DM Topic

Dat heb ik ook eens gehad daar! Super bizarre ervaring maar ook daar vandaag was bijna alles leeggeroofd. Uiteindelijk nog bij 2 filialen in Kleve mijn lipstick kunnen aanvullen want ze gaan er inderdaad eruit. Ook gehad dat ik bij eentje in Kleve, die de lipstick niet had, had 1 kassa open en net voor me ging iemand een hele kar uitladen en toen kwam haar man voordringen met nog een kar. What the FUCK joh? Ik had maar 3 producten maar wat intens want vorig jaar was dit hamstergedrag toch echt nog niet zo heb ik het idee.

2 likes

Zolang het maar niet van de duitsedrogisterij is. Die gaat echt helemaal los met de prijzen op Bol. Via hun eigen website zit er ook nog wel een aardige marge op. Voel me helemaal journalist maar de prijzen deze ochtend voor hetzelfde product :angry:

10 euro extra willen per product

3 likes

Haha die winkel is bij mij in de buurt, ga wel een keer gluren om te kijken naar de prijzen. Niet om zelf te kopen want ga zelf gewoon naar Duitsland, maar ben nieuwsgierig.

5 likes

Noh wat erg! Op Amazon kunnen ze er trouwens ook wat van als het gaat om limited editions van Balea.

1 like

Moet opslag vragen als ik voor een vriendin wel eens wat meeneem… Jeetje wat een prijzen!

Bizar dat dit mag zeg… geen wonder dat de schappen leeg zijn :confounded:

2 likes

Voor wat verder in de toekomst: bij DM hebben ze dentinox-gel, in Nederland alleen druppels en ik kan die druppels echt niet op de juist plek krijgen bij een huilende baby, die gel is veel makkelijker.

2 likes

Ik zie bij verschillende dat ze het Balea Vitamine C serum hebben gekocht. Is dit wat? Ik wil al een tijdje een vitamine C serum aanschaffen maar ben nooit zo goed in het uitpluizen van de ingredietenlijsten.

5 likes

Ik vind het product goed, geen idee of het echt veel doet maar de flacon is zo irritant. Het spul is te dik voor de pipet.

Ow… dat is minder! Achja het is niet mega duus dus inderdaad eens uit proberen!

2 likes

Gaat er toevallig iemand binnenkort naar de dm die iets voor mij mee wil nemen? :sweat_smile:

Wellicht mijn vader vandaag lol wat wil je hebben? Ik kan het over een paar uur pas vragen.

2 likes

Mijn vader gaat al bijna

2 likes

Is het nog gelukt? Anders ga ik morgen avond

2 likes

Och sorry @chasingrainbows . Heb je berichtjes gemist! Bedankt voor je aanbod.
@Clarity waarschijnlijk gaat er familie binnenkort heen! Toch bedankt voor je aanbod :grinning:

1 like

Heeft er iemand een tip voor een goede gezichtsreiniger voor een extreem droge huid die zonnebrand goed verwijdert?

1 like

https://www.dm.de/balea-reinigungsoel-p4066447365405.html

4 likes

Thanks!

4 likes

Bij de DM in Kleve.
Het maandverband en de inlegkruisjes zijn echt heel fijn, lijkt veel op Always cotton. Helaas veel lege schappen en ik zag inderdaad ook mensen die aan het hamsteren waren en van bepaalde producten gewoon alles meenamen

6 likes

Gerade bei dm entdeckt: Sonnencreme Gesicht Serum Anti-Oxidant+ LSF 50+, 30 ml (dm-drogerie markt - dauerhaft günstig online kaufen)

Gerade bei dm entdeckt: Gesichtssonnenceme Serum UV Protect+ LSF 50+, 30 ml (dm-drogerie markt - dauerhaft günstig online kaufen)

Ik heb deze twee gekocht enkele weken geleden. Sinds een jaartje gebruik ik de veel te dure Garnier Ambre solaire en die ging me toch snel op altijd. Deze geprobeerd, een in de ochtend en een mee in de tas. Niet dat ik altijd in de zon zit maar op zonnige dagen smeer ik toch extra in mn gezicht.
Ben er erg tevreden mee. Merk eigenlijk geen verschil tussen die 2 en qua effect en gebruik heen verschil met de dure. De substantie is wel heel klein beetje minder dun. Smeert lekker uit, ben niet verbrand, mengen met een druppel foundation ook gedaan en ja gewoon tevreden mee.

9 likes