DM Topic

Oeh wat is dat drinken rechtsboven? ziet er lekker uit!

Van wat ik kan zien is het Griekse abrikozenthee van het merk Teekanne. Teekanne heeft best vaak bijzondere maar wel lekkere smaken thee in het assortiment naast de standaard die we hier ook gewoon hebben.

2 likes

Ja die hebben zelfs smaken als bubble tea

1 like

Het is inderdaad Griekse abrikozenthee met honing. De smaak is licht zurig. Dat had ik niet verwacht maar met veel honing erin is het wel ok :laughing:

2 likes

en @Meow leuk bedankt! Ga ik een keer proberen :smile:

1 like

Bubble tea?! Die heb ik nog niet gezien maar die noteer ik nu wel gelijk om te gaan zoeken volgende keer :smiley:

1 like

Jaa inderdaad! De de Thaise gember mangothee van Theekanne is echt mijn favoriet

1 like

Weer even de voorraad aangevuld en alvast een aantal spullen voor de baby gekocht om uit te testen als ze geboren is. Ging een uur voor sluitingstijd. Was bijna niemand in de winkel :ok_hand:

9 likes

Dankje! Heb het op het lijstje gezet, woon dicht in de buurt dus kom er regelmatig. Weet je vanaf hoeveel maanden het gebruikt kan worden?

3 likes

Veel hier hebben die plex care shampoo gekocht. Wat zijn jullie ervaringen?

2 likes

Iedereen die erover heeft gepost was erg tevreden

3 likes

Klinkt goed! Heb je nog meer aanraders voor baby’s?

Ik was ook tevreden, maar nu tegen einde fles is mijn haar stro en heb ik schilfers. Kan helemaal aan mij liggen want heb een gevoelige huid. Misschien is de shampoo ook niet bedoeld voor (ongeverfd) fijn haar.

4 likes

Ik heb de shampoo laten staan ivm de reviews op de DM site. De rest van de flex care producten heeft wel goede reviews en heb ik wel gekocht. Zal over een tijdje wel laten wat ik er van vind, al zal het natuurlijk bij elk haartype anders zijn

3 likes

Ik wilde die schampoo gaan halen maar er zit SLS in

1 like

Bedankt ik kom alleen het bericht van Grace vinden en dacht er zullen vast meer ervaringen zijn!

@Juuldie sat is een vervelende reactie zeg. Wat gek ook dat dat komt naarmate je het vaker gebruikt. Ik heb wel geverfd haar dus zal voor mij misschien al anders reageren.

Bedankt @Vlaai ben benieuwd.

Ik moet zeggen dat mijn haar echt wel erop vooruitgegaan is, het is wel wat sneller vettig maar de pluis is eigenlijk helemaal weg em het voelt soepel aan en glanst ook goed.

1 like

Ik kan ook deze lijn aanraden: dm-drogerie markt - dauerhaft günstig online kaufen
Als mijn plexcare op is, ga ik ook deze weer halen.

2 likes

Fijn om te weten dat deze ook fijn is. Ik heb ze beiden gehaald laatst en heb echt zin om ze te proberen!

3 likes

Vind m misschien nog wel fijner! Sowieso de leave in vind ik heel fijn.

1 like