DM Topic

In Duitsland (of Oostenrijk bij de Bipa) nooit goed geslaagd net als de standaard ketens hier. Uiteindelijk terechtgekomen bij deze maar zie dat ze alleen nog de 50ml verkopen nu.

4 likes

https://www.trekpleister.nl/colab-dry-extreme-volume-droogshampoo/p/4266879?gclid=CjwKCAjw3dCnBhBCEiwAVvLcuwpeO9EeK4612zzWG22PwjzBaX8iJrZCR-rBqITC_GCaz2XOXOimxxoCM3MQAvD_BwE

Ik heb deze een keer meegenomen, ik dacht bij DM, maar daar zie ik hem niet meer in de app. Geeft in ieder geval echt superveel volume en ook dat stroeve.

3 likes

Als je dat fijn vind als je haar wat stugger word zou ik eens colab big hair proberen! Beste droogshampoo ever vind ik.

2 likes

Rossman is zo chill!

2 likes

Je hebt van balea ook een droogshampoo maar dan met schuim. Andrelon heeft die ook maar die van de dm is zoveel beter. Je moet daarna wel föhnen omdat je haar best wel nat wordt maar wordt goed stug vind ik. Het is deze:

4 likes

Ja ik heb een mousse van een ander merk van de DM geprobeerd, maar ben er nog niet echt fan van! Stugge klinkt dan weer wel goed, dus misschien toch even proberen. Nog niet aan gedacht mijn haar daarna te föhnen…

3 likes

Ja deze was er ook een tijdje uit, het had eerst een andere verpakking maar ik vind deze echt heel fijn en föhnen helpt echt goed, ieder geval voor mijn haar dat dun is maar wel veel en daarna beetje zeezoutspray en dan is het gewoon weer fris. En in de dm ook goedkoper dan 3 euro volgens mij.

3 likes

Bedenk me net dat ik ook blij was met deze droogshampoo maar limited edition. Geen idee of ze 'm nog hebben (moonlight flowers):

4 likes

Ik ga zo en heb 20+ dingen op m’n lijstje staan dankzij dit topic :joy: Hopelijk kan ik het allemaal vinden

Oké dit was de buit:

Was 60 euro kwijt. Ik ga nog terug voor oa douchegel en shampoo

9 likes

Ik heb deze al een tijdje in huis, maar nooit geopend (Volgensmij staat er op tot dec 23)

Kan ik er iemand blij mee maken tegen verzendkosten?

Ik ben volgende week in Arnhem, ik ben nog nooooit naar de dm geweest maar ik wil graag heen. Welke dm raden jullie aan? Graag ook ergens met een grote supermarkt zodat mijn vriend troep eten kan halen.

1 like

Kranenburg is dan het snelste vanuit Arnhem, denk ik.

3 likes

Emmerich. Kranenburg doe je te lang over, want via Nijmegen, toevallig vorige week nog bijna een uur over gedaan, in de file gestaan vanaf Beek naar Nijmegen. Dit was omdat ik vanaf mijn moeder kwam die in de buurt van Nijmegen woont.

Normaal ga ik altijd naar Emmerich, ben ik in 30 min (ik woon aan de noordkant van Arnhem) en soms rij ik door naar Kleve omdat dat iets groter is, dan ben ik 40 min onderweg.

In Emmerich heb je ook een aantal supermarkten.

2 likes

Ik vind zelf Kleve het fijnste, en dan de vestiging aan de Emmericherstrasse. Daar zit een Aldi naast maar in de omgeving zitten ook nog wel andere supermarkten.
De vestiging aan de Ludwig Jahn of die aan de Hoffmannallee zijn ook redelijk groot en daar zitten grote supermarkten naast.

3 likes

Ja als je toch al een stuk moet rijden zou ik naar Kleve gaan, die 10 minuutjes extra. Emmerich is zo ongezellig, Kleve is wel een gezellig stadje

8 likes

Ja Emmerich is wel ongezellig. Benaderde het wat vanuit mijn eigen perspectief: waar kan je het snelst zijn.
Kleve is wel veel leuker en gezelliger. Ik ga dan altijd naar Ludwig Jahn naar de DM. Eerst ff stadje kijken en dan bij DM en Edeka winkelen. Edeka is wel duur. Als je een grotere goedkopere supermarkt zoekt kan je beter naar Kaufland gaan.

3 likes

Als je toch al richting Emmerich kijkt zou ik inderdaad ook Kleve doen. In Emmerich slaag ik veelal al voldoende ook bij de REWE (supermarkt) maar soms is Kleve met 3? DM winkels genoeg om uit te kiezen.

1 like

Het is prima zelf te maken maar weet niet hoe makkelijk kant en klare pumpkin spice te vinden is, DM heeft iig kleine zakjes! Handig om mee te bakken denk ik.

5 likes

Die heb ik ook meegenomen, wilde er een drankje mee maken. Ik heb ook bij DM een hele tijd terug ook pumpkin spice siroop oid meegenomen. Weet niet meer of het nou agave was of niet…

2 likes

Het beste aan de DM: koud water kunnen drinken en gebruik kunnen maken van toilet :joy:

3 likes