zijn.