DM Topic

Heeft iemamd ervaring met de cashback-acties?

Kom niet vaak bij de DM, dus heb nu op de vakamtie-terugweg een bezoek gepland staan.
Account net geactiveerd en veel coupons.
Staan ook veel cashbackacties in, maar kan ik daar vanuit Nederland aan mee doen?

Heb net samen met m’n ouders en broer (+ schoonzus) inkopen gedaan, zelf niet veel gekocht:

Maar over onze gezamenlijke aankopen wel een goeie cashback score:

Dus ja dat kan gewoon als je in Nederland woont @Issaaa! Ik zal zo ff meer uitleg geven als ik achter mijn PC zit :blush:

3 likes

Je kunt normaliter met de punten betalen als je Duits bent (door de Payback app te downloaden), maar omdat de app alleen in Duitsland te downloaden is kunnen wij dat niet. Maarrr we kunnen de punten wel gewoon uit laten betalen op onze rekening! Het is een beetje lastig vinden, maar dit is de link:
https://www.payback.de/info/mein-payback/banktransferredemption

En het werkt echt :smiley:

16 likes

Oh huh, super fijn om te weten want ik was zelf al aan het proberen of ik via een omweg de Payback app toch kan downloaden (Android) en zou kunnen gebruiken maar dit is veel handiger. Dank hiervoor :smiley:

3 likes

Haha, ik heb er wel eens eerder over gepost alleen zonder linkje, maar het is zo moeilijk te vinden! Ben er zelf eens per toeval achter gekomen.

3 likes

Super, dankjewel @Radio

Er zijn ook producten, zoals nu bijvoorbeeld van die schijfjes wcverfrisser, die je met bon kan terugvragen.
Iemand daar ervaring mee in Duitsland?

1 like

Ik heb er wel ervaring mee met producten in de supermarkt, in principe werkt dat gewoon. Meestal upload je de bon en moet je je bankrekeningnummer invullen.

1 like

Samen €90.63
Best goed geslaagd!

14 likes

Ja! Ik heb hier zo’n volledige doos van gehaald. Ook echt top als je het opschuimt voor cappuccino!

1 like

Die wraps zijn zo’n terugkerend ding in de fodmapgroepen waar ik in zit haha, denk gelijk nee mag niet sorbitol!!!
Zo chill hè spelt in Duitsland, zoveel meer keuze en goedkoop. Haal bij dm ook altijd spelt cruesli.

2 likes

De sorbitol neem ik op de koop toe, mag al zo weinig. Gelukkig reageer ik hier maar een klein beetje op.
In welke fodmapgroepen zit he? Ik eigenlijk alleen in die van Karlijns kitchen, zijn er meer?

Heb nu ook spelt beschuit om te proberen, ben heel benieuwd!
Crueli klinkt ook goed, das voor de volgende keer.

1 like

Wij zijn onderweg naar Bremen. Welke rol deodorant vinden jullie het fijnst? Merk dat Nivea B&W toch wel vlekken achter laat.

1 like

Ik haal deze altijd. Is dan wel een stick maar gaat heel lang mee en smelt niet zoals andere sticks vaak restjes aan de dop blijven plakken.

7 likes

Ik was fan, totdat die van mij dus wel ging smelten en de deo er via de onderkant uit kwam :sweat_smile:

4 likes

Ik koop die stick deo van rexona altijd. In NL nog niet gevonden(daar hebben ze andere ennduurdere versies) En goedkoop :smiley:. Ik vind het fijn, geen sterke geur en werkt goed. dm-drogerie markt - dauerhaft günstig online kaufen

Edit: oh je zoekt rol deo… volgens mij is eentje hier populair van garnier ofzo met een blauwe dop?

1 like

Aankopen van vandaag! Heb de rexona stick deo die hierboven genoemd werd ook meegenomen om uit te proberen.

12 likes

Ik vraag me dus af, staat dit dus automatisch op je bon zodat je het later kan indienen qua Payback of moet je iets activeren of vragen?

Heb wel een account, maar natuurlijk geen app of pas…

Heb dit gisteren geprobeerd en nadat ik mijn dm code had gescand zag ik in mijn payback account dat die punten waren bijgeschreven (ingelogd via browser). Kon daarna via het linkje van Radio het puntenaantal kiezen wat ik wilde inwisselen voor geld en mijn rekeningnummer invoeren. Heb het geld nog niet maar neem aan dat dat goed gaat

1 like

Heb je de app van DM? Ik heb daarin mijn payback account gekoppeld. En toen ik daarna keek had ik bij coupons ook extra acties voor payback die ik eerst niet had.

Voorbeeld:

Samenvatting

Ja dat is me gelukt! Alleen nu weet ik nog steeds niet goed hoe ik die punten dan kan inleveren haha