DM Topic

€99,68 betaald en 1000 punten gespaard, dus weer €10 cashback :heart_eyes:

Onderste foto is allemaal voor m’n ouders. En bij mijn aankopen mist nog een stoffer en blik :joy:

17 likes

Misschien hebben ze daar ook last van bendes

2 likes

Hebben ze bij de DM een scrub voor je hoofdhuid?

3 likes

Tüddern?

2 likes

Ah! Ik moet zeggen dat ik mensen daar ook wel vaak heb zien jatten dus ik snap het wel.

2 likes

Ik heb dus geen fysieke DM kaart en kan dus online ook niks van een payback kaart registreren. Snap er geen bal van…

1 like

Nee van hollanders hebben ze last

5 likes

T is nog niet goedkoop genoeg

1 like

Ik ben ook echt fan van deze! Wist niet dat er een concealer was. Volgende keer ook even naar op zoek, al zie ik dat deze limited edition is in de app.

3 likes

Dit was echt mijn Holy grail!

Heb weleens wasbare en van Medela en Kruidvat geprobeerd, maar deze zijn zoveel beter.
Ze nemen heel goed vloeistof op, zijn niet superzichtbaar, plakken goed en verschuiven niet.

Echt zo fijn!

2 likes

Ze hebben er ook nog een wimperserum en nog een serum voor je huid voor naast de creme en concealer. Niet meegenomen vorige keer maar nu ben ik wel benieuwd geworden eigenlijk?

Ik heb het wimperserum! Gebruik het nu een maand denk ik? Niet dagelijks, een paar keer per week als ik er aan denk haha. Ik heb al vrij lange wimpers van mezelf en merk misschien ietwat verschil. Maar wat ik vooral merk is dat mn wimpers na een laagje mascara gewoon gauw goed en mooi zitten ipv warrig en veel werk kost om geen spinnenpoten te krijgen. Voor mij wel een reden om het te blijven gebruiken.

3 likes

Dat was ik denk ik, nu wil ik natuurlijk ook die concealer :smile:

2 likes

Ik ga over 2 weken naar mijn nieuwe dietiste in Molenhoek. Ben dan een keer dicht bij de grens.

Als ik daar, bij Nijmegen, over de grens ga, welke DM kan ik dan het beste pakken?

Vanuit Molenhoek is Kranenburg het meest dichtbij, Kleve is een klein stukje verder en fijner winkelen vind ik, maar wel weer onhandiger parkeren.

2 likes

Ik zou voor Kleve, filiaal Emmericherstrasse gaan. Dat is een grote vestiging en prima parkeergelegenheid.

4 likes

Iemand ervaringen met de dm in Polen?

2 likes

Ja vergelijkbaar met de dm in andere landen!

2 likes

Klopt het dat ik in Kleve geen Umweltsticker nodig heb?
(Vergeten op tijd aan te vragen, dus hij is nog niet binnen)

1 like

Dat klopt. :blush:

2 likes