DM Topic

Kleine heads-up: woensdag is het de dag van de arbeid dus is in Duitsland alles gesloten!

11 likes

Iemand enig idee of die coupons in de app meerdere keren te gebruiken zijn? Dus stel ik reken mijn dingen af en gebruik daarbij de app met geactiveerde coupons en een vriendin na mij en die wil dezelfde coupons gebruiken als ik, kan zij dan gewoon mijn app gebruiken?

Oh en ik zie nu dat 't bericht hierboven ook van mij was haha. Nog maar weer een waarschuwing: donderdag zit ook alles dicht

1 like

Je kunt de coupons maar één keer gebruiken, daarna verdwijnt de coupon.

1 like

Je kunt vaak wel meerdere items met korting kopen, maar tegelijkertijd. Even goed lezen, maar soms staat er max 5 ofzo. Dan kun jij het met korting kopen voor je vriendin.

1 like

Ik heb de app geïnstalleerd, maar snap niet helemaal hoe het werkt… moet je deze elke keer laten scannen met afrekenen om te sparen oid?

1 like

Heb je ook een payback account? Die kun je in de app koppelen en dan spaar je automatisch punten als je bij de kassa je dm-kaart scant.
En via coupons kun je extra kortingen activeren.

1 like

Nee, heb/ken ik niet. Ga nog eens verder uitzoeken haha!

staat hier in het topic ook wel wat over, even terugzoeken op ‘payback’. volgens mij kun je gewoon een fictief Duits adres gebruiken om hem te registreren(ik zag online iemand die de plaatselijke Mac had gebruikt haha). Je kunt dan eigenlijk geld sparen met je aankopen, tikt soms lekker aan! kun je ook gewoon als geld laten uitbetalen

1 like

Toevallig vandaag mijn zus geholpen met een account aanmaken maar je kan gewoon het land op nederland zetten en je eigen adres gebruiken.

2 likes

Vergeet niet gluckskind aan te zetten voor de coupons op babyproducten!

4 likes

Wat een rust hier :raising_hand_woman:t3: weet iemand of ze een cleansing balm voor make-up hebben?

1 like

Volgens mij een van eigen merk (in ieder geval een hele fijne cleansing olie) en zag er laatst ook een van Geek and Gorgeous. De crème en vitamine c van dat merk is echt heel erg goed.

1 like

Ik heb deze in mei gekocht!

3 likes

Top, heb al bijna alles van deze lijn haha!

3 likes

Welke DM kan ik het beste bezoeken als ik bij Venlo over de grens ga?

De balm gescoord, heel benieuwd! Ik ging oa voor de Garnier rijstwater lijn, maar ze hadden alleen het masker nog maar helaas. Mocht iemand ze in Kranenburg spotten, wil ik graag een seintje haha! Dan race ik er gelijk weer heen.

3 likes

Je kan ook op de DM site (misschien ook in de app maar die gebruik ik niet) die winkel markeren als jouw DM en zo kan je altijd de voorraad checken :slight_smile:

2 likes

Wooow das maar een uurtje rijden voor mij! Ga deze week maar even kijken

1 like

Kranenburg is fijn! Zit een DM en dan nog allerlei supermarkten allemaal op loopafstand rondom grote parkeerplaats

4 likes

Ik ga altijd naar Kaldenkirchen. Daarnaast heb je ook aldi, lidl en rewe. Wel altijd achterlijk druk. Ik zou parkeren bij aldi en dan naar de DM gaan.

4 likes