DM Topic

Ik heb ‘m hier over de grens bij een DEKRA garage gekocht. Ze checken even wat en hop: sticker. Maar daar moet je dan net in de buurt komen/ze moeten open zijn. Maar dat kan vast op meer plekken dan alleen in dat dorp hier in de buurt :grimacing:

2 likes

Even bij de TÜV aangaan in de ochtend, heb je hem binnen paar minuten. 7 euro kost ie, wel contant betalen. Toevallig gisteren nog met een vriendin gedaan met haar nieuwe auto.

Hubert-Wienen-Straße 36, 52070 Aachen, Duitsland

Bij pijltje naar binnen.

9 likes

Ik heb m gisteren aangevraagd bij de DEKRA en vandaag al binnen! Is wel dubbel zo duur als in Duitsland bij een garage, maar had haast!

1 like

Vanmiddag naar de DM in nordhorn geweest, maar het was zoooo bizar druk. Er was geen enkele parkeerplaats te vinden.

Rabatt is echt mn favo Duitse woord.

7 likes

Is dit DM?! Of een andere toko

2 likes

Haha klinkt heerlijk. Ik herkende de huisstijl al niet :joy:

1 like

M’n moeder had een hardloopwedstrijd in Duitsland en ze ging langs de DM. Wind & wetter crème is voor mijn zoontjes. De rest is pour moi

14 likes

Ik zie nu echt je moeder tijdens de wedstrijd door de DM rennen met een mandje :running_woman:t4: :shopping_cart:

Benieuwd naar die serum etc van die lijn!

21 likes

Aan zo’n wedstrijd zou ik 100% meedoen :joy:

2 likes

Ja klinkt nu meer als 1 minuut gratis winkelen.

1 like

€99,68 betaald en 1000 punten gespaard, dus weer €10 cashback :heart_eyes:

Onderste foto is allemaal voor m’n ouders. En bij mijn aankopen mist nog een stoffer en blik :joy:

17 likes

Misschien hebben ze daar ook last van bendes

2 likes

Hebben ze bij de DM een scrub voor je hoofdhuid?

3 likes

Tüddern?

2 likes

Ah! Ik moet zeggen dat ik mensen daar ook wel vaak heb zien jatten dus ik snap het wel.

2 likes

Ik heb dus geen fysieke DM kaart en kan dus online ook niks van een payback kaart registreren. Snap er geen bal van…

1 like

Nee van hollanders hebben ze last

6 likes

T is nog niet goedkoop genoeg

1 like

Ik ben ook echt fan van deze! Wist niet dat er een concealer was. Volgende keer ook even naar op zoek, al zie ik dat deze limited edition is in de app.

3 likes