DM Topic

@Blush @SleepingBeauty @Hetty @Bertha

Heel erg bedankt voor jullie tips! Ik ben uiteindelijk naar Kleve gegaan, heel fijn inderdaad daar, ook met parkeren.

Dit is mijn buit:

Vond de eindprijs/totaal echt meevallen! Wat een verschil met Nederland. Jammer dat ik helemaal in Noord-Holland woon maar vriend en ik hebben afgesproken er gewoon vaker eens een dagje van te maken. We hebben bij Kaufland enorm veel haribo ingeslagen haha.

18 likes

:two_hearts: Urea :two_hearts:

4 likes

En het kan dus nog goedkoper als je de DM app download en coupons gaat activeren (moet je natuurlijk wel geluk hebben dat de dingen die je koopt onder een bepaalde coupon vallen) en als je Payback activeert kan je dus nog geld voor je aankoop terugkrijgen ook

5 likes

Lidl heeft ook een urea bodylotion (rode dop, witte fles) voor goedkoop. Het is minder goed dan deze van dm maar makkelijker verkrijgbaar. De dm med urea bodylotion is mijn holy grail

3 likes

Dit las ik gelukkig voor ik vanmiddag naar de DM ging! Daardoor bijna €10 extra korting gehad

8 likes

Voor het eerst in een dm geweest. Weet niet echt iets te kopen voor mezelf nu maar heerlijke winkel indd.
Heb een zak babysnackjes gekocht en een voetenstick voor mezelf met urea. Weet niet eens wat urea is maar las er hier over dat het goed is haha.

Ohja en het was €21 maar met coupons in de app €17.

7 likes

Ik was €52 kwijt (met extra kortingen vanwege de coupons)

13 likes

Jaa vooral baby snacks hebben ze zoveel keuze! Veel meer dan in nederland.

1 like

Die staafjes met een soort van fruit roggebrood (weet niet eens wat het echt is) is hier echt bijna cocaïne voor ons kind. Zo verslaafd is ze eraan.

4 likes

Iemand al weer adventskalenders gespot toevallig? Of is het nog een beetje vroeg?

2 likes

Ik was er vorige week en er stonden al adventskalenders.

1 like

Ja hoor, mijn DM heeft al een hele hoek ingericht met kerstspullen. Lebkuchen en alles erbij.
https://www.dm.de/home-and-living/weihnachten/adventskalender
Ging hier laatst over die kindersnacks daar is ook een kalender van.
Heb die van Kneipp al voor mijn tante gekocht.

haha had er overheen gekeken maar zelfs een voor de hond of kat. Love DM!

4 likes

Ze hadden ruime keuze toen ik er 2 weken geleden was

2 likes

Check de app, daar staan er al heel veel op en kan je ook direct nagaan bij welk filiaal de kalender op voorraad is

2 likes

Vandaag was ik even snel bij een DM en heb er wat zien staan. Via de website kan je jouw filiaal selecteren en zo zoeken.

Heb dus bij mijn bezoek snel wat dingen meegenomen om de voorraad weer aan te vullen:

4 likes

Binnenkort ga ik naar de dm, heel veel zin in, zeker nu ik met de app allerlei kortings coupons heb. Ik heb ook die payback.de aangemaakt. Weet iemand of je ook die payback punten kan krijgen als je dat kaartje (kreeg een soort pasje thuis opgestuurd ) niet mee hebt? Is er een qr code ofzo die je kan laten scannen?

En hoe verbind je je reknr aan de payback.de? Sorry voor al deze vragen, heb wel de posts van @Radio en @Luzarl gelezen maar snap dit niet helemaal…

2 likes

Sorry ik heb geen idee precies, ik heb letterlijk de stappen van radio gevolgd… ik denk je rekeningnr pas invullen bij het uitbetalen?

Je hebt wel een app idd ik heb gewoon de DM app

2 likes

Er is ook een payback app, echter staat die niet op de Nederlandse app store. Er is wel ergens een apk file van te vinden. Zo heb ik de payback app geïnstalleerd. In die app kun je dan je payback pas koppelen en dan kun je 'm inderdaad laten scannen via de app.

1 like

Je kan ook in de DM-app je paybackkaart koppelen, als je dan die app laat scannen voor de coupons krijg je ook meteen payback-punten. Andersom werkt niet, als je de payback-app laat scannen mis je de extra DM-coupons.

5 likes

Als je de uitbetaling laat doen hoef je pas je rekeningnummer in te voeren.

En idd je kunt in de DM app je Payback account koppelen! Hoef je alleen maar je DM app te scannen bij het afrekenen.

2 likes