DM Topic

Hoe hebben jullie die payback punkte app gedownload? Bij mij geeft ie aan dat het niet kan in mijn regio (NL)

1 like

Ik heb die niet gedownload, maar gewoon een account aangemaakt en die gekoppeld in mijn DM app. Toen de link die hierboven is gedeeld gebruikt om mijn puntenaantal uit te laten betalen.

2 likes

Dan ga ik dat ook doen, dank je!

Niceeee. Ik heb net 5900 punten ingelost :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

10 likes

Je kunt ook even de AppStore op Duitsland zetten in de instellingen, downloaden en dan weer terugzetten. Moet je alleen eens in de zoveel tijd (2 jaar ofzo) een keer opnieuw doen omdat de app dan niet vanzelf update.

4 likes

Ik kon op vakantie eindelijk een keer bij de DM langs, had een hele lijst met tips uit dit topic :smile:Niet alles kunnen vinden helaas, maar wel een onverwachte topper meegenomen. Ik ben nog teruggegaan om meer in te slaan, maar deze specifieke creme was uitverkocht. Iemand toevallig een idee voor een vervanger/dupe van een ander merk?

2 likes

Ik dacht dat ik het gisteren bij de SPF zag ipv bij make-up… of heb je overal gekeken?

2 likes

Ik heb toen ik terugging niet bij de spf gekeken, helemaal niet aan gedacht! Maar het heeft nu ook weinig zin meer helaas, ik kom voorlopig niet meer in de buurt van een DM

3 likes

Ik kom vandaag bij een DM, moet ik voor je kijken?

4 likes

Mijn voorraad van alles was bijna leeg dus deze x even een achterlijke hoeveelheid. Van de haarmousse en lak heb ik meerder bussen want ben grootverbruiker. Deel het grootste deel ook met mijn vriend

Ik heb trouwens ook wat getinte crèmes meegenomen (de BB en idd die met SPF30, zie onderin) om uit te proberen. Ik vind die van Estee Lauder Daywear heel fijn dus hoop op een dupe. Ben alleen vooral bang dat het voor witte mensen is.

17 likes

Misschien nog interessant voor mensen die een SPF zoeken (dat is bijna niemand hier toch :stuck_out_tongue:) en een zeer gevoelige en droge huid hebben, ik kocht een tijdje geleden deze voor maar 4,75:

https://www.dm.de/sundance-sonnenfluid-gesicht-sensitiv-lsf-50-50ml-p4066447105650.html#dm_bv_container

Ik krijg heel makkelijk allergische reacties en gebruik sowieso geen producten met parfum of alcohol. Omdat de spf die ik hiervoor jaren gebruikte uit de franse apotheek er niet meer is ( :cry:) was ik op zoek naar een nieuwe. Die van Cerave gaf me helaas uitslag en irritaties, maar met deze lijkt het goed te gaan.
Hij is wel erg vet dus hij zal niet voor iedereen geschikt zijn, maar voor mij werkt hij goed. Ik gebruik hem samen met mijn gewone dagcrème en als ik hem op doe glim ik eerst enorm, maar maar na een minuut of 10 trekt dat weg.

7 likes

Wat lief! Als je dat zou willen doen, heel graag :hugs:

2 likes

Bij de eerste DM uitverkocht; zal bij de volgende die ik tegenkom ook kijken. Stuur je wel een PB als ik hem gevonden heb!

4 likes

Dankjewel!!

2 likes

@simsalabim Ik heb even gekeken in de app, en hij lijkt momenteel echt overal uitverkocht te zijn

(dit is Berlijn, maar maakt niet uit waar ik inzoom binnen Duitsland, alleen maar kruisjes :neutral_face:)

2 likes

Denk dat ik echt enorme mazzel had dat er een in het schap stond, las ergens ook dat het een tiktok hype was.

1 like

Ik ben op vakantie in Oostenrijk en hier hebben ze ‘m nog. Ik kan er eentje meenemen als dat handig is?

3 likes

Wat is dit dan voor heilige creme?

Heel lief maar een familielid van me bleek nu in Oostenrijk te zijn en die heeft er twee weten te bemachtigen :raised_hands:
@Luzarl haha ja je gaat bijna denken dat het botox in een tube is ofzo, maar het is een soort bb cream (of cc, ik weet nooit helemaal wat het verschil is :smile:). Hij maakt mijn huid heel mooi, op de tube staat ‘soft make up effect’ en dat doet het bij mij ook.

5 likes

Weet iemand of lash cocaĂŻne nog verkrijgbaar is bij de DM? Die van mij is bijna op en was van plan om deze week even langs te gaan maar ik zie hem niet meer op de site staan.

3 likes