Elke keer weer tevreden met hoe goedkoop alles is .
Ben je nog tevreden over de LâOrĂ©al bond repair? ik ga vandaag naar dm en wil hem ook meenemen!
Mân haar heeft het nodig haha (is na wassen met glisskurđ)
Super dankjewelâŁïž
Ik heb de hele lijn vanmorgen gehaald, had ook nog eens een voucher van 20% in mân dm app!
Gisteravond eindelijk mee gewassen! En ben heel tevreden , nogmaals bedankt voor de tip!
Ja vind het ook niet meer te doen in TĂŒddern, zelfs in de Aldi is het vechten om het laatste product! Waar komen al die toeristen toch vandaan
Dit viel me vorige week ook al op!
Wat ik zelf nodig had was gelukkig allemaal op voorraad, maar inderdaad veel lege vakken.
Huh bedoel je jullie zelf?
Ik vroeg het me ook al af
Ik check echt altijd via de app of wat ik nodig heb, op voorraad is. Geen zin om voor niks heen en weer te rijden.
Ja dat wou ik dus ook net gaan doen zoals altijd maar is een van mijn favo producten volgens mij eruit dus kan niet meer kijken of een ander filiaal in de buurt het nog wel heeft. Dus ik heb maar 3 in de buurt opgeschreven om na te gaan en anders maar overpriced online voorraad aanvullen net zoals een foundation wat jaren geleden.
Ik vind het wel anders als het gewoon je standaard drogist is en je er binnen loopt voor een fles shampoo die op is, of dat je er gaat âwinkelenâ om voor 200 euro spul in te slaan. Ik ben eerder bij de dm in Duitsland dan een drogist in een Nederlands dorp verderop.
(Zou best zuur zijn als ik niet naar buitenlandse winkels mocht, want ik ben in 5 min rijden in België of 5 min de andere kant op in Duitsland )
Gangelt was het 2 weken geleden ook leeggeroofd⊠MehâŠ
Niemand zegt toch dat je niet mag? Maar er wordt vaak hier in het topic gepost van kijk wat ik allemaal heb gekocht, er worden veel tips gegeven, en dan vragen sommigen zich af hoe het zo leeg is.
Van die paar mensen hier is er geen tekort. Is eerder een inkoop probleem.
En wat je hier ziet is niks vergeleken met sommige winkelmandjes en karretjes die je daar ziet, niet normaal soms haha!
Iemand nog baby gerelateerde tips? Wil in het begin van mân verlof weer even langsgaan!
Geef dan geen âtoeristenâ de schuld, als wij vanuit NL precies hetzelfde doen en er ook aan bijdragen
Ik weet niet of je borstvoeding wilt gaan geven, maar de Lansinoh zoogcompressen zijn veel goedkoper dan hier en het zijn de allerfijnste die ik geprobeerd heb. Echt een verschil met die van medela en Kruidvat.
Verder zijn dingen van Weleda goedkoper, maar ook andere badschuim en crĂšme achtige dingen voor de baby.
Volgens mij krijg je in DLD geen kraampakket en iets staat me bij dat je ook netbroekjes kan kopen. Vond ik in ieder geval fijn na de bevalling.
Ik zag laatst een TikTok dat je ook een zwangerschapsbox kunt halen bij de dm.
Mocht je niet alleen verse voeding willen geven maar ook potjes dan zou ik daar wat van in slaan omdat ze daar veel meer keuze hebben.
Wij zijn helemaal fan van de platte plastic bakjes (weet nu niet welk merk). Die zijn wat grover en niet zo erg vermalen. Daarvan hebben ze bij de dm een groter assortiment dan bij supermarkten.
Ik kon in Emmerich op een zaterdagmiddag een keer de winkel niet in omdat het zo druk was, stond een kleine rij buiten
Misschien nog te vroeg maar ze hebben daar echt leuke baby-snacks. Van die mais-puffs met smaakjes en gedroogde fruit repen enzo, allemaal natuurlijk en veel meer keuze dan in nederland+ betaalbaarder
En zonnebrand 50+ voor kids haal ik er ook altijd. Van die kleine tubes voor onder de euro geloof ik, dan kun je die overal verspreiden in huis en onderweg haha.