DM Topic

Je kan hem wel nog kopen bij sommige garages in Duitsland als het goed is.

4 likes

Ik heb ‘m hier over de grens bij een DEKRA garage gekocht. Ze checken even wat en hop: sticker. Maar daar moet je dan net in de buurt komen/ze moeten open zijn. Maar dat kan vast op meer plekken dan alleen in dat dorp hier in de buurt :grimacing:

2 likes

Even bij de TÜV aangaan in de ochtend, heb je hem binnen paar minuten. 7 euro kost ie, wel contant betalen. Toevallig gisteren nog met een vriendin gedaan met haar nieuwe auto.

Hubert-Wienen-Straße 36, 52070 Aachen, Duitsland

Bij pijltje naar binnen.

9 likes

Ik heb m gisteren aangevraagd bij de DEKRA en vandaag al binnen! Is wel dubbel zo duur als in Duitsland bij een garage, maar had haast!

1 like

Vanmiddag naar de DM in nordhorn geweest, maar het was zoooo bizar druk. Er was geen enkele parkeerplaats te vinden.

Rabatt is echt mn favo Duitse woord.

7 likes

Is dit DM?! Of een andere toko

2 likes

Haha klinkt heerlijk. Ik herkende de huisstijl al niet :joy:

1 like

M’n moeder had een hardloopwedstrijd in Duitsland en ze ging langs de DM. Wind & wetter crème is voor mijn zoontjes. De rest is pour moi

14 likes

Ik zie nu echt je moeder tijdens de wedstrijd door de DM rennen met een mandje :running_woman:t4: :shopping_cart:

Benieuwd naar die serum etc van die lijn!

21 likes

Aan zo’n wedstrijd zou ik 100% meedoen :joy:

2 likes

Ja klinkt nu meer als 1 minuut gratis winkelen.

1 like

€99,68 betaald en 1000 punten gespaard, dus weer €10 cashback :heart_eyes:

Onderste foto is allemaal voor m’n ouders. En bij mijn aankopen mist nog een stoffer en blik :joy:

17 likes

Misschien hebben ze daar ook last van bendes

2 likes

Hebben ze bij de DM een scrub voor je hoofdhuid?

3 likes

Tüddern?

2 likes

Ah! Ik moet zeggen dat ik mensen daar ook wel vaak heb zien jatten dus ik snap het wel.

2 likes

Ik heb dus geen fysieke DM kaart en kan dus online ook niks van een payback kaart registreren. Snap er geen bal van…

1 like

Nee van hollanders hebben ze last

5 likes

T is nog niet goedkoop genoeg

1 like