DM Topic

Super, dank allemaal! Heb m nu gekoppeld aan mijn dm account :slight_smile:

3 likes

Oh handig! Heb ik ook weer wat geleerd hihi

2 likes

Heb je voor dm herzogenrath een milieusticker nodig? Heb de sticker wel maar vind het zo’n vervuiling van de voorruit hahaha. Dus als het niet hoeft dan niet.

1 like

Daar ga ik normaal altijd heen. Maar heb nu gewoon zin om de auto ervoor te parkeren, inslaan en wegwezen.

4 likes

Oja gadver vakantie. Is daar ook nog een leuke supermarkt in de buurt eigenlijk?

4 likes

Oh meen je! Ik ben volgende week in Aken, moet je daar overal een sticker hebben? Of alleen in specifieke delen? Dan moet ik dat nog even regelen.

1 like

Kan zijn dat je dan al te laat ben in verband met de bezorgtijd van de sticker. Dus als je die sticker graag wil zou ik vooral vandaag al kijken. Maar mocht het met die sticker niet meer lukken dan is dat ook geen probleem, je kan namelijk makkelijk aan de rand van de stad parkeren en dan met de bus het centrum in.

Als je meer wil weten over de sticker kun je zoeken op umweltzone of milieuzone Duitsland of kijk bij ANWB.

1 like

Haha shit, ik dacht die kun je nog wel bij de anwb kopen zoals met een vignet. Maar thanks voor de link!

Je kan hem wel nog kopen bij sommige garages in Duitsland als het goed is.

4 likes

Ik heb ‘m hier over de grens bij een DEKRA garage gekocht. Ze checken even wat en hop: sticker. Maar daar moet je dan net in de buurt komen/ze moeten open zijn. Maar dat kan vast op meer plekken dan alleen in dat dorp hier in de buurt :grimacing:

2 likes

Even bij de TÜV aangaan in de ochtend, heb je hem binnen paar minuten. 7 euro kost ie, wel contant betalen. Toevallig gisteren nog met een vriendin gedaan met haar nieuwe auto.

Hubert-Wienen-Straße 36, 52070 Aachen, Duitsland

Bij pijltje naar binnen.

9 likes

Ik heb m gisteren aangevraagd bij de DEKRA en vandaag al binnen! Is wel dubbel zo duur als in Duitsland bij een garage, maar had haast!

1 like

Vanmiddag naar de DM in nordhorn geweest, maar het was zoooo bizar druk. Er was geen enkele parkeerplaats te vinden.

Rabatt is echt mn favo Duitse woord.

7 likes

Is dit DM?! Of een andere toko

2 likes

Haha klinkt heerlijk. Ik herkende de huisstijl al niet :joy:

1 like

M’n moeder had een hardloopwedstrijd in Duitsland en ze ging langs de DM. Wind & wetter crème is voor mijn zoontjes. De rest is pour moi

14 likes

Ik zie nu echt je moeder tijdens de wedstrijd door de DM rennen met een mandje :running_woman:t4: :shopping_cart:

Benieuwd naar die serum etc van die lijn!

20 likes

Aan zo’n wedstrijd zou ik 100% meedoen :joy:

2 likes

Ja klinkt nu meer als 1 minuut gratis winkelen.

1 like