DM Topic

Vorige week in Kleve stond alleen de browcocaine er nog, in het vak van de lashcocaine stond een serum van een ander merk :pensive:

1 like

Ik kon em ook niet vinden vorige week en bij Amazon.de is hij ook al weken uitverkocht…

@Ophelia @Batalash @Koekhuisjes shit!! Hij werkt zo goed en niet te duur. Maar goed om te weten, ik heb net op de site gekeken en zie een andere met dezelfde werkzame stof die als het goed is verkrijgbaar is bij de DM waar ik heen ga. Ik zal hier wel een berichtje plaatsen als ik weet of hij ook werkt. dm-drogerie markt - dauerhaft günstig online kaufen

Ja! Dit was degene die in het vak stond. Had de naam niet onthouden maar ik herken de verpakking. Ik hoop dat die net zo goed werkt!

2 likes

Tijdens het betalen was er opeens pin storing; wat ik echt al 5 keer heb meegemaakt bij een DM en dan ontstaat er echt chaos :skull:

Ik heb gelukkig nog kunnen pinnen

12 likes

Ik heb deze vandaag gevonden in de dm, wil je dat ik er een naar je op stuur?

2 likes

Superlief :hugs: maar een familielid was op vakantie en heeft me van een voorraad voorzien!

2 likes

Geen DM maar Rossmann maar goed dat is hetzelfde. 14,50 bij elkaar.

13 likes

Nog bedankt voor het aanbevelen, heb deze nu een paar keer gebruikt en krijg ineens complimenten over m’n huid :joy:

1 like

godslastering

8 likes

€29,75

13 likes

Nooit geweten dat er eentje in Weener zat! Daar ga ik de volgende keer ook even langs.

6 likes

Zijn dat handzeepjes? Is het dan niet voordeliger om navulzakken te kopen. Of vind je dat onhandig?

3 likes

Klopt, dat wilde ik ook, maar die waren er niet meer. Ze hadden nog maar een geur die ik niet zo lekker vind.

2 likes

Iemand wel eens op maandag bij de DM geweest? Moet ik dan compleet lege schappen verwachten vanwege alle Nederlanders op zaterdag of valt dat mee?
Ik wil naar Nordhorn of Gronau.

4 likes

Ik kom bijna iedere maandag(avond) in Nordhorn maar geen last van lege schappen hoor

1 like

Ik ga vaak op maandagavond/dinsdag naar Gronau en nog nooit lege schappen gehad

1 like

Hebben jullie nog droogshampoo tips? Die van Balea vind ik niet fijn, hou ervan als m’n haar ook wat stugger wordt zoals bijvoorbeeld met Andrelon Pink.

1 like

Ik kan het in Duitsland nooit echt vinden qua droogshampoo. Ik gebruik altijd Batiste stylist xxl volume en die vind ik heel fijn, maar kan ik in Duitsland dan weer net niet vinden dus voor droogshampoo houd ik het maar bij Kruidvat haha

3 likes

Ja, same… ik dus tot nu toe ook niet :sob: dan hou ik het inderdaad maar bij m’n fave van de Kruidvat.

2 likes