DM Topic

Deze link @Bunnyslippers
Kan vanaf minimaal 200 punten (dus 2 euro)

2 likes

Bedankt! Net even gedaan, even kijken of alles goed gaat haha. Zou bijna 19 euro terugkrijgen, dus dat gaat hard zeg. Bij de supermarkten kreeg ik niet megaveel punten trouwens, dit is echt via de DM met van die coupons.

4 likes

Hoe duur waren die Neonail producten?

Zelfde prijs als in NL geloof ik, nagelolie was €5,95, topcoat €11,95 en de nageldoekjes €4,95 (deze zijn wel iets goedkoper dacht ik).

1 like

Woohooo bedankt voor die link! Ik wist het helemaal niet en heb gewoon €43 uit kunnen laten betalen. Lekker spaarpotje zo!

6 likes

Insane toch?! Ik heb ook al iets van €40,- laten uitbetalen na twee keer shoppen bij DM.

3 likes

Hoe gaat dat zo snel dan? Zijn er manieren waar je extra punten mee kan verdienen? Want 40 euro is 4000 punten toch? Ik woon in DE en kom er regelmatig en heb 277 punten, dus ik snap niet zo goed hoezo dat er dan zo weinig zijn

Ik heb trouwens mijn payback account gekoppeld aan mijn dm account, niet apart de payback app. Is dat het probleem?

1 like

Nee, ik heb mijn Payback account ook gekoppeld aan mijn DM account. Kijk mijn laatste bonnetje, het zijn voornamelijk al die coupons waardoor het zo hard gaat.

2 likes

Oh die heb ik denk ik niet. Ik heb alleen maar coupons voor korting. Jammer!

2 likes

Het zijn coupons van Payback zelf dus mss is het niet goed gekoppeld waardoor je ze niet ziet?

Nou ik zie wel in het menu mijn payback staan en mijn puntenoverzicht, dus misschien moeten die coupons nog komen? Ga het in de gaten houden, thanks voor meekijken :two_hearts:

4 likes

En moet je dan gewoon een nep Duits postcode en stad opgeven?

1 like

Nee hoor! Mijn Payback account staat gewoon op mijn Nederlandse adres.

Ohja, ik moest eerst het land op NL zetten en dan werkt het wel. Kon je nou ook ‘oude’ bonnetjes inscannen?

Ja ben ik ook wel benieuwd hoelang de “houdbaarheid” dan wel of ook andere landen buiten Duitsland met wel een DM meedoen.

1 like

Moet je even dit artikel checken (met Google Translate wellicht haha):

4 likes

Weet iemand wat die Payback coupons betekenen? Is dat 33% korting? Of betekent het 33 punten?

1 like

Je krijgt die punten als je wat koopt uit die categorie

1 like

Fach staat hier voor -voud (meervoud, tweevoud) dus in het geval van de bovenste coupon 33x zoveel punten. Gaat echt heel hard met sommige coupons/producten.

Als je zwanger bent/jonge kinderen hebt kun je ook via glückskind coupons krijgen die daar op gericht zijn.
In de app staat deze bij mij in het rijtje bij Mein DM:

En als ik dat aanklik zie ik dit (gegevens van mijn kinderen even zwart gemaakt)

Daardoor heb ik ook sneller gespaard dan met alleen payback/DM coupons.

3 likes

Ahh oké, nu snap ik 'm hahaha

1 like