Top! Kan ik lelker winkelen vanmiddag.
Iemand nog grote aanraders voor dit moment?
Top! Kan ik lelker winkelen vanmiddag.
Iemand nog grote aanraders voor dit moment?
Verdauungsheld!! en kan je tegen spelt? Ze hebben een lekkere (low fodmap) spelt cruesli
Ik vind de shampoo heel fijn! Heb er al 2 flessen van opgemaakt. Droogt mijn haar niet uit zoals de olaplex-dupe en ik krijg geen last van schilfers of jeuk (is altijd snel een probleem bij mij, want gevoelige huid.)
Ik ben over 1.5 week weer in Duitsland en ik heb er zo’n zin in om weer naar de DM te gaan. Zijn er nog echte must-haves? Voornamelijk voor skincare? Mijn huid is erg droog momenteel en alle dure moisturizers lijken op dit moment echt helemaal niks te doen
Ik ben fan van de producten van no cosmetics. De liquid hydrator en the barrier cream.
De dagcrème van balea met urea vind ik heel fijn, vooral in de winter. Ik heb ook een reinigingsolie van die lijn waar ik tevreden over ben, het lijkt mijn huid minder uit te drogen dan andere soorten reinigers (foam of gel bijv)
Ik vind de producten van de Balea Beauty Expert heel prettig. Vooral de peeling en de gezichts- reiniging
Dat zou echt top zijn. Weet je hoe dat spul heet bij de DM?
Het is voor mij helaas wel een ding, maar heb ook niet echt makkelijk haar dus kan aan mij liggen!
Protein overload. Goede detox shampoo ernaast gebruiken helpt.
Ausverkauft, was er net
Ik heb er zelf twee - een van Olaplex 4C (clarifying shampoo) en de OUAI Detox Shampoo. Beide vind ik prima, zit weinig verschil tussen. Het verwijdert alle buildup uit je haar en werkt dus erg fijn. Ik doe het zo’n 1x in de twee weken.
Ja is weer weekend geweest, alles was weer helemaal leeg. Had niet moeten gaan
weekend in oostenrijk geweest en op de terugweg nog even snel door de dm!
Zou je een review van de tiefen reinigung kunnen geven? En gebruik je dat voor de shampoo of erna
Ben gisteren voor het eerst bij de DM in Duitsland geweest dus nog geen idee of het wat is allemaal. De prijs beviel me wel, 18,- totaal
Ja het was echt mega druk, nog ruzie gehad met een vrouw die voorkroop bij de kassa Ja jij hebt mij geïnfluenceerd met de shampoo en serum hahaha