Weer even de voorraad aangevuld en alvast een aantal spullen voor de baby gekocht om uit te testen als ze geboren is. Ging een uur voor sluitingstijd. Was bijna niemand in de winkel

Dankje! Heb het op het lijstje gezet, woon dicht in de buurt dus kom er regelmatig. Weet je vanaf hoeveel maanden het gebruikt kan worden?
Veel hier hebben die plex care shampoo gekocht. Wat zijn jullie ervaringen?
Iedereen die erover heeft gepost was erg tevreden
Klinkt goed! Heb je nog meer aanraders voor baby’s?
Ik was ook tevreden, maar nu tegen einde fles is mijn haar stro en heb ik schilfers. Kan helemaal aan mij liggen want heb een gevoelige huid. Misschien is de shampoo ook niet bedoeld voor (ongeverfd) fijn haar.
Ik heb de shampoo laten staan ivm de reviews op de DM site. De rest van de flex care producten heeft wel goede reviews en heb ik wel gekocht. Zal over een tijdje wel laten wat ik er van vind, al zal het natuurlijk bij elk haartype anders zijn
Ik wilde die schampoo gaan halen maar er zit SLS in
Bedankt ik kom alleen het bericht van Grace vinden en dacht er zullen vast meer ervaringen zijn!
@Juuldie sat is een vervelende reactie zeg. Wat gek ook dat dat komt naarmate je het vaker gebruikt. Ik heb wel geverfd haar dus zal voor mij misschien al anders reageren.
Bedankt @Vlaai ben benieuwd.
Ik moet zeggen dat mijn haar echt wel erop vooruitgegaan is, het is wel wat sneller vettig maar de pluis is eigenlijk helemaal weg em het voelt soepel aan en glanst ook goed.
Ik kan ook deze lijn aanraden: dm-drogerie markt - dauerhaft günstig online kaufen
Als mijn plexcare op is, ga ik ook deze weer halen.
Fijn om te weten dat deze ook fijn is. Ik heb ze beiden gehaald laatst en heb echt zin om ze te proberen!
Vind m misschien nog wel fijner! Sowieso de leave in vind ik heel fijn.
Heeft iemamd ervaring met de cashback-acties?
Kom niet vaak bij de DM, dus heb nu op de vakamtie-terugweg een bezoek gepland staan.
Account net geactiveerd en veel coupons.
Staan ook veel cashbackacties in, maar kan ik daar vanuit Nederland aan mee doen?
Heb net samen met m’n ouders en broer (+ schoonzus) inkopen gedaan, zelf niet veel gekocht:
Maar over onze gezamenlijke aankopen wel een goeie cashback score:
Dus ja dat kan gewoon als je in Nederland woont @Issaaa! Ik zal zo ff meer uitleg geven als ik achter mijn PC zit
Je kunt normaliter met de punten betalen als je Duits bent (door de Payback app te downloaden), maar omdat de app alleen in Duitsland te downloaden is kunnen wij dat niet. Maarrr we kunnen de punten wel gewoon uit laten betalen op onze rekening! Het is een beetje lastig vinden, maar dit is de link:
https://www.payback.de/info/mein-payback/banktransferredemption
En het werkt echt
Oh huh, super fijn om te weten want ik was zelf al aan het proberen of ik via een omweg de Payback app toch kan downloaden (Android) en zou kunnen gebruiken maar dit is veel handiger. Dank hiervoor
Haha, ik heb er wel eens eerder over gepost alleen zonder linkje, maar het is zo moeilijk te vinden! Ben er zelf eens per toeval achter gekomen.
Super, dankjewel @Radio
Er zijn ook producten, zoals nu bijvoorbeeld van die schijfjes wcverfrisser, die je met bon kan terugvragen.
Iemand daar ervaring mee in Duitsland?
Ik heb er wel ervaring mee met producten in de supermarkt, in principe werkt dat gewoon. Meestal upload je de bon en moet je je bankrekeningnummer invullen.