DM Topic

In Kranenburg mis ik wel altijd de Trinkgut (de getraenkemarkt van de Rewe vind ik tegenvallen) maar ze hebben wel weer een Mueller.

Als je een stukje doorrijdt is er in Kleve wel een trinkgut!

Ja zag dat er eentje in Kleve zit inderdaad maar nog niet geweest want voorheen deed ik al mijn Duitse boodschappen in Emmerich. Goed om te weten thanks :slight_smile:

1 like

Wat vind je van de cleansing balm?

Ben er nog niet over uit! Krijg een beetje een waasje over mijn ogen… maar misschien gebruik ik het niet goed haha!

Ik denk niet dat dat aan jou ligt hoor, sommige cleansing balms hebben dat nu eenmaal. Thanks!

3 likes

Ik ben fan van de Garnier Mineral deo’s, zowel spuit als roller. Alleen lijk ik wel niet de enige, de laatste tijd lijkt ie altijd uitverkocht.

4 likes

Even een tipje, deze makeup setting spray is heel fijn. En ook spf 50. Wel klein formaat maar ik vind hem ideaal voor in de tas

Hij kost € 3,45

15 likes

Prikt deze niet in je ogen? Heb nu zo’n spray van ELF maar zodra m’n oog een beetje traant door de zon, prikt die spray in mn ogen.

1 like

Nee bij mij niet. Al heb ik daar sowieso niet snel last van

1 like

Vanmorgen even een kwartiertje in de DM gelopen met dit als resultaat. Had gister even dit topic doorgelezen voor tips! Ben vooral benieuwd naar de haarproducten en de serums. Was hier 57 euro voor kwijt.

19 likes

Hier ook weer lekker geshopt. Ben ook benieuwd naar de handcrème met spf. Ik wil mn handen altijd graag insmeren met zonnebrand, maar ik vind de meeste crèmes zo vies plakkerig.

Ben ook fan van de Balea crèmes met urea erin. Lekker hydraterend, verzachtend en ruikt fijn!

Edit: haha zie dat de handcrème niet op de foto staat. Hij is van Balea en ruikt naar perzik.

7 likes

Is die mascara fijn? :smile:

1 like

Ja, heel erg fijn! Ik krijg er mooie volle wimpers van en ik kan 'm er in de avond makkelijk weer afhalen. Vind ik heel fijn, maar dus niet waterproof.

1 like

Vandaag onderweg naar Oostenrijk even langs DM geweest.

14 likes

Ik zag via insta deze review voorbijkomen met veel producten van de DM:

9 likes

Welke DM zit in de buurt van Emmen? Ik las Meppen maar ook dat deze waarschijnlijk gesloten is door renovatie?

1 like

Als je er echt een dagje van wil maken is Nordhorn leuk. Heeft 2 dm’s waarvan eentje in t centrum en dat centrum is ook leuk om ff heen te gaan. Zit ook een Rossmann

In Haren zit er eentje, die in Meppen is inderdaad gesloten. Stond daar een paar maanden terug voor de dichte deur terwijl er op Google nog stond dat hij open was.

Ben op vakantie en heb rustig een lijst gemaakt en de tijd genomen haha
Vooral benieuwd naar die buttermilk lemon handcrème en het reinigingsschuim

9 likes